• Jeetje, ik krijg zo'n zin in de zomervakantie door dit weer. Ik ga naar zuid-frankrijk, dichtbij St Tropez, Monaco & nice. Bij ons huisje hebben we een privé zwembad. Pff.. ik krijg er nu zoooo'n zin in.
    Waar gaan jullie deze zomervakantie naartoe?


    To infinity and beyond •

    Thuis zitten en niks doen ;'(


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Florida!!!
    Maar eerst nog werkweek in Florence(nerd)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    StalkingYOU schreef:
    Thuis zitten en niks doen ;'(


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nergens (no_chears)


    -

    Genius schreef:
    Nergens (no_chears)


    ahw.. ):


    To infinity and beyond •

    Ik ga drie weken naar Italië! -voor de eerste keer- Ik ga 1 week in de bergen zitten, 1 week in het binnenland en 1 week aan de kust. :3 Maar jouw vakantie klinkt ook nice. c:


    wth.

    Scoutingkamp in de Ardennen :P


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    StalkingYOU schreef:
    Thuis zitten en niks doen ;'(

    maar zuid-frankrijk is heel mooi. ik ben een keer in monaco geweest en het is daar wel heel duur en er wonen veel mensen rijke mensen daar dus in het begin als je daar bent is het wel van: O.O


    Shoganai i ne~

    Quixotic schreef:
    Ik ga drie weken naar Italië! -voor de eerste keer- Ik ga 1 week in de bergen zitten, 1 week in het binnenland en 1 week aan de kust. :3 Maar jouw vakantie klinkt ook nice. c:


    Oeh. Italië daar wil ik écht nog een keer naartoe! Maar mijn moeder is gek op frankrijk dus meestal gaan we daar naartoe. Maar jouw vakantie lijkt me wel heel erg lekker (kitty)


    To infinity and beyond •

    StalkingYOU schreef:
    Thuis zitten en niks doen ;'(


    <3

    WAAAAT! Maar dan ben jij vlakbij St. Aygulf <3 Ik wil oooook :'( Ik mis Frankrijk zo hard :(


    Life is hard and then we die

    Ik ga een weekje naar Drenthe, misschien Groningen en Duitsland.
    En ik ben nog aan het hopen voor een weekendje Barcelona (wat ik trouwens wel kan vergeten.)


    Opgeven is geen optie.

    Nergens. Ik ga na mijn examens meteen hup naar Turkije (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    PUKKELxDING schreef:
    WAAAAT! Maar dan ben jij vlakbij St. Aygulf <3 Ik wil oooook :'( Ik mis Frankrijk zo hard :(


    Wat is dat -aaaa-?


    To infinity and beyond •

    Ramsey schreef:
    Nergens. Ik ga na mijn examens meteen hup naar Turkije (:


    Ook lekker toch (: ?


    To infinity and beyond •