• ... want mijn leesvoer is op, en ik ben te ongeduldig om te wachten op nieuwe hoofdstukken van mijn kleine beetje abonnementen.
    LET OP!
    - Géén Twilight,
    - géén Harry Potter
    - en geen Tokio Hotel.

    En als het kan, onbekende personen en natuurlijk goed geschreven (:


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    For Reasons Unknown [Two shot]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Is vampire story wel goed? :'D
    Lol.
    Want dan moet je Behind the mask van PickWick en mij lezen.
    (Staat op haar account)
    En anders heb ik nog wel wat stories :Y)

    Of kiss from a rose van morgaine _0_

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 21:35 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    My life with The Doctor

    The Doctor is terug! Maar hij staat tegenover een nieuwe vijand, genaamd de SpoetNikken. Ze zijn van plan de planeet Aarde over te nemen. The Doctor heeft natuurlijk ook weer een metgezel nodig, zou hij iemand op tijd kunnen vinden? Maar wat als de SpoetNikken ook nog een keer de Aarde proberen over te nemen?
    Zou The Doctor de Aarde kunnen redden?


    Er is nu een tijdje niet meer gepost maar ik ga morgen weer een deeltje posten en daarna waarschijnlijk 2 keer in de week;)
    Of het goed geschreven is moet je zelf maar beslissen;)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Gedoemd om te Vergaan

    23 Februari 2061. "De Doemdag" zouden sommige mensen het noemen, terwijl anderen juist zeggen dat het "De Verlossingsdag" was. De zo lang verwachte voorspelling kwam eindelijk uit: De aarde hield het niet meer. Miljoenen mensen zouden nog eeuwen niet meer kunnen slapen van de verschrikkelijke gebeurtenissen. Als ze het al overleefd hadden. Miljarden sterven, een hand vol blijft over. Kunnen zij de aarde weer opbouwen?


    Genres:
    -Onbekende Personen
    -Fantasy
    -Fictie
    -Toekomst
    -Avontuur
    -Romantiek

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 14:49 ]


    Our perspective only changes when we change our position.

    SoulEater schreef:
    Is vampire story wel goed? :'D
    Lol.
    Want dan moet je Behind the mask van PickWick en mij lezen.
    (Staat op haar account)
    En anders heb ik nog wel wat stories :Y)

    Of kiss from a rose van morgaine _0_


    Oeh, je leest mijn story ^^ Dank je wel (krul)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Één.
    Twee.

    Enjoy :Y)


    Fat chance.

    http://www.quizlet.nl/stories/43817/-secrets/

    ik ga zometeen de proloog activeren..

    Dead Rabbits
    Het gaat over een meisje genaamd Moira Banshee die in New York terecht komt waar ze voor haar vijand, The Butcher gaat werken. Later ontmoet ze een jonge man die wraak wilt nemen op The Butcher en ze werken samen, maar wat als hun geheim verraden wordt? En wat zijn de consequenties?
    Ik werk hier dagelijks aan, en hij is pas begonnen (:

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/41250/ik-beloof-het/
    Ik beloof het.[/url]


    Het schooljaar verliep saai en normaal. Het was bijna zomervakantie en ik had er ook erg veel zin in. We zouden samen met Jordi en Dustin gaan varen met het bootje van Dustin. Jordi en Dustin waren hele goede vrienden geworden en Jasmijn was inmiddels smoor verliefd op hem. Ik twijfelde heel erg of ik mee wilde. Alleen Jordi, Dustin,Jasmijn en ik. Jasmijn zou zeker weten alles voor Dustin doen. En iedereen wist dat Dustin Jasmijn ook wel zag zitten. Dan zou ik dus alleen met Jordi zijn. Daar was ik een beetje bang voor, Jordi was een erg leuke jongen. Misschien wel iets te leuk, we konden het altijd goed vinden en ik moest altijd erg om hem lachen. Dat was juist het probleem..
    Een paar jaar geleden zat ik samen met Jasmijn vakantie foto’s te kijken. Ik had gezegd dat zij en Jordi knap waren. Dat had ze niet goed opgevangen, ze was boos geworden. En ik moest beloven dat ik nooit maar dan ook nooit iets met Jordi zou krijgen. Ik had er lachend mee ingestemd. Dat vond ze niet genoeg. Ik moest naar het raam toe lopen en haar na zeggen. ‘Ik beloof dat ik nooit iets met Jordi krijg en nooit verliefd op hem word.’ Daarna moest ik door mijn vingers spugen. Ik moest er toen nog om lachen, Jasmijn niet. Ze was er heel serieus over, want ze wilde absoluut niet dat ik iets met haar broer kreeg. Al 2 jaar lang achtervolgde die belofte me. Ik wist niet waarom, maar elke keer als ik Jordi zag en met hem praatte kwam het naar boven.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 17:27 ]


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    Ik heb drie verhalen met onbekende personen, en twee daarvan hebben ook al meer dan twintig hoofdstukken. (:
    Klaprozen
    Ladies, Bugs & Ladybugs
    This is War


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het Doolhof:

    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders als ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    Een verhaal over hoop en wanhoop, vriendschap en verraad, liefde en haat, fantasie en realiteit, en verdriet en blijdschap.


    Sophie voelde zich langzaam wegzakken, als in drijfzand. Haar hoofd tolde en als ze haar ogen wilde openen, reageerden die niet. Wazig hoorde ze een stem die haar naam zei, maar ze kon niet achterhalen wie het was.
    Sophie voelde alles om haar heen draaien, zweven, alsof iets haar opslokte...
    En op het moment dat het haar inslikte, lukte het haar om haar ogen te openen.
    Wat ze zag was een enorm grasveld, met enkel een groot bord in het midden. Er waren geen bloemen, geen bomen, enkel een eindeloos veld met gras.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb net een nieuwe story

    'The truth behind her lies'


    I love BTR and One Direction!

    The war of Quizlet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Daddy's Little Girl

    Geïnspireerd op het nummer Daddy's Little Girl van Frankie J


    Carry me away, I hope that you don't break.