• Heeft iemand dit, en kan diegene me uitleggen wat het is? Ik hoor namelijk heel veel mensen erover, maar ik kan er niet precies achter komen wat het nou is.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hm, geen idee. Ook nog nooit van gehoord eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Dat is volgens mij zo'n applicatie die bijhoudt bij welke bussen/stations je incheckt met je OV-chipkaart ofzo. En daarmee unlock je dan badges ofzoiets.

    Oja en je kunt het op Facebook aansluiten :'D

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 14:59 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Avery schreef:
    Dat is volgens mij zo'n applicatie die bijhoudt bij welke bussen/stations je incheckt met je OV-chipkaart ofzo. En daarmee unlock je dan badges ofzoiets.

    Oja en je kunt het op Facebook aansluiten :'D

    Whut? x'D Vaag iets dan.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Daarmee kun je inchecken op plekken waar je dan bent (bijvoorbeeld je huis, winkels waar je bent enz.). Je kunt zo de burgemeester van plaatsen worden en je kunt ook allemaal badges krijgen, als je vaker op een plek inlogt enzo. Je kunt die plekken dan ook delen op Facebook op Twitter. Zo kun je dus gewoon zien waar je vrienden zijn, en kunnen anderen zien waar jij bent. (:

    Lol, ik had de helft fout XD Nja van die OV-chipkaart dan.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 15:06 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ecstasy schreef:
    Daarmee kun je inchecken op plekken waar je dan bent (bijvoorbeeld je huis, winkels waar je bent enz.). Je kunt zo de burgemeester van plaatsen worden en je kunt ook allemaal badges krijgen, als je vaker op een plek inlogt enzo. Je kunt die plekken dan ook delen op Facebook op Twitter. Zo kun je dus gewoon zien waar je vrienden zijn, en kunnen anderen zien waar jij bent. (:

    Ecstasy schreef:
    Daarmee kun je inchecken op plekken waar je dan bent (bijvoorbeeld je huis, winkels waar je bent enz.). Je kunt zo de burgemeester van plaatsen worden en je kunt ook allemaal badges krijgen, als je vaker op een plek inlogt enzo. Je kunt die plekken dan ook delen op Facebook op Twitter. Zo kun je dus gewoon zien waar je vrienden zijn, en kunnen anderen zien waar jij bent. (:

    Hm, aha. Weet niet of ik dat wel op mijn mobiel wil. Thanks iig!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg