• Oké, ik heb toch iets leuks meegemaakt op de fiets. En misschien denk je na 't lezen hiervan, 'Geez, die deugt écht niet.' Idc! :'D

    Pak allemaal een stoel en een kop koffie en luister!

    Mijn vader vertelde mij laatst over een man, die hij af en toe tegenkomt op het fietspad en die man heeft 'n obsessie voor inhalen. Juist, inhalen op de fiets! Ik kwam zo net uit stage, kwam een man tegen die op 't fietspad stond en hij deed zo'n muts op, wanten aan. Hij zag er al een beetje, eh, simpel uit *Kuch*. Niks tegen zulke mensen, hoor :'D! Maar goed, ik herkende 'm gelijk en wachtte al vol spanning af op zijn 'inhaal actie'. Ik fiets om 'm heen en ja hoor, even later sjeeeeezt hij met volle snelheid om mij heen. Hij vaart maken, steeds naar op zij en achteren kijken. Ik fietste rustig door en toen bedacht ik me dat 't wel leuk zou zijn, als ik 'm zou proberen in te halen. Haha. Dus ik even in een zwaardere versnelling en trappen maar! Steeds als ik maar bij 'm in de buurt kwam, dan maakte hij ook weer snelheid en trappen als een gek, joh. *Hijg* Ik er fcking snel achter aan fietsen! En hij maar door fietsen en proberen mij voor te blijven, terwijl hij steeds omkeek of ik er ook aan kwam. En toen eindelijk! Haalde ik 'm in :'D He-lemaal kapot. Alleen jammer genoeg sloeg 'ie net daarna een andere weg in :x Maar goed. 't Was wel grappug!
    (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whaha oke, nu is het officieel. Jij spoort idd niet x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ja, nu vind ik inderdaad dat je niet deugd. (;
    Goed dat je hem kon inhalen. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ja, zeg. Met nog een heleboel anderen!


    "I shut my eyes in order to see.'

    hahahaa, geniaaaal (A)

    Haha, wil ik ook wel eens meemaken. :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hahahah, hilarisch :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    hahahaha xd
    jij bent echt geniaal & ik krijg er beelden bij!;D


    T O K I O H O T E L < 3

    Dat had ik waarschijnlijk ook gedaan! :'D


    Even a white rose has a black shadow.

    Tranquillity schreef:
    Hahahahahaha. Geweldig :'D


    ik had ook zo'n keer iets, en ik was toen net in mijn nadenk moment . Dus die jongen die lachde echt keihard toe die me inhaalde (ik ben meestal de inhaler, maar dat komt omdat ik sloom fietsen haat xD) Maar ach (cool) ik was toch al voor mijn huis :Y) en hij moest nog eventjes, dus had ik toch gewonnen (A)(puh)


    Ligt and Darkness are both very different..

    NinaNOISE schreef:
    hahahaha xd
    jij bent echt geniaal & ik krijg er beelden bij!;D

    Oh, toe maar. Krijg je zelfs beelden door (cat) Zie ik er wel goed uit?

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 18:47 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zag dus al helemaal voor me hoe 2 mensen een fietswedstrijd houden x'D Als mijn moeder nu mijn kamer was binnen gekomen had ze vast gedacht dat ik gek geworden was van het computeren :3


    To live would be an awfully big adventure

    NinaNOISE schreef:
    hahahaha xd
    jij bent echt geniaal & ik krijg er beelden bij!;D

    Exactly the same. :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hahaha, echt geniaal!

    Paar dagen terug haalde een man mij in, en ik toen hem weer. Toen zei die op een gegeven moment; 'Niet inhalen hè?' Ik ging helemaal plat XD


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Nazgul schreef:
    (...)
    Oh, toe maar. Krijg je zelfs beelden door (cat) Zie ik er wel goed uit?
    Volgens mij lijk je in haar gedachten een beetje op deze mevrouw. (krul)


    Wie du mir, so ich dir.