• Want ik ben nu, op dit moment, met mama een donorcodicil aan het invullen. Dan ben ik dus eindelijk donor.
    "Omfg, Marleen, waarom wil je donor worden?" Nou, lieve Quizlettertjes, als ik ineens last zou krijgen van mijn (bijvoorbeeld) lever, dan zou ik het heel fijn vinden als iemand anders zijn lever afstaat, zodat ik verder kan leven. En ik zou het ontzettend egoïstisch van mezelf vinden, als ik dan zelf bepaalde dingen niet zou willen afstaan.

    Jezus, het is heel simpel: Je kruist aan of je toestemming geeft of niet, vult al je blabla gegevens in en dan kun je nog aankruisen wat je niet wil dat ze 'hebben'. Ik heb huid en hoornvlies aangekruist, dat vind ik gewoon een vies idee. Zojuist mijn handtekening gezet, ben nu officieel donor.(:

    Wie van jullie is ook al donor en hebben jullie ook dingen die je niet wilt afstaan?(cat)


    everything, in time

    Ik ben geen donor, ik denk wel dat ik dat wil worden, maar nu niet.
    Denk ik ooit nog wel eesn over na.


    Me so good.

    Nee, ik word niet. Maar ik heb daar mijn redenen voor. (:

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 20:06 ]

    Ik heb er eigenlijk nog niet zo over nagedacht. Ik zie nog wel..


    I solemnly swear that I am up to no good.

    jups ik ben ook donor sinds uhmm een paar maanden :Y)
    en nee ik laat alles afstaan :-)


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Congrats! (:
    && ik sta liever geen hoornvlies af, idd.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Pickwick schreef:
    Ik heb er eigenlijk nog niet zo over nagedacht. Ik zie nog wel..


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Pickwick schreef:
    Ik heb er eigenlijk nog niet zo over nagedacht. Ik zie nog wel..


    Opgeven is geen optie.

    ik ben geen donor maar ik wil het wel worden (:
    maar ik denk niet dat het mag van mijn ouders..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Pickwick schreef:
    Ik heb er eigenlijk nog niet zo over nagedacht. Ik zie nog wel..


    Dat kan ik me voorstellen. Ik ben er nogal veel mee bezig, de dood en zo. Niet té veel en ik wil ook niet dood hoor.:'D Maar eh, kijk, het kan gewoon zijn dat ik morgen een ongeluk krijg en sterf. Dan wil ik wel dat de dingen goed geregeld zijn en ga ik dus niet wachten tot ik een jaar of 50 ben of iets in die richting.:'D


    everything, in time

    Ik ben al donor, toen ik twee jaar geleden 18 werd, heb ik meteen een formulier daarvoor ingevuld. En ik sta alles, behalve mijn hoornvlies, af moest dat nodig zijn (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik wil het wel, maar nu nog niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nog niet,ik wil het wel maar heb het nog niet gedaan.
    Is op zich niet zo erg,mijn vader weet het dus als ik sterf geeft hij toch wel toestemming.
    Van mij mogen ze alles hebben,als is er niks meer over maakt mij niet uit.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 20:08 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb 't nog niet ingevuld.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 20:09 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil het ook worden. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Je mag dat normaal pas vanaf 18 in België.

    Op een beurs waar ik ieder jaar kom, staan ze daar ook. Dan ga ik me inschrijven.
    Ik ben liever donor als ik dood ben, dan voor de wetenschap. Maar in sommige gevallen ben je automatisch donor bij sterfte (in BE).


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury