• Helloo :3

    Ik vroeg me af of er mensen zijn die iets met Valentijnsdag gaan doen voor hun partner/crush/familielid en wat jullie gaan doen. Graag zou ik iets met mijn vriend gaan doen, of hem een soort verrassing geven (uit eten, cadeautje, gezellig chocolade fonduen..), maar heb geen idee wat. Het enige wat ik heb is een veel te dure chocolade roos van de Albert Heijn.
    Iemand tips en ideetjes?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ga je dit jaar aan Valentijnsdag doen?

    Mijn vriend en ik doen gewoon wat kleins met valentijn. We gaan nergens speciaal naar toe. Dat doen we eigenlijk nooit en dit jaar valt valentijn samen met carnaval dus op een klein cadeautje na doen we eigenlijk niks. Dit jaar heb ik badschuim van rituals gekocht omdat hij die heel lekker vindt. Daarnaast doe ik er denk ik nog een foto van ons erbij. Ik heb ook afbak broodjes in de vorm van hartjes gekocht omdat ik die gewoon heel schattig vind. :Y)

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 18:57 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik verwen m'n kat extra met Valentijnsdag ;3


    26 - 02 - '16

    Ik ga samen met mijn vriendin uit eten bij een wokrestaurant. Verder geven we elkaar nog cadeau(tjes)
    Wat het is en wat ik ga geven weet ik niet en kan ik niet zeggen omdat t nog niet geweest is en zij ook hier op Quizlet zit ;P

    Misschien dus idd ergens reserveren voor een etentje, of chocola, iets zelfgemaakt, een foto album, noem maar op (:
    of bestel iets leuks op een site (die snel levert) bijvoorbeeld zo'n kadertje met je foto erin met een tekst erop. (dat heb ik vorig jaar gegeven)


    It's high noon.

    @ JaceLightwood
    Die broodjes lijken me zo cute. Waar heb je ze gekocht?

    @ Kalon
    Ojaa, de kat van mijn vriend moet ook verwend worden. Al is hij het weekend bij mij. Dan maar een verlate kattenvalentijnsdag.

    @ Robin_Hood
    Uit eten is altijd goed. Al hebben mijn vriend en ik bijna alles in het dorp waar ik woon al gehad. Misschien eens de stad in.

    FiftyShades schreef:
    @ JaceLightwood
    Die broodjes lijken me zo cute. Waar heb je ze gekocht?
    .


    Bij de jumbo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wij geven met bijna de hele klas onze mentor 52/54 rode rozen ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ga in mijn ouderlijk huis piraatjes afknallen op Far Cry 3. Maar ik zal het doen met extra liefde. (:


    ars moriendi

    Ik ga met m'n vriend naar de Efteling op Valentijnsdag. :) Het zou normaal niet druk zijn op die dag. Ik hoop dat ze het wat in Valentijnsdagthema zullen aankleden daar. Voor mij wordt het de eerste keer naar de Efteling. I'm excited. ^^

    Die chocoladeroos van de AH heb ik ook gezien. Inderdaad te duur voor wat het is. ;D Misshien kun je een dagje wellness boeken?


    Ik wil een tuin vol egels

    Oh, ik heb toch iets anders valentijnsachtigs gedaan. Ik heb een Valentijns skin op League of Legends ;3
    Dan zal ik daar maar extra veel mee spelen dan ;3


    26 - 02 - '16

    @ Jace
    Jammer dat er geen Jumbo bij mij in de buurt is.

    @ Goya
    Dat is cool (:


    Apocalyptic schreef:
    Ik ga in mijn ouderlijk huis piraatjes afknallen op Far Cry 3. Maar ik zal het doen met extra liefde. (:

    Hahahah, geweldig (:

    FiftyShades schreef:
    @ Goya
    Dat is cool (:


    Indeed. Ze was vorig jaar namelijk heel teleurgesteld dat we geen rozen voor d'r hadden haha, dus dit jaar met de rozenactie op school 54 rozen naar onze allerliefste mentrix (flower)


    take me back to the basics and the simple life

    FoxAngel schreef:
    Ik ga met m'n vriend naar de Efteling op Valentijnsdag. :) Het zou normaal niet druk zijn op die dag. Ik hoop dat ze het wat in Valentijnsdagthema zullen aankleden daar. Voor mij wordt het de eerste keer naar de Efteling. I'm excited. ^^

    Die chocoladeroos van de AH heb ik ook gezien. Inderdaad te duur voor wat het is. ;D Misshien kun je een dagje wellness boeken?

    Ik ben er ook nog nooit geweest. Hopelijk is het leuk (:
    Ja, het is echt 4x2x2 cm en dat voor 2 euro.
    Ik wilde eerst 3 van die rozen kopen, omdat ik mijn vriend 3 jaar ken (en hij in de bloemen sector werkt). Maar dat was echt te duur.

    Goya schreef:
    (...)

    Indeed. Ze was vorig jaar namelijk heel teleurgesteld dat we geen rozen voor d'r hadden haha, dus dit jaar met de rozenactie op school 54 rozen naar onze allerliefste mentrix (flower)

    Dan is het helemaal leuk ^^

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 19:13 ]

    Nikki en ik gaan dit jaar lekker niks doen. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Nikki en ik gaan dit jaar lekker niks doen. :Y)

    Dat kan net zo goed (:

    Kalon schreef:
    Oh, ik heb toch iets anders valentijnsachtigs gedaan. Ik heb een Valentijns skin op League of Legends ;3
    Dan zal ik daar maar extra veel mee spelen dan ;3

    Leuk (: Daar kan Smite weer niet aan tippen. Die doen niet aan V-dag dit jaar. Vorig jaar hadden ze deze skin:

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 19:15 ]