• Want ik ben nu, op dit moment, met mama een donorcodicil aan het invullen. Dan ben ik dus eindelijk donor.
    "Omfg, Marleen, waarom wil je donor worden?" Nou, lieve Quizlettertjes, als ik ineens last zou krijgen van mijn (bijvoorbeeld) lever, dan zou ik het heel fijn vinden als iemand anders zijn lever afstaat, zodat ik verder kan leven. En ik zou het ontzettend egoïstisch van mezelf vinden, als ik dan zelf bepaalde dingen niet zou willen afstaan.

    Jezus, het is heel simpel: Je kruist aan of je toestemming geeft of niet, vult al je blabla gegevens in en dan kun je nog aankruisen wat je niet wil dat ze 'hebben'. Ik heb huid en hoornvlies aangekruist, dat vind ik gewoon een vies idee. Zojuist mijn handtekening gezet, ben nu officieel donor.(:

    Wie van jullie is ook al donor en hebben jullie ook dingen die je niet wilt afstaan?(cat)


    everything, in time

    Ik wil zeker ooit donor worden. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik wil wel donor zijn al met pa en ma enzo overgehad, ik ben nog geen 18 dus tja :Y)

    maar ik zou alles behalve mn hersenen afwillen staan,

    ik bedoel ik heb toch niks meer aan al die dingen, maar hersenen? dan denkt een persoon precies hetzelfde als jij hebt gedaan, doet precies hetzelfde ect ect.....


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Quirinius schreef:
    Ik wil wel donor zijn al met pa en ma enzo overgehad, ik ben nog geen 18 dus tja :Y)

    maar ik zou alles behalve mn hersenen afwillen staan,

    ik bedoel ik heb toch niks meer aan al die dingen, maar hersenen? dan denkt een persoon precies hetzelfde als jij hebt gedaan, doet precies hetzelfde ect ect.....


    Volgens mij kunnen je hersenen niet eens? Die heb ik iig niet op het lijstje zien staan..D:


    everything, in time

    gefeliciteerd! ^_^
    k ben ook donor, ze mogen van mij alles van me hebben (:
    dus ik heb niks aangekruisd.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Progeny schreef:
    (...)

    Volgens mij kunnen je hersenen niet eens? Die heb ik iig niet op het lijstje zien staan..D:


    misschien over 20 jaar wel :Y)


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Ik heb toen anderhalf jaar geleden dat formulier al moeten invullen en nee ik ben geen donor


    dream, dare, fly!

    Nee,ik ben het niet. Ik heb er nog niet over nagedacht,maar als het voorbeeld vrienden of familie zou zijn,zou ik het misschien wel doen. Ik weet het niet, ik zie nog wel als ik ouder ben.

    Ik mag het nog niet van mijn ouders (of van de wet), maar vanaf het moment dat het mag ga ik het zeker en vast worden.
    Mijn nichtje is zo gered ;'D


    effort never betrays you

    Ik zit nog te twijfelen. Ik wil best donor zijn voor mensen die het nodig hebben, maar om nou mijn goede nieren aan een alcoholist te geven?

    Ik ben wel bloeddonor, ik ga iedere (?) weken naar het rode kruis, en ga daar aan de pomp. (:

    hm, stiekem wil ik zo een lijst om dan alles aan te kruisen. jk xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik wil het wel worden.
    Huid zou ik gedeeltelijk willen afstaan denk ik :'D En aan mijn hoornvlies hebben ze denk ik niet veel want ik heb een bril en lenzen, dus ja 8D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ben geen donor, en zal het nooit worden.
    Ik zou het opzich wel willen, maar het mag niet.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 21:16 ]


    <3

    Daar denk ik nog wel eens over als ik 18 ben :'D Nu wil ik het nog niet in ieder geval.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, nog niet. Aan de ene kant vind ik het best een eng idee, want je hoort soms van die vage verhalen dat mensen dan ineens hele andere eigenschappen krijgen. En later komen ze er dan achter dat de persoon van wie ze dat orgaan gekregen hebben van die dingen hield enzo. ;$
    Oja, en als ik het wel was, konden ze van mijn lichaam volgensmij niet zo heel veel gebruiken. ;$
    Aan de meeste dingen heb ik wel iets. (:


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Nee, ik ben geen donor. (ik ben ook nog geen 18 jr.)
    Maarruhh... Ik zou nooit donor willen worden, Ik geef namelijk niet graag dingen weg, vooral niet aan mensen die ik amper ken! Ik kom nu misschien een beetje harteloos/egoistisch over, maar ik ben nou eenmaal zo...(;
    BTW: Als het m'n familie zou zijn, dan zou ik het volgens mij wel doen.., want dat is wat heel anders dan een vreemde...


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!