• Ik was opzoek naar een foto van de kont van Zack Merrick (All Time Low) en ik kwam op deze foto uit.
    Hij staat er erg vrouwelijk bij enzo, maar Lotte en ik vonden toch wel dat hij killerlegs had! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ecstasy schreef:
    (...)

    Waarom the fuck wil jij sowieso de naam van iemand anders als username? HAHAHAH omg AHAHAHAH.

    HAHAHAHAHAHAHA echt jij bent een held! _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hmm, nee. Heeft voor mij niet echt een hoog kwijlgehalte (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik hoopte al dat het de Zack van ATL was :'D


    Time is like rain dripping through the hands

    Voiceless schreef:
    (...)

    HAHAHHAA omg AHAHAHHAA laat ergens anders merken dat je Gaby niet mag of zo.


    Nah. Ik wilde gewoon even duidelijk maken dat ik die reactie van haar aandachttrekkerij vond met al die hoofdletters enzo. Erg jammer dat mijn boodschap niet goed overkwam.

    Turbulence schreef:
    Ik hoopte al dat het de Zack van ATL was :'D

    Hahaha het kan ook gewoon niet anders, hij is helemaal lekker trouwens. :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Hahaha het kan ook gewoon niet anders, hij is helemaal lekker trouwens. :9~


    hahah, true! (:


    Time is like rain dripping through the hands

    Ecstasy schreef:
    (...)

    Waarom the fuck wil jij sowieso de naam van iemand anders als username? HAHAHAH omg AHAHAHAH.

    Waarom the fuck boeit dat jou. Ik kan toch ook vragen: ''Waarom the fuck heb jij een drug als username?''

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 21:54 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Turbulence schreef:
    (...)

    hahah, true! (:

    :9~:9~:9~ hahaha


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Something you'll never understand.

    Mag ik raden?
    Uitprinten op canvas en boven je bed hangen. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Mag ik raden?
    Uitprinten op canvas en boven je bed hangen. (krul)

    Bijnaaa :9~
    Nee, hahaha ik zocht hem op voor Lotte en omdat ik eigenlijk nog nooit een foto van zijn kont had gezien.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Yummieeeeee, iedereen heeft wel zijn vrouwelijke kantje.:9~


    The best things in life aren't things.

    Papercut schreef:
    (...)
    Bijnaaa :9~
    Nee, hahaha ik zocht hem op voor Lotte en omdat ik eigenlijk nog nooit een foto van zijn kont had gezien.

    Mijn idee was tochh leuker. ;$$


    *insert philosophical cringe expression here*

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Mijn idee was tochh leuker. ;$$

    Stiekem wel ja :9~
    Maar ik dacht straks komen er roddels over me, dus ik ben gewoon even eerlijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Waarom the fuck boeit dat jou. Ik kan toch ook vragen: ''Waarom the fuck heb jij een drug als username?''


    Waarom the fuck wil jij weten waarom zij googelt naar een kont? Waar is het recht op privacy heen tegenwoordig?
    Oh, en als je graag wil weten waar mijn username op slaat, graag. Ecstasy is een engels woord, wat meer kan uitdrukken dan alleen drugs. In dit geval betekent het Enthousiasme of uitbundigheid. Dit heeft dus niet met drugs te maken.

    Dus, voortaan als je me op mijn plek wil zetten of aanvallen in een reactie of zo, heb je feiten dan aub goed. Want dit slaat nergens op en ik voel mij hierdoor absoluut niet bedreigd of aangevallen.

    Cassius schreef:
    Yummieeeeee, iedereen heeft wel zijn vrouwelijke kantje.:9~

    Jaa maar elke jongen heeft niet zulke lekkere vrouwelijke kantjes! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.