• Ik ben nu zooooooo hyperdepyper. En het erge is dat ik NIEMAND, maar dan ook echt niemand mag vertellen waarom. Het is zeg maar een soort van geheimpje wat ik nog minstens 2 weken moet bewaren. Echt zo erg, want ik wil het van de daken schreeuwen, zo gelukkig ben ik erom.

    Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je iets zooooooo graag wilt delen met alles en iedereen, maar dat je het gewoon écht niet mag zeggen ;3?

    edit: een schrale troost voor de mensen die zo graag willen weten waar het over gaat. Ik vertel het over een paar weken wel als het officieel is aangekondigd. Eerder kan ik niks zeggen sorry (nerd).

    EDIT: Waar het nu allemaal om ging

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 17:41 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Jup dat heb ik ook wel eens. Of dat ik iets heel graag wíl vertellen maar dat er niemand thuis is aan wie ik het kán vertellen. :'D


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    Haha bij de 'het heeft te maken met een vriend/kennis van me', wist ik al over wie het zal gaan. (krul)

    Denk ik toch. (cat)

    Gaat een vriend/vriendin trouwen? _O_
    Is een vriend/vriendin zwanger? (baby)

    ik denk dat het om iemand van nina/familie gaat of een andere kennis van je die papa word 8D?

    xD


    I solemny swear i am up to no good

    Je vriendje is Justin Bieber? Sorry, zag net een JDB topic voorbij vliegen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik denk dat ik het weet: Je hebt een alien gezien en dat moet je geheim houden van de regering tot het op et nieuws komt:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik weet het! Je hebt je verraden toen je die reactie gaf op mij haha! Want ik ken ze niet in het echt maar ik heb ze wel gezien!


    Your make-up is terrible

    ik herken het ja XD


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Stomme Kirsten. Nu ben ik nieuwsgierig, boh ><


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Belieburx schreef:
    Uhm Ja, maar meestal vertel ik het dan aan een hele goede vriendin, waarvan ik zeker weet dat ze het tegen niemand anders verteld. (:

    Prodigy schreef:
    Haha bij de 'het heeft te maken met een vriend/kennis van me', wist ik al over wie het zal gaan. (krul)

    Denk ik toch. (cat)
    Echt? Het heeft wel te maken met een bandje, maar niet met dát bandje :3.


    Wie du mir, so ich dir.

    Assassin schreef:
    Ik weet het! Je hebt je verraden toen je die reactie gaf op mij haha! Want ik ken ze niet in het echt maar ik heb ze wel gezien!
    .________. echt? Fak.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    .________. echt? Fak.


    Ja, je was iets te duidelijk. 8D Maar ik zeg niets.


    Your make-up is terrible

    We zijn in volle verwachting met wat er gaat komen! :9~

    Ik heb dat ook weleens gehad, maar meestal kan ik me mond niet houden en vertel ik het weer verder aan vriendinnen ;$
    Maar ligt er ook aan wat het is.


    "Don't look back, you're not going that way."

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Echt? Het heeft wel te maken met een bandje, maar niet met dát bandje :3.

    Heeft het zoveel letters dat je het op één hand kunt tellen? (cat)