• ... binnen jouw vriendengroep? Elke vriendengroep heeft wel 1 persoon die hogere cijfers haalt/veel praat/heel braaf is/kinderachtig/volwassen is.
    Dus wat ben jij?

    Ik ben de baby van mijn vriendengroep. Ik ben een van de oudsten, maar iedereen behandelt mij als de jongste. Ik word de hele dag over mijn hoofd geaaid en overal heen gesleurd. Het heeft wel z'n voordelen, omdat iedereen je altijd wilt helpen en ik mag bij iedereen op schoot zitten. Yay (baby)


    Today will be Girl's Day party with you~

    De jongste, De gene die zichzelf niet kan beheersen.. volgens mijn


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Ik denk het lieve en zorgzame typen voor de vrieden buiten school ;)

    En het brave en stille typen voor de vrienden op school


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Een beetje gek denk ik. ?
    Maar soms ook wel stil, maar ik heb van die momenten, dat ik fking hyper ben, en dat ik stil ben. x']
    Ik weet het eigenlijk niet. :X

    De jongste en ook een beetje degene die alles anders heeft. Ik heb bijv. geen skinny jeans, luister geen JB e.d.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    De volwassene, degene die graag in de mode loopt, de hyperactieve, de domme.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 23:17 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Tjahh.. ik ben degene die overal om lacht.
    Droog is, en volwassen is.
    Ik kan ook bitchy uit de hoek komen.
    Maar ook heel serieus zijn.
    Ik zou het eigenlijks niet weten... Oo"

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 23:51 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    de drukste, kinderachtigste en de prater. ;d


    Life is a beautiful struggle

    Ik ben de oudste dus ik ben ook de volwassenen in de groep, maar af en toe kan ik de drukste zijn.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik wil niet lullig overkomen :'D maar mijn vriendengroep volgt me soms een beetje, ik heb meerdere dan 1 groep waar ik in zit btw. Ik ben eigenlijk wel degene met de grootste bek, maar gelukkig word ik ook serieus genomen als ik dat zo bedoel (:

    De rustige/serieuze. niet dat m'n vriendinnen erg wild zijn hoor, die zijn ook wel redelijk normaal, maargoed..


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    BAZINGA schreef:
    (...)De meest luidruchtigste. Mee eens Emma? (:

    Ot; De emo / rednek

    I agree miquemo

    Cloudburst schreef:
    Uhm. Ik ben de 'speciale'. Naja, mijn vriendinnen noemen me allemaal toch speciaal, omdat ik een aparte muziek- en kledingstijl heb, omdat ik meestal veel anders denk dan de meesten, me niet veel aantrek van wat anderen van me denken, ik de meeste mensen nogal oppervlakkig vind, etc. En ohja, samen met nog een vriendin zijn wij diegene die lachen met de meeste debielste dingen, dingen die anderen niet grappig zouden vinden.


    We accept the love we think we deserve.