• Het is zo ver. Door die nieuwe vriend van mijn oma is ze weer gaan roken! Ze was een paar jaar geleden gestopt, omdat de dokter zei dat ze door roken, snel achteruit zou gaan.! Met veel moeite is ze gestopt en door die klootzak is ze weer begonnen! Komt ze nog aan met zo'n kutsmoes, dat ze van de stress een pakje sigaretten had gekocht! Fack it, ik ben niet dom! Na dat pakje sigaretten is ze er meer gaan kopen, en ze is weer volledig aan het roken! Die gast betekende al niets goeds, maar alles wat ik nu wil is dat hij dood neer valt!

    Die eikel betekend nog eens haar dood! Zijn ex heeft besloten dat ze het kind zonder hem wou opvoeden. Maar alles wat ik van hem weet, daar kan ik uit opmaken dat die vrouw daar een reden voor had!

    Toen ik laatst zei van 'Na dat pakje sigaretten zou je toch stoppen?' kreeg ik als antwoord: 'Ach, je moet ergens van dood gaan.' Zoiets heeft ze werkelijk nog nooit gezegt! Toen de dokter zei dat roken een flink aantal jaren van haar zou afnemen, kreeg ze al bijna een hartaanval. Ik weet niet hoe hij het geflikt heeft maar hij hoeft nog maar één stap in de verkeerde richting te zetten n hij krijg toch eens een klap, waarbij hij er over op kan scheppen dat ie nog leeft!



    Wat moet ik hier mee doen?

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 12:37 ]

    Ik weet niet hoe ik je er mee kan helpen maar het enige wat ik kan doen is je sterkte wensen! (flower)


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Je oma's keus accepteren, ik snap dat het moeilijk is, maar je kunt het haar niet verbieden.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Misschien moet je haar de waarheid zeggen en hoe jij je voelt over dat ze weer is gaan roken en dat je bang bent dat ze er aan onderdoor gaat. Als dat niet lukt probeer het via een ander familielid.

    Soms helpt de waarheid recht voor de raap zeggen goed, het zet mensen soms aan het denken.

    Als ze niet wilt luisteren dan wens ik je veel sterkte.

    Ik stel voor dat jullie met zijn allen eens met je oma gaan praten. Dit is inderdaad niet goed. Enne, hoe oud is die man? En hoeveel jaar verschillen ze?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Je moet eens met je oma gaan praten, misschien dat dat helpt?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Een stevig gesprek met je oma zal vast helpen, en ik zou ook eens met die zogenaamde vriend van haar gaan praten.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Je oma is oud genoeg om zelf beslissingen te nemen.


    -

    @Reyon, hij is iets van 7 jaar jonger ;x

    @Genius, nou nee, eigenliujk niet. Ze is heel aardig enzo, maar als er iets is wat ze dus écht niet heeft is mensenkennis en vastberadenheid.

    Oude mensen zijn eigenwijs, omdat zij meer levenservaring hebben denk ik. Toch zou ik zo goed mogelijk op haar proberen in te praten.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Naja, dat is lekker dan :S

    Ik zou tegen mijn oma gaan zeuren dat ze dat niet moet doen en dat het zwaar ongezond is.

    Het is wel moeilijk... maar haar keuze.. Laat gewoon blijken dat je heel erg om haar geeft en dat ze daarom weer moet stoppen..
    Sterkte. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    wat vinden je ouders er dan van , misschien heeft het meer effect als zij het zeggen ^^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Je kunt het je oma niet verbieden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Belieburx schreef:
    Je oma's keus accepteren, ik snap dat het moeilijk is, maar je kunt het haar niet verbieden.


    Real friends are hard to find, but even harder to keep.

    Belieburx schreef:
    Je oma's keus accepteren, ik snap dat het moeilijk is, maar je kunt het haar niet verbieden.


    None but ourselves can free our minds.

    Wordt betrapt met een sigaret, daar schrikt ze hopelijk genoeg van dat ze ophoud...


    Fat chance.