• Mijn zus is een ongelofelijk gote fan van de boeken van Dirk Bracke. Zoals; Het uur nul, Overtijd, Het engelenhuis en straks doet het geen pijn meer. Ik heb nog geen enkel boek gelezen, maar ze zegt dat ze dus prachtig zijn. Het boek; "Straks doet het geen pijn meer" sprak mij wel aan. Dus ik ben er info over gaan opzoeken. Nu vond ik het zo iteressant, dat ik dacht om er een TokioHotel serie van te maken. Hier is even een samenvatting van het verhaal;


    Friedl is een meisje van ongeveer 14 jaar. Haar ouders zijn gescheiden en ze woont bij haar moeder. Ze heeft een broer Sebastiaan en een zus Lies. In de weekeinden is ze bij haar vader. Vader zit huilend voor de tv en Friedl vraagt wat er is. Papa: niemand houd van mij. Ik houd wel van jou zegt Friedl. Niet zoals mama dat deed, antwoordde papa. Ik wil nog meer van je houden dan mama, zei Friedl. Papa: wil je echt van mij houden zoals mama dat deed. Friedl: Ja. Vanaf dit moment moet Friedl bij haar vader in bed slapen en gaat hij steeds verder dan gewoon knuffelen en dergelijke dingen. Uiteindelijk verkracht hij haar zelfs meerdere keren. Dit blijft nog een tijd zo doorgaan en Friedl durft er met helemaal niemand over te praten. Ze zegt het tegen niemand en al helemaal niet tegen haar vriendje Stef. Er loopt een soort 2e verhaal door heen, het gaat over het meisje Marie, ze wordt heel erg gepest door drie kinderen van haar school. Marie komt uit eindelijk in de vriendenkring van Friedl en wordt verliefd op Stef. Stef wil meer dan alleen zoenen. Friedl wil het ook maar kan het niet, elke keer voelt ze Nico’s handen,..

    Als vele het een goed idee vinden ga ik er een serie over maken. En dan ga ik straks een topic maken voor de rollen. Maar wees Asjeblíéft eerlijk. Want als jullie alleen gaan zeggen dat het een goed idee is, gewoon om een rol te krijgen, dan gaan de lezers van mijn serie alleen de rollen zélf zijn. Dus wees asjeblieft eerlijk! Dankuwel ^^

    ik vind het een goed verhaal, en ik ga hem zeker lezen ^^
    zeg je wanneer die eriss?


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Wow lijkt me een prachtig verhaal, dat boek wil ik zelfs is gaan lezen. Echt dat moet je doen dat verhaal in quiz vorm maken. En he me dan laten wetn he


    Live life limitless.

    egt die moet je doen

    ik wil hem nu al maken

    zeg me als de eerste er is

    moet je egt maken

    Doen !!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ben ik de enige die het boek ook wilt lezen?? Nou jah, maar je moet sowieso er ook een quiz van maken he


    Live life limitless.

    wil je hem er snel op zetten:$

    Zoiets heet plagiaat, wat bij de wet strafbaar is. Alleen het idee overnemen is al strafbaar aangezien op dat hele boek een copyright zit.


    Bored.

    Zoiets heet plagiaat, wat bij de wet strafbaar is. Alleen het idee overnemen is al strafbaar aangezien op dat hele boek een copyright zit.


    Sorry, maar ik ga toch niet zeggen dat ík het verhaal heb uitgevonden :S. En trouwens er zijn zoveel series op quizlet.nl die afgeleid zijn van een film/boek.

    (...)

    Sorry, maar ik ga toch niet zeggen dat ík het verhaal heb uitgevonden :S. En trouwens er zijn zoveel series op quizlet.nl die afgeleid zijn van een film/boek.


    Daar heb je groot gelijk, en tjah komaan het is niet alsof je het gaat uitbrengn of zo in een boek he


    Live life limitless.

    Ik heb den boek geleze :) En het uur nul, en nog een paar, ik ben der ook fan van van die zijn boeke! :P Die zijn égt aangrijpend :O Bij Het Uur Nul moest ok égt wenen!


    007

    Ik heb den boek geleze :) En het uur nul, en nog een paar, ik ben der ook fan van van die zijn boeke! :P Die zijn égt aangrijpend :O Bij Het Uur Nul moest ok égt wenen!


    Ja, mijn zus ook x'D
    We zaten in de auto en opeens begon mijn zus zo te snikken, en ik keek naar haar. En die zag gans rood, enzo (:

    Ik ben van plan dat boek te gaan lezen, kan het alleen nergens vinden. Een versie met TH erin lijkt me erg leuk. :]


    blame the bully.

    Doen!

    rollen zijn er ^^