• En dat meen ik heel serieus, dit is geen naam om mensen te lokken. Ik kwam namelijk via een site op een andere site waar foto's opstonden van een vrouw die zelfmoord had gepleegd (polsen doorgesneden) in een bad vol met water. Een paar dagen later is ze gevonden omdat de buren iets vonden stinken en ze hadden de politie gebeld. Daardoor is haar huid een soort van gesmolten en ingezakt, het ziet er niet echt lekker uit, op zijn zachts uitgedrukt.

    Nogmaals, klik op eigen risico, vooral als je een zwakke maag heb en ik hoop dat je niets aan het eten bent/net hebt gegeten/zometeen gaat eten.

    Waarschuwing: Deze website bevat zeer schokkende foto's. En wij willen jullie namelijk daarom nogmaals mededelen dat je absoluut niet moet klikken als je geen sterke maag hebt, want 't is nogal goor. En da's nog zacht uigedrukt.

    Edit: Link verwijderd door shockerende inhoud.

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 feb 2011 - 0:27 ]


    As travars

    Ach jezus, arme vrouw.D:


    everything, in time

    IEEEEEEW, IK HEB GEKLIKT, IK HEB GEKLIKT OMFG, IK HEB GEKLIKT OMG! Inderdaad! Mensen die gevoelig zijn voor zulke dingen moeten maar niet kijken!
    Omfg, eerst dacht ik; wow zij is opgepompt. zo dik enzo. maar dat hoort bij het doodgaan ofzoiets dacht ik daarna. wtf --' uitleg?


    We accept the love we think we deserve.

    O mijn god. Die beestjes en alles en die smurrie en.. o.O


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Extreme schreef:
    Gatverdamme! Waarom zet je het hierop, ik bedoel, wat nou als mensen hier nachtmerries van krijgen?


    Ik heb ze gewaarschuwt. Nee grapje, ik zat ook heel lang te twijfelen. Als mensen het niet fijn vinden, haal ik het wel weg!


    As travars

    OHMYCHIARA schreef:
    IEEEEEEW, IK HEB GEKLIKT, IK HEB GEKLIKT OMFG, IK HEB GEKLIKT OMG! Inderdaad! Mensen die gevoelig zijn voor zulke dingen moeten maar niet kijken!
    Omfg, eerst dacht ik; wow zij is opgepompt. zo dik enzo. maar dat hoort bij het doodgaan ofzoiets dacht ik daarna. wtf --' uitleg?


    Nou, de delen die inderdaad dik zijn, zitten vol met maden. Andere delen lijken dik, maar zijn gewoon half.. tja, "uitgelopen" zeg maar dankzij het water.


    everything, in time

    Discover schreef:
    Ik heb geklikt en dit is echt heeel erg vies en eng.

    Idd, op dat moment at ik een koekje, ik werd gewoon misselijk.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Extreme schreef:
    Gatverdamme! Waarom zet je het hierop, ik bedoel, wat nou als mensen hier nachtmerries van krijgen?


    Er staat toch: betreden op eigen risico. En dat het heel goor is en dat ze moeten oppassen. Ze waarschuwt van te voren.


    We accept the love we think we deserve.

    Sorry mensen! ik voel me nu schuldig :(


    As travars

    Progeny schreef:
    (...)

    Nou, de delen die inderdaad dik zijn, zitten vol met maden. Andere delen lijken dik, maar zijn gewoon half.. tja, "uitgelopen" zeg maar dankzij het water.


    Ja dat dacht ik dus ook, nu weet ik het zeker. Zielig D:


    We accept the love we think we deserve.

    Ik vind het eigenlijk best wel grappig uitzien ;x.
    Tja, het is echt vreselijk maar het ziet er best grappig uit.
    Nee, ik ben niet harteloos.


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Andvari schreef:
    Sorry mensen! ik voel me nu schuldig :(


    Je hoeft je niet schuldig te voelen. Want je hebt gewoon gewaarschuwd hoor. Heb je nog verdere uitleg, van waarom enzo? Of heb je alleen de foto's?


    We accept the love we think we deserve.

    Iell die wormen. Bahh..


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb je titel + beginbericht aangepast (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb net gegeten, dus ik ga niet klikken.
    Al ben ik echt wel heeel nieuwsgierig!

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 19:18 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Best wel sad, dat ze pas zolaat gevonden is D: Dan heb je ook geen mooie begravenis meer met zo'n lichaam in de kist.. Anyway, ze had nog wel kleding aan, dus het was vast haar bedoeling niet er zo shocking uit te zien als iemand haar vond.