• Heey iedereen,

    Wie heeft er al zijn rijbewijs gehaald en kan mij wat bijsturen?
    Want zou graag mijn rijbewijs morgen halen.

    Mercie voor de hulp

    p.s. Stuur mij in prive-bericht

    Ik heb dus net een e-mail gestuurd naar het centrum.
    Zet er duidelijk in dat ik een afspraak om 15 uur heb vandaag.
    Ik vraag nog voor de zekerheid met die lockdown vroeger kan komen.

    Krijg ik als antwoord in mail weer :

    Beste,

    Had u een afspraak gemaakt voor vandaag?

    Dan had ik zoiets van serieus?

    Allee om 14:45 moet ik daar zijn. Mijn pa gaat mij brengen.
    Want mijn vriend ligt nog te slapen.
    Wakker bellen heb ik al gedaan.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2020 - 12:51 ]


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik weet niet hoelaat je je theorie moet halen, maar ik heb hem al gehaald dus als je vragen hebt oid kan je me altijd een berichtje sturen! En als je deze keer zakt, oefen de site kapot op theorieexamen.nl, dan haal je t zeker!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik was eerst 3x gezakt (sad-face), maar ben toen een theoriedag gaan doen waar ze je dus allemaal trucjes leren, waardoor je hem wel haalt. Dus dat is ook nog een optie! Good luck!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ristridin schreef:
    Ik weet niet hoelaat je je theorie moet halen, maar ik heb hem al gehaald dus als je vragen hebt oid kan je me altijd een berichtje sturen! En als je deze keer zakt, oefen de site kapot op theorieexamen.nl, dan haal je t zeker!


    Om 15 uur is mijn afspraak. Dus normaal ga ik de bus naar Aalst van mijn gemeente rond 13 uur nemen.
    Tenzij mijn vriend mij zou kunnen brengen dan kan ik later gaan :)
    Ben nu de vab al een hele tijd plat aan het leren xD Ik haal steeds in de 30 dus zou moeten lukken.
    Ik blijf sowieso proberen tot ik hem heb :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Laleah schreef:
    Ik was eerst 3x gezakt (sad-face), maar ben toen een theoriedag gaan doen waar ze je dus allemaal trucjes leren, waardoor je hem wel haalt. Dus dat is ook nog een optie! Good luck!


    Awel ik heb daar ook aan gedacht. Dus haal ik hem niet vandaag
    ga ik dat voor volgende week vrijdag toch eens bekijken :)
    Ik hoop dat ik het haal.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Veel succes!

    Ik heb hem gelukkig in 1 x behaald kwestie van klaslessen en veel oefenen maar het is vooral veel oefenen en oefenen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Veel succes!

    Ik heb hem gelukkig in 1 x behaald kwestie van klaslessen en veel oefenen maar het is vooral veel oefenen en oefenen.



    Ja dat heb ik nu en daar straks ook gedaan. Maar nu zit het crisiscentrum samen.
    Dus ja als ze straks aankondigen lockdown te doen.
    Kan ik om 15 uur niet meer gaan en moeten ze sowieso vroeger dicht.
    Dus ik ga hun een mail sturen. En anders ga ik vroeger proberen gaan.

    Je moet elkaar altijd rechts kruisen als je wilt oversteken dat weet ik.
    Die radiooginaalbanden van voor en de andere radiaalbanden vanachter.
    Op een 2x2 weg mag je een auto of twee inhalen? Klopt dacht ik e?
    Als je op die 2x2 weg zit moet je weer naar de rechterstrook? Klopt ook e?
    Je mag rechts niet inhalen op een verhoogde berm + niet onder een brug parkeren.

    Dan dat bord met die dikke streep dat is dat hij het voortrace bedoeld he en dat je die weg moet volgen?
    Een verkeerszuil passeer je langs recht. Een verkeersgeleider langs beidde kanten.

    Als je aan een aanwijzingsbord op de autostrade mag je daar al je afslag nemen e? :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    En? En? En? Hoe ging het?


