• ZIE MIJN LAATSTE BERICHT (VAN 16 02) , ADVIES GEVRAAGD AAN VROUWEN.
    Ik heb dit start bericht verwijderd want ik heb het idee niet goed begrepen te worden, neem aan dat ik dan zelf mijn probleem duidelijker moet formuleren.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2022 - 22:49 ]

    Je bent niet pervers omdat je een relatie zoekt, maar ik snap dat die grijze zone waarin je nog moet zoeken of iemand in je geïnteresseerd is inderdaad niet gemakkelijk moet zijn, zeker niet als man want je wil niemand wegjagen of schofferen. Ik denk echter niet dat er een kant en klaar draaiboek bestaat wanneer je kan flirten of aanraken en wanneer niet. Je moet iemands gedrag lezen vooral denk ik. In het begin zou ik me wat terughoudend opstellen want als je te rap flirt of aanraakt dan vinden de meeste vrouwen dat onwennig of onbetrouwbaar. Ik zou eerst normaal/vriendelijk doen en een band proberen op te bouwen en als je merkt dat ze haar op haar gemak begint te voelen kan je wat verbaal beginnen flirten of een hartje sturen of zo. Als je merkt dat ze daar goed op reageert kan je voorzichtig verder gaan zoals een knuffel of kus op de wang of haar schouder aanraken of zo, maar nogmaals er is niet echt een draaiboek je moet echt naar de situatie kijken want elk meisje is anders. Sommigen zijn heel open en geven al hun kennissen een knuffel of kus op de wang, anderen zijn net heel terughoudend en hebben veel tijd nodig om zich comfortabel te voelen dus ik kan je geen recept geven maar probeer haar te lezen en laagdrempelig te beginnen en als ze daar goed/open op reageert kan je een klein stapje verder gaan. Ik bedoel als ze je elke avond een hartje stuurt met slaapwel xxx weet je dat ze sneller open kan staan voor romantisch contact dan wanneer ze de helft van de keren je berichten negeert en het “te druk” heeft voor je. Dan moet je haar geen knuffel of aanraking geven. Het hangt echt van situatie tot situatie af en je moet haar heel goed lezen en er over praten kan ook geen kwaad. Als je het door je autisme moeilijk vind om een situatie te lezen, kan je het altijd op het forum posten voor extra meningen. (:
    Trouwens mannen moeten ook niet altijd de leiding nemen. Het initiatief moet van twee kanten komen. In het begin kan je wel wat extra interesse tonen zodat je jezelf op haar radar zet maar ik denk dat relaties meestal voorkomen uit een wederzijdse klik. Vrouwen kunnen ook initiatief nemen en doen dat dikwijls ook dus ik zou het niet te veel forceren en er niet te veel over nadenken, meestal merk je het wel als het wederzijds is.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2022 - 10:51 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    ZIE MIJN LAATSTE BERICHT (VAN 16 02) , ADVIES GEVRAAGD AAN VROUWEN

    [ bericht aangepast op 16 feb 2022 - 22:48 ]

    Ik denk wel als je alleen op seks uit bent en geen relatie zoekt je daar heel duidelijk over moet communiceren. De meeste vrouwen zijn niet in mannen geïnteresseerd alleen voor seks. Er zijn er wel maar veel vrouwen vinden dat idee afstotelijk en willen alleen intimiteit binnen een relatie. Dus je gaat wel goed moeten communiceren daarover dan zodat je dat meisje niet kwetst of gebruikt omdat ze denkt dat je verliefd op haar bent en daarom interesse toont. Ik zou persoonlijk dan eerder op Tinder gaan kijken dan voor profielen van vrouwen die ook geven open te staan voor one night stands en iets puur seksueel. Gewoon met een knappe of leuke vrouw beginnen flirten omdat je seks zou willen met haar zou ik niet doen, veel vrouwen vinden dat vies en vervelend. Ik vind dat toch vervelend. Ik negeer zo’n mannen altijd en de meeste van mijn vriendinnen ook. Ik zou dan eerder op een datingsite kijken want daar geven menselijk duidelijker aan wat ze wel of niet verwachten. Vrouwen in je dagdagelijkse contacten gaan volgens mij minder goed reageren op pure seksuele avances. Er zijn uiteraard vrouwen die daarvoor open staan maar ik denk dat de meesten op hun hoede zijn en je gaan negeren. Alle vrouwen die ik ken negeren toch mannen die enkel seks zoeken en geen relatie. Er zijn er anderen en misschien dat je in het uitgangsleven iemand vindt maar dan nog kan je niet altijd duidelijk iemands intenties weten. Dus ik zou eerder op tinder kijken voor een vrouw die ook enkel fysieke intimiteit wil, dan hebben jullie allebei wat jullie zoeken zonder veel complicaties of problemen.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    (NOG STEEDS HULP NODIG!):
    Dank je wel histoire. Mijn antwoord is is dat ik wel een relatie zou willen, maar wel alleen met een vrouw die heel onafhankelijk is en goed op haar zelf kan zijn. Veel intimiteit vind ik belangrijk. Dan heb ik het niet eens over seks. Als ik haar paar keer per maand zie en er is dan veel fysieke intimiteit en emotioneel, dan ben ik helemaal blij. VErder leef ik erg op mezelf, omdat ik autisme heb. (dit is geen contactstoornis, geloof niet de overheid en ggz, het is een eigenschap waardoor men prikkels anders verwerkt).

    De uitdaging waar ik voor sta is dat ik het lastig vind om te flirten met een vrouw, al gaat dat al iets beter. Ik wil niet een vriend zijn maar haar vriendje worden. Arm om haar nek, paar zoenen geven of op mond, hand in hand walking, ja allemaal manieren voor mij om initiatief te nemen en te werken naar intimiteit. Want ik ervaar dat fysieke verbinding (intimiteit) ook de emotionele band tussen mij en haar verbeterd.

    Er zijn keren geweest dat een vriendin van me heel dichtbij me ging zitten op de bank, ik durfde niet mijn arm om haar heen te slaan. Gek hé... allemaal vanuit deze onderliggende gedachtes: is dat wel oké, ben ik niet pervers (serieuze gedachte), word ze dan niet boos, 'straks denkt ze dat ik iets van haar wil'...

    Over dit struikelblok, het lastig vinden om van vriendschap intiem te worden met een vrouw waarmee ik echt een goede band heb, heb ik dus jullie antwoord nodig als vrouw.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2022 - 22:46 ]