• Heyhallooo friends! 🌸


    >> TLDR; introvert turns BookTokker.

    Er was eens een schrijvertje dat de boekenwereld in wilde. En omdat we nou niet allemaal special unicorns kunnen zijn die dat met hun verhalen kunnen, kiende dit schrijvertje uit dat ze het ook best vanaf de andere kant kon proberen. En zo gezegd, met veel vastberadenheid gedaan, en sinds februari ben ik de marketingstagiaire van uitgeverij Unieboek | Het Spectrum.

    Ehehehe :Y)

    Unieboek doet bij jullie waarschijnlijk niet zoveel belletjes rinkelen, maar één van onze imprints waarschijnlijk wel, want dat is Best of YA. Die heeft onder andere de Nederlandse versies uitgegeven van Heartstopper, de Hongerspelen, Percy Jackson, en de boeken van Sarah J. Maas. Echt, talk about a dream job!
    Nou doe ik allerlei coole dingen op m'n stage, maar één daarvan is het bijhouden van het TikTok-account van BOYA. Zag ik eerst enorm tegenop omdat TikTok dus eeecht mijn ding niet was, maar... Nouja, weetje. Het is eigenlijk best leuk om te doen? 😂 Op zo'n hoppy-boppy muziekje dingen uitspelen die je in het dagelijks leven als boekenwurm vast wel ervaren hebt, boeken-nieuws delen, hoe het is om bij een uitgeverij te werken, het is stiekem het hoogtepunt van mijn dag. En die deel ik graag met jullie! Dus, voor degenen die zich altijd al afvroegen welk mens hoort bij mijn profiel of als je ondertussen wel benieuwd bent, jullie zitten absoluut in het goede topic, want wist je dat...

    "We know something"




    ((Op laptop loopt ie niet synchroon en ik erger me dood, maargoed. You win some, you lose some😂😂))


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    "Hartverscheurend, dat boek? Nehhhh, hij is tof! Gewoon lezen!"

    [ bericht aangepast op 12 april 2023 - 14:33 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    FROUKJE JE BENT ZO'N KNAP KIND


    Ik ga volgen (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ooo cool, vind het steeds leuk om Q´ers in de echte wereld bezig te zien 🙃


    help

    Frodo schreef:
    FROUKJE JE BENT ZO'N KNAP KIND


    Ik ga volgen (krul)


    Hihihii geselliiig
    awwhh staahpp, you'll make me blush (flower)


    @Morozova: Jaa ik ook altijd! De podcast van Frodo vond ik ook supercool om te beluisteren en dan ineens een stem bij de persoon te hebben, hahahaha

    Alsoo, double feature voor vandaag :3 :
    Tbh, mooie boeken zijn goed voor de ziel (A)

    Detective-mode

    [ bericht aangepast op 16 april 2023 - 19:36 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    POV: Jij, tegen je favo personages



    P.S.: Deze TikTok is specifiek NIET gericht aan Natascha, mijzelf, en andere schrijvers die er een handje van hebben om de meest verschrikkelijke dingen te verzinnen voor hun lieve, prachtige personages, die vervolgens het plot uit komen wankelen met een eastpack aan trauma <3
    P.P.S: Een keertje achter de camera, in plaats van ervoor, maar het is Heartstopper / Nick en Charlie, dus ik vind het kunnen :3
    P.P.P.S: Hebben jullie 'm al gelezen? Want ik dacht dus dattie meegafluffy zou zijn, maar Alice Oseman mag zich ook met enige trots scharen in het lijstje schrijvers dat ik in de P.S. al noemde 😂😂


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wachten duurt lang, lang, lang...


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oké, maar je gezichtsuitdrukkingen zijn echt steeds geweldig


    help

    Froukje, je bent echt fantastisch. Dit is zo heerlijk om te zien!

    Also, nu Quizletter niet meer kan, Qreatiër klinkt niet echt maar is Qreator niet een goede optie?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Froukje, je bent echt fantastisch. Dit is zo heerlijk om te zien!

    Also, nu Quizletter niet meer kan, Qreatiër klinkt niet echt maar is Qreator niet een goede optie?


    Ik ging hetzelfde voorstellen! Al zal ik die 'letter' wel missen. ): Vond het altijd zo leuk om 'Quizletters' te zeggen; betekent precies dat we samen een alfabet vormen hahahahaha. Of lettertjessoep


    help

    Morozova schreef:
    Oké, maar je gezichtsuitdrukkingen zijn echt steeds geweldig


    Hihihi thaanks 🥰

    Derks schreef:
    Froukje, je bent echt fantastisch. Dit is zo heerlijk om te zien!

    Also, nu Quizletter niet meer kan, Qreatiër klinkt niet echt maar is Qreator niet een goede optie?


    HELD YES
    ik zat over die Qreatiër gebogen en zat echt van naahhhhhhh dit is hem toch niet hoor. Qreator, ik ben fan. Inderdaad jammer van de "letter" die we nu moeten missen😢 Ons mooie lettersoepje. Nu zijn we torretjes XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Morozova schreef:
    (...)

    Ik ging hetzelfde voorstellen! Al zal ik die 'letter' wel missen. ): Vond het altijd zo leuk om 'Quizletters' te zeggen; betekent precies dat we samen een alfabet vormen hahahahaha. Of lettertjessoep


    Maar nu zijn we allemaal LEGO-steentjes, divers maar toch bij elkaar passend in allerlei mogelijkheden.

    (Sorry, ik moet aan de LEGO CREATOR-sets denken hehehe)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Hihihii geselliiig
    awwhh staahpp, you'll make me blush (flower)


    @Morozova: Jaa ik ook altijd! De podcast van Frodo vond ik ook supercool om te beluisteren en dan ineens een stem bij de persoon te hebben, hahahaha

    Alsoo, double feature voor vandaag :3 :
    Tbh, mooie boeken zijn goed voor de ziel (A)

    Detective-mode



    Ik voel die 2e. Zo accurate XD


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Derks schreef:
    (...)

    Maar nu zijn we allemaal LEGO-steentjes, divers maar toch bij elkaar passend in allerlei mogelijkheden.

    (Sorry, ik moet aan de LEGO CREATOR-sets denken hehehe)


    Ik vind torren toch leuker x)


    help

    Answer the phone!



    100% ik tegen @Renna 24/7 na het lezen van ieder willekeurig boek, hahahaha


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    En vervolgens om alle spoilers heen dansen omdat ik het ook nog moet lezen 😂


    Dramatic