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Adamantium schreef:
    En? En? En? Hoe ging het?


    28 op 50

    Maar zat een vraag bij van een soort dat ik nog niet gezien had.
    Iets van een spitsstrook ofzo. Maandag ga ik weer. Straks afspraak vastleggen of morgen :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    28 op 50

    Maar zat een vraag bij van een soort dat ik nog niet gezien had.
    Iets van een spitsstrook ofzo. Maandag ga ik weer. Straks afspraak vastleggen of morgen :)


    Ah! Jammer! Soms heb je net pech met vragen inderdaad.. Dit weekend dus gewoon even flink wat oefenexamens doen en dan maandag gewoon weer 'n nieuwe poging! :Y)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Adamantium schreef:
    (...)

    Ah! Jammer! Soms heb je net pech met vragen inderdaad.. Dit weekend dus gewoon even flink wat oefenexamens doen en dan maandag gewoon weer 'n nieuwe poging! :Y)


    Ja vond het ook jammer. Ik kon eigelijk 33 derect gehad hebben.
    Ja het zal heel veel proefexamens doen zijn.
    Ja sowieso voor maandag straks een afspraak maken.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Ja vond het ook jammer. Ik kon eigelijk 33 derect gehad hebben.
    Ja het zal heel veel proefexamens doen zijn.
    Ja sowieso voor maandag straks een afspraak maken.


    Via welke site leer je?
    Je bent van BE zag ik: ik heb mijn rijbewijs theorie met deze site geleerd https://www.gratisrijbewijsonline.be/ ! Een hele goede! Je moet een sms sturen voor een code maar alles is daarin zeer duidelijk en je hebt ook oefeningen etc. :)


    A to the Z

    Ohorat schreef:
    (...)

    Via welke site leer je?
    Je bent van BE zag ik: ik heb mijn rijbewijs theorie met deze site geleerd https://www.gratisrijbewijsonline.be/ ! Een hele goede! Je moet een sms sturen voor een code maar alles is daarin zeer duidelijk en je hebt ook oefeningen etc. :)


    Via de vab en flowparks doe ik ook. Omdat daar alles uitgelegd staat.
    Awel ik heb er nog eens aangedacht om die site te doen. Want duur is het ook niet.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Via de vab en flowparks doe ik ook. Omdat daar alles uitgelegd staat.
    Awel ik heb er nog eens aangedacht om die site te doen. Want duur is het ook niet.


    Nee en hij is echt heel gebruiksvriendelijk dus ik zou m wel dik aanraden van hem toch nog eens te doen!


    A to the Z

    Ohorat schreef:
    (...)

    Nee en hij is echt heel gebruiksvriendelijk dus ik zou m wel dik aanraden van hem toch nog eens te doen!


    Zal dan morgen beginnen met leren er mee.
    Nu alles dicht gaat van rijscholen ook. Dus geen theorie kan ik ook doen :(


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Alles gaat helaas dicht, dus het zal niet voor snel zijn :c Maar tips zijn altijd handig I guess. De site die hierboven werd aangeraden, heb ik ook gebruikt!

    Ik heb mijn theorie geleerd door proefexamens te maken online. Daar lieten ze bij mij ook het antwoord zien, dus als ik het fout had, schreef ik het gewoon even op, tot ik de regel kende. Ik zou zeker nu ook even checken hoe het zit met filerijden. Ze hebben zopas ook hier de reddingsstrook ingevoerd, dus dat moet je ook zeker wel even checken vrees ik. Als je even geoefend hebt, zou ik misschien een keertje te voet de baan op gaan en op sommige moeilijke punten jezelf afvragen wat jij zou doen als je een bepaalde auto was, of stel jezelf op een bepaalde plaats in bepaalde handeling. Voor sommige mensen helpt dat visuele wel c:

    Anyways. Ik hoop dat je na de gekte een goed moment kiest en je zal slagen c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque