• Tsja, omdat we volgende week een weekje op vakantie gaan en geen idee welk boek ik mee moet nemen, vraag ik het jullie. Welk Nederlandstalig boek is een échte aanrader? Spanning en liefde moet er wel in voorkomen. Het moet realistisch zijn, dus niet met vampieren en wat dan ook. Een niet al te voorspelbaar einde is ook wel prettig ;-)

    Oke, ik ben weer terug van vakantie en heb 2 boeken meegenomen. Als eerste ben ik begonnen aan Mijn reis met Jake van Morgan Matson, en serieus, dat is ECHT een aanrader! Superleuk, ook wel spannend maar niet heel erg maar gewoon superleuk om te lezen. Gewoon super hahah. En als 2e, daar ben ik aan begonnen in de auto op de terugweg, was Password van Mirjam Mous. Echt een stuk saaier, heb hem nog niet uit, maar oke... Conclusie: LEES MIJN REIS MET JAKE!

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 17:56 ]

    Ik weet niet of je de Hongerspelen leuk vindt?

    Ik zou je "De vliegenvanger" aanraden. Een heel mooi boek, goed leesbaar en zonder al te ingewikkelde zinnen.
    Alvast veel plezier op vakantie!


    Decide that you want it more than you are afraid of it.

    Mijn topics, ik heb nodig titels nodig (A)


    •*• Lululu •*•

    Voor ik doodga van Jenny Downham
    The tudors van Elizabeth Massie (Dat zijn wel enkele boeken maar ik vind ze best wel leuk)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Erebos - U Poznanski

    Het is echt een mooi boek en leest heel vlot.
    Meestal word gezegd dat het hoofdthema gamen is maar dat vind ik niet echt helemaal kloppen.


    No man can kill me.

    Annalouisht schreef:
    Ik weet niet of je de Hongerspelen leuk vindt?


    Dit is niet bepaald realistisch...

    Ik raad je De Guillotine aan, dat vond ik een mooi boek.
    Meisje Met Negen Pruiken. -Als dat de titel is.- Dit is wel al wat voor de gevorderde literatuur, en niet bepaald fictie.
    Een Blauwe Vlinder Zegt Gedag. -Vervolg op MMNP-
    Boeken van Carry Slee zijn meestal ook wel interessant.
    En dan was er nog eentje, met een vlinder op de kaft, maar daarvan ben ik de titel even vergeten. Als ik hem weet zet ik hem hier neer.
    EDIT: Het was Vlinders, nogal logisch.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 22:44 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Dit is niet bepaald realistisch...

    Ik raad je De Guillotine aan, dat vond ik een mooi boek.
    Meisje Met Negen Pruiken. -Als dat de titel is.- Dit is wel al wat voor de gevorderde literatuur, en niet bepaald fictie.
    Een Blauwe Vlinder Zegt Gedag. -Vervolg op MMNP-
    Boeken van Carry Slee zijn meestal ook wel interessant.
    En dan was er nog eentje, met een vlinder op de kaft, maar daarvan ben ik de titel even vergeten. Als ik hem weet zet ik hem hier neer.
    EDIT: Het was Vlinders, nogal logisch.


    Maar onthoud wel: THG is super! hahah

    Alle boeken van Mel Wallis de Vries en Helen Vreeswijk. Ge-wel-dig. :9~


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Peaces schreef:
    (...)

    Maar onthoud wel: THG is super! hahah


    Punt voor jou, al heb ik een hekel aan bepaalde personages in dat boek. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Meliourry schreef:
    Alle boeken van Mel Wallis de Vries en Helen Vreeswijk. Ge-wel-dig. :9~

    Over die van Mel ben ik het 100% mee eens, heb ze allemaal 1 of vaker uit! En van Helen Vreeswijk vind ik iets minder.

    Allemaal willen we de hemel van Els Beerten?


    Live life limitless.

    Een lied van ijs en vuur van George R.R Martin. :Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    De Eerste Dag van David Nicholls. Ik heb hem in het engels gelezen, vond hem echt heel leuk (:


    No guts no glory.

    Meliourry schreef:
    Alle boeken van Mel Wallis de Vries en Helen Vreeswijk. Ge-wel-dig. :9~

    Behalve verstrikt, want die vond ik persoonlijk nog al slecht.(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Gipsy schreef:
    Voor ik doodga van Jenny Downham
    The tudors van Elizabeth Massie (Dat zijn wel enkele boeken maar ik vind ze best wel leuk)

    Voor ik doodga is zo'n mooi boek. Ik huil echt weinig, maar om dat boek moest ik echt bijna huilen. Net zoals 'Bevrijdende Liefde' van 'Francine Rivers'.
    Maar eh, ja. OT: Dat boek hierboven is echt een aanrader. Vind ik zelf. Is een dik boek, wat ik zelf echt fijn vindt. En ehh, 'Maaike & Domenico' van 'Susanne Wittpennig'. Dat is een serie en erg leuk, spannend. Al zeg ik 't zelf hehe.


    † Love? I want to sleep.