• Ik was opzoek naar een foto van de kont van Zack Merrick (All Time Low) en ik kwam op deze foto uit.
    Hij staat er erg vrouwelijk bij enzo, maar Lotte en ik vonden toch wel dat hij killerlegs had! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cassius schreef:
    (...)
    Alex heeft ook zo een sexy-vrouwelijk kantje, maar die ben ik alweer vergeten.

    Stomme ik.

    Alex is sowieso lekker, maar ik ga met hem trouwen. :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    Nu wil ik niet als een kontengooglelaar worden gezien hoor, het was puur vanuit een wetenschappelijk oogpunt.

    Dat is mijn excuus voor als ik kontenplaatjes google! ):


    Hope goes lost but never dies.

    Papercut schreef:
    (...)
    Alex is sowieso lekker, maar ik ga met hem trouwen. :9~

    Noh, steel hem niet van me D:


    Hope goes lost but never dies.

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Blij dat je het niet zo voelt, want dat was ook niet mijn probleem. Ga maar een foto van me uitprinten en op een dartbord hangen en met pijltjes erop schieten ofzo in plaats van je hoge ongestelde uitspattingen met mij te delen. :Y)


    Nee bedankt, voor die optie pas ik. Mijn vader heeft liever niet dat ik de inkt verbruik aan nutteloze dingen, dus laat ik dat ook maar niet doen. Maar goed, ik zal mij verder wel weer even stil houden, aangezien ik niet verder off-topic mag gaan en me in zou houden vanavond. Ik wil alleen nog even erbij vermelden dat mijn 'hoge ongestelde uitspattingen' niet nodig waren geweest als jij je niet zo belangrijk had gevoeld dat je in elk topic weer zo'n overdreven reactie moest plaatsen om weer even in de spotlights te staan.

    Ecstasy schreef:
    (...)

    Nee bedankt, voor die optie pas ik. Mijn vader heeft liever niet dat ik de inkt verbruik aan nutteloze dingen, dus laat ik dat ook maar niet doen. Maar goed, ik zal mij verder wel weer even stil houden, aangezien ik niet verder off-topic mag gaan en me in zou houden vanavond. Ik wil alleen nog even erbij vermelden dat mijn 'hoge ongestelde uitspattingen' niet nodig waren geweest als jij je niet zo belangrijk had gevoeld dat je in elk topic weer zo'n overdreven reactie moest plaatsen om weer even in de spotlights te staan.

    Lmao, go susan haha sorry die vond ik even geniaal :'D


    Hope goes lost but never dies.

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Kijk zie je, jij zegt het ook. Wedden dat mevrouw de bèta jou niet gaat afkatten. ;d


    Oh, en mevrouw de bèta heeft een naam. Ik noem jou nou ook niet het 'hondenbaasje' of zo. Wilde ik nog even kwijt.

    Circles schreef:
    (...)
    OMG OMG OMG showmeeeeeh :9~

    Hahahaha wil je het echt zien? klik ach we zijn het wel van Jack gewent. lol ik dnek dat dat niet toegestaan is als pf hè?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Serophina schreef:
    Killerlegs??
    Die heeft gewoon een skinny jeans aan wat zo lelijk is bij mannen..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Papercut schreef:
    (...)
    Hahahaha wil je het echt zien? klik ach we zijn het wel van Jack gewent. lol ik dnek dat dat niet toegestaan is als pf hè?

    BLUBBERKOOONT!
    Hahahaha oooh die, dat filmpje heb ik gezien haha. :Y)
    & don't think so C:

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 22:16 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    (...)
    Noh, steel hem niet van me D:

    Man hij heeft al ja gezegt sorry D:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Circles schreef:
    (...)
    Dat is mijn excuus voor als ik kontenplaatjes google! ):

    Het is mijn excuus ook ):


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Man hij heeft al ja gezegt sorry D:

    Hoe kon je me dit aandoeeeen! Nou heb ik nog maar 53 mannen aan mijn zijde in plaats van 54, nou is mijn record naar de knoppen (huil)


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    (...)
    BLUBBERKOOONT!
    Hahahaha oooh die, dat filmpje heb ik gezien haha. :Y)
    & don't think so C:

    HAHAHAHAHAH DAT DACHT IK DUS OOKAL!
    jaa daarom maar die is wel mooi toch als pf hahaha alleen niet toegestaan ):
    Nu ga ik verder janken in een hoekje omdat die foto niet is toegestaan


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Circles schreef:
    (...)
    Hoe kon je me dit aandoeeeen! Nou heb ik nog maar 53 mannen aan mijn zijde in plaats van 54, nou is mijn record naar de knoppen (huil)

    Sorrrrrrry <3
    Maar je gunt me Alexje toch wel, jij hebt Messi immers.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAH DAT DACHT IK DUS OOKAL!
    jaa daarom maar die is wel mooi toch als pf hahaha alleen niet toegestaan ):
    Nu ga ik verder janken in een hoekje omdat die foto niet is toegestaan

    HAHA TWEE ZIELEN ÉEN GEDACHTE!
    Nou mensen hebben ook babyfoto's en Jack is stiekem een baby dus ik vind dat het mag :'D


    Hope goes lost but never dies.