• Verdomme, mijn zus is waarschijnlijk weggelopen en het is verdomme mijn schuld..
    Uitleg volgt later, ik ga nu de buurt afzoeken.
    Iemand enig idee waar ze zou kunnen zijn? Waar zou jij heen gaan?

    Het hele verhaal, als je het niet wilt lezen dan doe je dat niet (;

    We gingen uiteten met z'n vijven bij een restaurantje in het dorp. Het was heel gezellig, totdat het onderwerp snoep voorbij kwam. Mijn moeder had door dat al het snoep verdween. Ik bekende en zei dat ik de meeste zuurtjes/lolly's/dropjes op had gegeten. Mijn broertje zei ook dat hij veel zuurtjes had gegeten. Maar mijn zus zei niets.
    "En wie heeft dan de chocola opgegeten?"
    En ik wist gewoon dat het mijn zus was, en mijn ouders ook. Dus ik zei
    "Niet bang zijn joh, we weten toch al dat je de chocola hebt opgegeten"
    "Niet waar!"
    begon ze toen te huilen O.o En ik wist dus niet waarom. Uiteindelijk zei ze dus niks meer tegen ons en gingen we samen naar huis, we moesten amar twee straten lopen, maar onderweg kregen we ruzie.
    "Wat is je probleem?" vroeg ik "Wat is er zo erg aan om te bekennen dat je de chocola hebt opgegeten? Ik heb toch ook gezegd dat ik al het andere heb opgegeten?"
    "Maar dat heb ik niet gedaan, blablabla"
    "Komop, we weten allemaal dat je net zo schuldig bent als ons"
    "Niet waar" begint me de struiken in te duwen "En hou op want jij bent de grootste vreetzak. als je een klap wilt moet je zo doorgaan"
    "Weet ik, ik ben de vreetzak en dat vind ik ook niet erg. Ik geef het tenminste toe."
    En toen begonnen we te vechten, of ja, zij viel mij aan -ik wil nu neit onschuldig lijken hoor- ze begon me te slaan en te duwen en uiteindelijk gooide ze me op de grond O.o ik viel nogal hard met mijn hoofd en rug op de grond. en toen heb ik haar weggetrapt en heb ik haar uitgescholden. Toen is zij weggerend -ik dacht naar huis- toen ben ik jankend van de pijn terug naar het restaurant gegaan. Gaat mijn moeder terug naar huis voor mijn zus, legt mijn vader uit waarom mijn zus zo doet, komt mijn moeder naar 10 minuten terug.
    "ze is er niet"
    Ik had de sleutel, dus dat was wel logisch maar ik dacht dat ze thuis was aan het wachten ofzo. Dus ik helemaal in paniek omdat het mijn schuld is met mijn moeder mee, ik moest thuisblijven maar ik ging zoeken. Ik ben zelfs voor haar door het bos gegaan wat ik doodseng vind. Toen ben ik uiteindelijk teruggegaan, mijn moeder boos en mijn vader was niet zo ongerust hij zei dat ze wel terug zou komen. Maar ik bedoel, zoiets hebben wij nog nooit meegemaakt ofzo, dus ik schrok me dood. Toen is mijn moeder door het dorp gaan fietsen en mijn vader zei dat als ze over een uur niet terug is, hij met de auto door de buurt gaat. Mijn moeder kreeg net te horen dat mijn zus waarschijnlijk met een vriendin naar de school toe is, ze is nogal een perfectionist en wilt alles goed doen en dus ook naar school als dat moet, nu weten we dus niet zeker of ze dan wel uberhaupt thuis komt als dat met school is afgelopen. Mijn ouders zijn in ieder geval wel boos op haar omdat ze de avond heeft verpest en dat ze ons ongerust heeft gemaakt.

    Ik heb serieus zoveel zitten janken, niet normaal. Ik dacht dat ik haar nooit meer zou terug zien, en het is ook nog eens mijn schuld.
    nu hoop ik dat ze thuiskomt en nooit meer zoiets doet. Maar ik ga het haar niet vergeven, en zij hoeft het mij ook niet te vergeven.
    Dat ze mij zomaar aanvalt vergeet ik niet zomaar.
    En nu maar hopen dat ze thuiskomt.
    -mijn broertje moest ook huilen )';-

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 20:49 ]


    Me so good.

    Chapstick schreef:
    Maak dan ook vooral eerst nog een topic. (krul)


    Square schreef:
    Het is een beetje lastig voor ons om dat te zeggen, want wij kennen haar niet. Jij wel, dus probeer je in haar te verplaatsen. Bel in ieder geval al haar vriendinnen, om te vragen of ze daar is.
    Succes met zoeken.

    Naar plekken die voor mij iets betekenen of naar vrienden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    Naar plekken die voor mij iets betekenen of naar vrienden.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik zou naar vrienden gaan, maar ik woon nogal afgelegen, dus ik denk dat ik mijn ipod zou pakken wat warms, en in het bos, of het vennetje zou gaan zitten.

    Ik zou naar vrienden of familie gaan.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Chapstick schreef:
    Maak dan ook vooral eerst nog een topic. (krul)

    Ik mag niet meer naar buiten, het is te donker en we wonen vlak bij een bos met allemaal tuig en bendes. Nogal logisch dat ik wil dat ze thuiskomt? En daarom wil ik weten waar jullie heengaan, zodat ik op die plekken kan gaan zoeken. Of in dit geval, dat ik mijn ouders kan zeggen waar ze is.


    Me so good.

    Een plek waar ze vaak is, een plek die ze goed kent. Vriendinnen, familie, kennissen?

    Succes & Sterkte!


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    Ik zou ofwel in het gras naast de vaart, die achter mij huis loopt, gaan zitten ofwel naar mijn beste vriendin. Ik hoop dat je haar snel vindt. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zou waarschijnlijk op een bankje een km verderop gaan zitten, omdat ik niet zou weten waar ik heen zou moeten. xd


    It's time to be happy again.

    Bel haar vrienden, vraag of ze daar is.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Jij bent niet gaan zoeken?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Tuurlijk ken je mijn straat niet, ik bedoelde een plek waar ze zou kunnen zijn. Ik ben nu niet in de stemming voor ruzie, dus als je die wil, flikker je maar op.


    doe eens rustig, we willen alleen maar helpen. ik snap dat je het moeilijk hebt maar jullie vinden haar wel. zoals belieburx al schreef, het IS koud, dus ze zit waarschijnlijk niet buiten. ik snap echt dat je je grote zorgen maakt maar ze bedoelde er echt niks slechts mee. de reden waarom ze is weggelopen kan ook leiden tot waar ze is... ik hoop dat jullie haar snel vinden!

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 20:25 ]


    Love? No. I prefer cats.

    Progeny schreef:
    (...)

    Ze zoekt geen ruzie, dat haal jij er dan weer uit. Fyi, ik zoek ook geen ruzie. Ik snap dat je bezorgd bent, maar dat is gewoon lullig!
    Heb je familie in de buurt wonen? Dan zou ik daarheen gaan. Of een soort buurthuis of zo. En anders bel je al haar vrienden af.

    Je weet niet waar wij allemaal ruzie over hebben, hierover zouden wij zó ruzie kunnen krijgen. Ik bedoel het ook niet lullig, ik wil gewoon niet nog meer ruzie;x


    Me so good.

    Tranquillity schreef:
    Jij bent niet gaan zoeken?

    Eerst wel, maar mijn ouders wisten dat niet want we waren overal over het dorp verspreid en toen moest ik terug;x


    Me so good.

    Ik zou naar vrienden gaan. Of naar me vriend.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.