• Ik ben nu zooooooo hyperdepyper. En het erge is dat ik NIEMAND, maar dan ook echt niemand mag vertellen waarom. Het is zeg maar een soort van geheimpje wat ik nog minstens 2 weken moet bewaren. Echt zo erg, want ik wil het van de daken schreeuwen, zo gelukkig ben ik erom.

    Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je iets zooooooo graag wilt delen met alles en iedereen, maar dat je het gewoon écht niet mag zeggen ;3?

    edit: een schrale troost voor de mensen die zo graag willen weten waar het over gaat. Ik vertel het over een paar weken wel als het officieel is aangekondigd. Eerder kan ik niks zeggen sorry (nerd).

    EDIT: Waar het nu allemaal om ging

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 17:41 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Buh, je maakt me nu nieuwsgierig!
    Ik zou het serieus heel moeilijk hebben met zoiets en het aan mijn beste vrienden vertellen, waarvan ik weet dat ze te vertrouwen zijn, haha. Maar dat kan jij dus ook niet. ;o Heel veel succes iig! :'D

    Ohhw nu wil ik het weten :').
    Ben je zwanger?
    Ga je een miljoen winnen?
    Ga op wereld reis met 3 lepels en een kano? xD
    Grapje ik wil het weten :').


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    nouuuu je maakt me curious ;o
    ga je je eigen boek uitgeven? n.n


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Nee, als ik iets moet vertellen wat eigenlijk niet mag vertel ik het mijn moeder altijd. Die spreekt al die mensen die ik spreek toch nooit dusja :'D


    -

    hehe, heel Q wordt hier nieuwsgierig van ;D
    Maar ja dat heb ik ook wel eens nogal irritant ;D


    Don't dream your life, but live your dream!

    Abruzzi schreef:
    Urgh, ja zo vaak. Dat is zoooo irritant. Ik begrijp je volkomen!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sadism schreef:
    JE BENT ZWANGER!

    nee oke :'D

    Maarja, dat sucks ;o

    LOL dat dacht ik ook. Hahaha 8]


    No growth of the heart is ever a waste

    xBIGBANG schreef:
    nouuuu je maakt me curious ;o
    ga je je eigen boek uitgeven? n.n
    Nee het heeft niets met mij te maken :'DD. Wel met iets wat ik gedaan heb, maar dat heeft meer betrekking op iemand anders. [/damn dit klinkt vaag :'DD]


    Wie du mir, so ich dir.

    Waarom, waarom! Nu ben ik nieuwsgierig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nu ben ik nieuwsgierig. (: Ik zelf ben absoluut niet goed in dingen niet zeggen, ik flap alles er toch uit.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    @Nynke. Sorry kan echt niet. (krul)
    @Resurgam. Ik zou dat normaal ook niet kunnen maar ik weet, dat wanneer ik nu iets zeg, iemands levensdroom en doel kapot maak. Dus, dan lukt het me wel niets te zeggen voor deze paar weken (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Nou nu ben ik nieusgierig ;[ en ik ben altijd nieuwegierig:Y)


    Zeg op wat is het geheim:9~?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Pfff. Pest ons maar. (cat)

    Hé, over twee weken wil ik een uitgebreid verslag hé. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sadism schreef:
    JE BENT ZWANGER!

    nee oke :'D

    Maarja, dat sucks ;o


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ga je trouwen? _O_
    Ben je zwanger? (baby)