• Kirsten gaat een cd opnemen (nerd). Tenminste dat zijn de plannen. Waarschijnlijk wordt het begin gemaakt volgend jaar zomer. Het gaat een cover cd worden, waaruit bestaand weet ik nog niet. Ik wist het al ietsje langer, maar op de of andere vreemde manier, had ik dat hier nog niet verteld. :3
    Dus, voor alle mensen die al eens zeiden ‘Je moet iets met muziek gaan doen’. Jullie je zin, ik ga het éin-de-lijk doen (nerd).

    Voor het opnemen reis ik naar Earby in de Uk, waar ik in een studio van vrienden van me mag opnemen waar zij me ook instrumentaal zullen ondersteunen. Het is allemaal enkel nog in ‘bespreek’-stadium, maar zij kwamen er juist mee aanzetten. Dus ik ben vet hyper en zenuwachtig nu, voor iets wat pas over minimaal een jaar gaat gebeuren. Haha.

    Ja ik heb werkelijk geen idee wat jullie met deze info moeten, maar ik wilde het even met jullie delen _O_.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 16:14 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    @ iedereen, dankjewel dat jullie ook zo enthousiast zijn enzo, haha. Naja beroemd worden daar doe ik niet aan, dus maak jullie daar maar geen zorgen over, haha. (krul).

    @Nynke. Als ik jou niet had! :'DD.
    @Ils. Kan niet, ik krijg de eerste al! Há! (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    wow, veat. (:


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Dat is zo leuk voor je! =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Is dit hetgeen waarom je zo hyper was?
    Dan kun jij het ook niet lang voor je houden x)

    Echt vet leuk, ik eer je_O_


    #WWED - What Would Emma Do?

    Grieving schreef:
    Is dit hetgeen waarom je zo hyper was?
    Dan kun jij het ook niet lang voor je houden x)

    Echt vet leuk, ik eer je_O_
    HAhaha, nee dat is dus iets anders :3.


    Wie du mir, so ich dir.

    Faerie schreef:
    Woooo, hoe cool! ;D
    Kirsten wordt beroemd!

    Ah, Super!
    Veel succes en je vertelt het wel als de CD er is hé. ;D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ongelofelijk cool :D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Godverdeurie Kirsten, jij gaat me zo hard meenemen naar die metalkoters! (krul)

    Joaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, Kirsten gaat eindelijk wat met muziek doen! Whooowhoaoaoaoaoaoaoaoao, pompidom!

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 18:55 ]

    Als iedereen straks praat over de grootse Kirsten, kan ik met trots zeggen dat ik je heb gekend :9~

    Prodigy schreef:
    Godverdeurie Kirsten, jij gaat me zo hard meenemen naar die metalkoters! (krul)

    Joaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, Kirsten gaat eindelijk wat met muziek doen! Whooowhoaoaoaoaoaoaoaoao, pompidom!
    Ik beloof je dat je mee mag. :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Vet!!! wat voor covers ga je zingen etc.? En wat voor stijl heb je??

    CD is natuurlijk voor iedereen op quizlet gratis he omdat we je supporters zijn! ;P


    Ligt and Darkness are both very different..

    Super leuk voor jou! Hopelijk beleef je er veel plezier aan!

    Sorenos schreef:
    Vet!!! wat voor covers ga je zingen etc.? En wat voor stijl heb je??

    CD is natuurlijk voor iedereen op quizlet gratis he omdat we je supporters zijn! ;P
    Erhm ik zing van van pop,rock tot symfonische metal. Het maakt me niet zo veel uit. Wat dat betreft heb ik een vrij meegaande stem zeg maar. Hahah lol, ik moet eerst nog eens gaan uitzoeken hoe dat met coverrechten zit en al die dingen. En aangezien een andere band me zeg maar ondersteund met hun label en alles worden het gedeelde rechten denk ik en ik heb geen idee hoe dat gaat werken :'D, dus ik kan niets beloven over gratis cd's hahhaa.


    Wie du mir, so ich dir.