• GAME OVER.
    14 mensen zaten op een luie zondag achter hun pc.
    Wanneer ze naar hun scherm toebogen werd de aantrekkingskracht te groot.
    Het scherm zoog hen naar binnen.
    Meestal verwacht je iets realistisch,
    Dit keer kan je beter uitgaan van iets onrealistisch.
    De 14 mensen vallen een nieuwe wereld in.
    Beter nog; de wereld van Mario.
    De 14 mensen, waarvan 7 vrouwen en 7 mannen, of beter gezegd: voetballers weten niet wat hun overkomt.
    Er is geen weg meer terug voor ze.
    Maar in de Mario wereld is het niet helemaal rustig op dit moment.
    Browser teistert het land.
    Zullen ze Mario helpen het land te redden, of worden ze gegrepen door Browser’s fascinerende krachten?
    En zal de vriendschap hen bij elkaar houden, of zal het verraad ze van elkaar scheiden?


    Gezocht:
    6 vrouwen, aanstaande vriendin van.. Je mag zelf de voetballer kiezen :Y)
    Cesc is bezet door Penelope
    En David is ook bezet, Sorry Elena

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    *Het hoeft niet uitgebreid, ik doe er toch niet heel veel mee :3

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 16:00 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dude mag ik Ramos *puppy eyes*

    *daarna vul ik pas in(A)*


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Rol: vriendin Sergio Ramos _O_
    Naam: Allyce Chávez
    Geslacht: Man.. Haha grapje; Vrouw
    Leeftijd: 21
    Karakter: Allyce heeft zowel een lieve als arrogante kant. Mag ze je dan is ze heel lief maar anders kan je beter uit haar buurt blijven.
    Uiterlijk:klik.. Allyce heeft blond haar met een lichte slag er in. Ze heeft grijz/groenachtige ogen en heeft een sproetje boven haar lip. Haar kledingstijl is stoer maar wel heel vrouwelijk. Ze ziet er altijd prachtig uit.
    Extra: Allyce kan soms een beetje jaloers over komen als Sergio aandacht geeft aan andere meiden/vrouwen.

    Nou hij is niet uitgebreid (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ga Cescerd invullen _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    RxMadridista schreef:
    Geslacht: Man.. Haha grapje; Vrouw


    Haha, ik was al bang hoor (huil)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    United schreef:
    (...)

    Haha, ik was al bang hoor (huil)


    Yeah mission completed(yeah)(puh)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Rol: Toekomstige vriendin Fabregas.
    Naam: Emma Puck Florenza.
    Geslacht: Vrouw like dóh.
    Leeftijd: Negentien.
    Karakter: Emma is een vrolijke en positieve meid. Ze kan goed haar mond opentrekken als ze iets niet aanstaat. Emma is op school het "popu" meisje en daarom kan ze bitchy overkomen. Voor de rest is ze slim, sportief en een trend zetter.
    Uiterlijk: Emma
    Extra: Emma heeft een tattoo op haar onderbuik


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: Vriendin Ricardo Kaka
    Naam: Isabelle Miliato di Genova
    Geslacht: Hond vrouw
    Leeftijd: 23
    Karakter: Isabelle is een aardig persoon. Ze ziet het beste in iedereen en kan arrogant uit de hoek komen tegen mensen die ze niet mag, in de buurt van mensen die ze niet zo goed kent is ze eerder heel verlegen.
    Uiterlijk: Isabelle heeft lang zwart haar met een salg erin. Ze heeft mooie bruine ogen en een prachtig figuur. Ze heeft mooie volle lippen en een prachtig gezicht. Ze is 1.80 waarmee ze best wel een grote vrouw is. Ze is wel kleiner dan Ricardo. Ze heeft altijd kleren aan die in de mode zijn. Ze gaat ook altijd met de mode mee.
    Extra: Ze heeft een baan als top model.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Rol: Toekomstige vriendin van Robin van Persie
    Naam: Kim Johansson
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 24 jaar
    Karakter: Kim straalt soms wat onzekerheid uit en dat klopt ook. Kim is een heel onzeker meisje. Robin ziet hoe onzeker Kim is en dat doet hem pijn. Kim is een lief meisje wat altijd voor alles en iedereen klaar staat. Ze denkt soms meer aan andere dan om haar zelf en dat veroorzaakt soms dat ze de aandacht die ze verdient niet krijgt. Kim is behulpzaam en kan er niet tegen wanneer iemand waarvan ze houd pijn heeft. Kim kan nogal overbezorgd raken, wat kan leiden tot stresvolle momenten. Kim is een slimme meid, maar toch ook vaak besluiteloos. Kim heeft een aparte soort humor, maar wilt nooit iemand kwetsen. Ze maakt graag nieuwe vrienden, alleen lukt dat soms niet altijd even soepel doordat ze zo verlegen is.
    Uiterlijk: Een mooie meid is Kim zeker. Ondanks haar prachtige schoonheid, valt ze niet vaak op bij mensen. Kim heeft lang, steil lichtbruin haar met bijpassende goudbruine ogen. Kim heeft een blanke huid, maar in de zomer is die snel gebruind door de zon. Kim is een lange meid, wat komt doordat vooral haar benen erg lang en dun zijn. Kim heeft een slank tot mager postuur. Ze heeft volle zalmroze lippen die vaak in een verlegen glimlach staan. Haar kleding is meestal sportief, maar met speciale gelegenheden kleed ze zich ook vaak netjes.
    Extra: Ze is werkzaam als fysiotherapeute en vind dat ook erg leuk.

    Ik wil zo graag die rol hé _O_

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 14:55 ]

    Saffier schreef:
    Ik wil zo graag die rol hé _O_


    Iedereen die tot nu toe heeft ingevuld krijgt haar rol, dus don't worry (nerd)

    Ik moet er nog éen :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    United schreef:
    Iedereen die tot nu toe heeft ingevuld krijgt haar rol, dus don't worry (nerd)
    Ik moet er nog éen :Y)

    Oh, echt? Ontzettend bedankt dan alvast (:

    Saffier schreef:
    (...)
    Oh, echt? Ontzettend bedankt dan alvast (:


    Hehe, ik doe niet echt moeilijk over rollen (nerd)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Rol: Toekomstige vriendin Leo Messi.
    Naam: Rosie June Trembley
    Geslacht: V
    Leeftijd: 22
    Karakter: Rosie is een erg ruimdenkend en creatief type. Ze is erg gesloten tegenover vreemden maar erg open tegenover vrienden en familie. Rosie is een trouwe vriendin en zal altijd aan je zijde staan, als je eenmaal haar vertrouwen hebt gewonnen. Verder is ze over het algemeen vrij stil maar is ze wel slim, en draagt dus vaak goede oplossingen aan.
    Uiterlijk: Rosie, tenger, blond, bruine ogen.
    Extra: Rosie schildert en zit daarom vaak onder de verfvlekken en met haar haren door de war, wat haar een vriendelijk uiterlijk geeft waardoor mensen haar snel vertrouwen. Te snel, soms.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 15:31 ]


    Hope goes lost but never dies.

    can i have it or .. ? :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    can i have it or .. ? :9~


    Yes, you can (nerd)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    awsuuuumm! :9~


    Hope goes lost but never dies.