• Ik ben nu zooooooo hyperdepyper. En het erge is dat ik NIEMAND, maar dan ook echt niemand mag vertellen waarom. Het is zeg maar een soort van geheimpje wat ik nog minstens 2 weken moet bewaren. Echt zo erg, want ik wil het van de daken schreeuwen, zo gelukkig ben ik erom.

    Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je iets zooooooo graag wilt delen met alles en iedereen, maar dat je het gewoon écht niet mag zeggen ;3?

    edit: een schrale troost voor de mensen die zo graag willen weten waar het over gaat. Ik vertel het over een paar weken wel als het officieel is aangekondigd. Eerder kan ik niks zeggen sorry (nerd).

    EDIT: Waar het nu allemaal om ging

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 17:41 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Uhm Ja, maar meestal vertel ik het dan aan een hele goede vriendin, waarvan ik zeker weet dat ze het tegen niemand anders verteld. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Jaaa ik man.


    You just broke my Heart

    Urgh, ja zo vaak. Dat is zoooo irritant. Ik begrijp je volkomen!

    JE BENT ZWANGER!

    nee oke :'D

    Maarja, dat sucks ;o

    Ja potverdomme Kirsten, nu ben ik benieuwd!:9~


    everything, in time

    @ Belieburx. Ik kan eht ook niet aan die vriendinnen vertellen. Omdat het juist gaat over iets wat zij leuk vinden en nog niet mogen weten. het is nogal groot nieuws zeg maar. En ik wil het zooo graag delen )':


    Wie du mir, so ich dir.

    Sadism schreef:
    JE BENT ZWANGER!

    nee oke :'D

    Maarja, dat sucks ;o
    gheheh dat zou wat zijn zeg :'D. Nee sorry. Kirsten is niet zwanger :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    En je kan het dus ook niet aan Quizlet vertellen? 8D
    Maar ja, ik ken het.
    En dat is heel irritant.
    En dan ga ik steeds tegen die persoon in kwestie zeggen van:
    'Ik weet iets wat jij niet weet en het is leeeeeuk *wenkbrauwwiebel*' 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Progeny schreef:
    Ja potverdomme Kirsten, nu ben ik benieuwd!:9~
    Sorry :(. Ik mag het écht niet zeggen. Maar het heeft verder niets met mij te maken, maar met een vriend/kennis van me. (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Hahaha, dat lijkt me inderdaad heel vervelend. x'D
    Je mag het wel tegen mij zeggen? Ik ben praatpaal voor iedereen. :'D


    Your make-up is terrible

    Speaker schreef:
    En je kan het dus ook niet aan Quizlet vertellen? 8D
    Maar ja, ik ken het.
    En dat is heel irritant.
    En dan ga ik steeds tegen die persoon in kwestie zeggen van:
    'Ik weet iets wat jij niet weet en het is leeeeeuk *wenkbrauwwiebel*' 8D
    Nee, haha. Want als dit op het internet komt, dan ben ik screwed :'DD. Dus ik mag gewoon echt niet meer zeggen als zegmaar 'niks' :'DDD.


    Wie du mir, so ich dir.

    Assassin schreef:
    Hahaha, dat lijkt me inderdaad heel vervelend. x'D
    Je mag het wel tegen mij zeggen? Ik ben praatpaal voor iedereen. :'D
    Zelfs jou kan ik het niet zeggen.. want jij kent die mensen :'DD. Naja kennen is een groot woord :Y). Maar je zult dan weten of wie ik het heb :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Zelfs jou kan ik het niet zeggen.. want jij kent die mensen :'DD. Naja kennen is een groot woord :Y). Maar je zult dan weten of wie ik het heb :'DD


    Haha, verdomme, waarom moet ik ook altijd iedereen 'kennen'.
    Grapje. Ik hoop dat je het kunt volhouden haha.


    Your make-up is terrible

    Hoelang moet je wachten met het vertellen ö Ik kan dat ook niet zo goed, vooral als het leuk nieuws is. (Mijn tante dwong mijn neef het om iedereen het te vertellen toen zijn vriendin zwanger was haha.)


    ~ Jalexis takes over your world...

    Storyline schreef:
    Hoelang moet je wachten met het vertellen ö Ik kan dat ook niet zo goed, vooral als het leuk nieuws is. (Mijn tante dwong mijn neef het om iedereen het te vertellen toen zijn vriendin zwanger was haha.)
    Zelfs de precieze datum mag ik niet zeggen, want dan gaan mensen zich al dingen afvragen :Y). Maar zullen we het maar op ruim 2/3 weken houden dan (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.