• Ik ben me net nog net niet doodgeschrokken. Ik ging naar boven om me te douchen. Ben ik klaar, loop ik rustig in mijn pyamashirt -hoe de fuck schrijf je dat?- mijn kamer in. Ik doe het licht niet aan -slaat zichzelf op voorhoofd- en gaat op de tast opzoek naar een pyamabroek die ergens op mijn bed zou moeten liggen -slaat zichzelf nogmaals op voorhoofd-. Kom ik dus met mijn handen bij iets warms, ademends en levends. Ik vet hard gillen, is het mijn vader. Die was, vraag me niet hoe, op mijn bed in slaap gevallen -.-'
    Mijn hart maakt nog steeds extra sprongen.

    Tell me your ubergeile schrikmoment!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Smilie schreef:
    -plat-


    effort never betrays you

    Ik ging samen met mijn toenmalige vriendje een hele enge film kijken.. Ik ging even wat chips halen, maar toen ik terug kwam was hij er niet. Ik dacht dat hij naar de wc was ofzo. Ik ging zitten en Ineens voelde ik twee handen voor mijn ogen en toen heb ik zo hard gegild en de chips weggegooid. Bleek het hem te zijn, hij had zich achter de bank verstopt....

    Hij zat helemaal onder de chips met saus erop (die had ik bij de chips gedaan ;'s)
    Hij heeft me daarna nooit meer laten schrikken(;


    Me so good.

    Toen ik laatst in de Antony Morato winkel was stonden er drie paspoppen op een rijtje. En mijn vader had vroeger zijn winkel in dat pand, dus ik liep rond en was alles aan het beschrijven aan twee vriendinnen, kom ik bij de paspoppen. Maar één was dus een medewerker, maar ik had het niet door. Dus ik draaide me om, en zag opeens iemand me recht aan staren, een levend mens. Nou, ik heb me gegild en sprong, heel genant, een paar meter naar achteren.


    You move me ......... Kurt

    mijn schrikmoment moet komen als zometeen die clown uit dat griezelverhaaltopic achter me staat terwijl ik aan het oppassen ben. En ik haat clowns dus ik freak hem nu ookal is het vast niet waar maar toch!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Hahaha. :Y)

    Oh jung, ik krijg net een hartaanval omdat ik een spin over mijn muur zie lopen.
    En ik kan echt niet tegen die beesten.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mercurial schreef:
    Hahahahaha, dankzij jou heb ik nu dus bijna mijn beeldscherm onder gesprayed met Sinas. (krul)


    omg ik ook x'd


    Change, the only good thing in this world.

    haha, ik loop ook zo vaak met mijn licht uit de kamer in.
    gelukkig lag er toen nooit iemand op mijn bed! x'D


    Even a white rose has a black shadow.

    Haha, je vader schrok zich vast dood van je gegil(krul)
    Ik liep afgelopen zomer rustig de tuin in. Maar toen ik door de deuropening liep, voelde ik iets heel vies en ik dacht: shit, spinnenweb. Dus ik begin gelijk mezelf af te kloppen, hopend dat er geen spin in zat. Zit er op mijn buik een hele grote spin. En ik gillen x'D En toen plette ik de spin toen ik hem er -met al mijn moed bijeengeraapt- ervanaf geveegd had.


    To live would be an awfully big adventure

    lol. :Y)

    ik schrok me een keer rot toen ik de schuur inging, en m'n zusje achter de deur stond met haar bestwellieve zwarte kat. Ghehe.


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    Smilie schreef:
    -plat-


    We accept the love we think we deserve.

    Als ik van de badkamer afkom, dat mijn moeder me opeens laat schrikken. Stond ze achter de deur.:Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.