• Ik heb een nieuw idee voor een serie! Als je wil weten waar over het gaat, kijk dan even hierop;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=8881
    het gaat waarschijnlijk nog even duren voor het eerste deel van deze serie komt, omdat ik nu nog even voort ga doen met mijn andere series. Maar hij zal er wel snel komen!


    Njaa, de rollen;

    -Hoofdrol 1;
    -Beste vriendin Hoofdrol;
    -hoofdrol 2(emo);
    -Moeder hoofdrol 1;
    -3 meisjes die 2e hoofdrol pesten;
    -zus hoofdrol 1;
    -enkele bijrollen, voor als ik nog op een andere rol kom;


    En voor de jongens die hier niet zijn; x'D
    -Broer Hoofdrol 1
    -Broer hoofdrol 2
    -vader hoofdrol 1


    (Ik pak de rol die als laatste overblijft)

    Info;

    Name;
    leeftijd;
    Likes;
    Dislikes;
    foto;
    (vul een prentje in zoals het in het verhaal past. Dus niet bij de moeder een mega scene, fzoo x'D)
    Welke liefje van TokioHotel; Tom/Bill/Georg/Gustav/Andreas mag ook eventueel
    Tekstje;


    Ik laat jullie wel iets weten als je de rol wel of niet hebt!

    1. IK DOE NIET AAN VRIENDJESPOLITIEK!
    2. IK PAK NIET PER SÉ DE EERST, MAAR DE BESTE! WANT IK BESLIS PAS OVER EEN UURTJE, FZOO.

    ik wil die zus hoofdrol wel zijn!!!


    *He's the one.

    Wanneer ga je de rollen verdelen? (A)

    Wanneer ga je de rollen verdelen? (A)


    misschien vanavond, of wel morgen ^^

    kheb echt nog veel meer nodig!

    Rol: Hoofdrol 1, BF hoodrol of hoofdrol 2

    Name; Say

    leeftijd; 15

    Likes; Muziek, tekenen, schrijven, gitaarspelen, tokio hotel, lolly's

    Dislikes; School! Huppeltjes, en school!

    foto; http://www.gitaartabs.nl/img_upl/avril-lavigne-218---.jpg

    Tekstje:
    Hey ik ben Say!
    Ik waarschuw je alvast maar: Kom aan mijn vrieden en je komt aan mij! Ze betekenen alles voor me en als je het waagt de pijn te doen doe ik jou pijn! Ik heb geen massa's vrienden, maar die ik heb zijn me heilig! Ik hou van muziek, belangrijk punt in mijn leven, een dag geen muziek, is een dag niet geleefd! Zelf speel ik ook al 5 jaar gitaar, ik schrijf ook mijn eigen teksten, voor op de gitaar he? Meestal in het Engels. Daarnaast schrijf ik ook verhalen en gedichten. Dat laatste ook vaak in het Engels, Engels is gewoon een mooie taal vind je niet? Net als Duits! Ik heb een lollyverslaving, ik MOET lolly's binnen bereik hebben anders overleef ik het niet! Ö Als je meer van me wilt weten: Ask me!
    Want ik moet n u weg.. (Welk poephoofd heeft school ook alweer verzonnen?)
    Xx Say

    Liefje van Tokio Hotel: Bill of Tom

    (Als ik btw iets vergeten ben zeg het maar! En als iets niet goed is mag je het altijd veranderen!)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Kut tekstje vergeten! Die komt er nu aan!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Hoofdrol1, BF Hoofdrol of Hoffdrol 2


    Name; Annelies

    leeftijd; 14

    Likes; IceCream, Chocolade, Vrienden, muziek, Hello Kitty

    Dislikes; Arrogante en irritante mensen, spinnen en insecten.

    foto; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=72291

    (vul een prentje in zoals het in het verhaal past. Dus niet bij de moeder een mega scene, fzoo x'D)

    Welke liefje van TokioHotel; Bill

    Tekstje;

    Haaii^^
    Zoals je al gezien hebt is mijn naam Annelies en ik leef al 14 jaar op deze planeet. Mijn haar, dat blauw an zwart is heb ik helemaal zelf gedaan en ik vind het wel gelukt. Okay, vele mensen vinden van niet en bekijken me er raar voor maar ik vind van wel. In mijn vrije tijd doe ik aan hiphop en zing ik soms ook wel eens. Ook ga ik shoppen met vrienden en naar de bios. [Voor hoofdrol>] Maar ik draag al een geheim mee van m'n hele leven lang dat ik aan niemand heb durven zeggen [Het gaat over die boek juist?] Maar ik moet gaan!

    Ciaoz <3

    Asjeblieft nog?

    Als het je niet lukt alle rollen vol te krijgen kan je ze nog gewoon verzinnen! Anders help ik daar wel mee! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    hoofdrol 2

    Naam: Lulu
    Leeftijd: 17
    Likes: TH, Muziek, Accecoires (of hoe je dat ook maar schrijft), jongens
    Dislikes: Haters, Volksmuziek, Huppeltutjes
    Foto: http://i205.photobucket.com/albums/bb219/ninjayuffie16/Emo_girl.jpg
    Als hij niet goed is mag je hem altijd veranderen hoor!!
    Liefje: BILL
    Tekstje:
    Heej ppl
    alles kits? Mijn naam is Lulu en ik ben 17 jaar.
    Mijn hobby's zijn computeren, zingen, lezen en shoppen. Verder zijn mijn vrienden alles voor me, ze zijn mijn leven. Hoe ik mezelf zou beschrijven? Dikkoppig, eigenwijs, hulpsbereid en muziekverslaafd. Veel van mijn vrienden zeggen dat ik te lief ben voor deze wereld. Kan best, maar ik denk eerder van niet. Verder zijn shoppen en zingen ook super grote hobby's van me. Maar moet gaan. Ciao lieverds.

    xxx(K)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Als het je niet lukt alle rollen vol te krijgen kan je ze nog gewoon verzinnen! Anders help ik daar wel mee! ;)


    Haha, danku ^^

    Graag gedaan!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    Haha, danku ^^


    Dit komt er miss heel onnozel en zo uit he en raar maar dan heb je ook tekstjes nodig he?? Als je personages verzint, weet je ik wil dat anders wel schrijven, jah de rest doet dat niet graag, ik wel, nou jah je moet wel zeggen dat ik het goed kan schrijven of niet anders zit je daar met slechte tekstejes


    Live life limitless.