• Shoot me als hier al een topic over is
    Sick Puppies.
    In Nederland niet zo heel bekend, maar dat maakt ze niet minder geweldig.
    Negen april staan ze in de Melkweg.

    Ik heb net mijn tickets binnen, en vroeg me af wie er allemaal hier op Q gaan.

    [voor als je ze niet kent: What are you looking for. Een heel mooi nummer<3]

    Edit: het ticket kost 10 euro, lidmaatschap 3,50 en servicekosten 2,50 :Y)

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 23:32 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik ken ze, maar niet zo goed dat ik er heen ga :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zou er heengaan met een vriend van me en we zouden nog even overleggen, alleen ik ben 't weer vergeten :'D Ik wil wel in ieder geval.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ken 1 nummer van ze en ik vond ze wel vet, maar ik ga niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Avery schreef:
    Ik zou er heengaan met een vriend van me en we zouden nog even overleggen, alleen ik ben 't weer vergeten :'D Ik wil wel in ieder geval.
    Ik ga ook echt met een hele zooi vrienden :'D
    Mhiiiep. Ik heb er heel erg veel zin in en loop continu te stuiteren xd
    Ik heb medelijden met mijn ouders, het concert is pas over anderhalve maand xd


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Is 't maar 10 euro + servicekosten 'nzo? o_o Als 't dichtbij was, dan kwam ik.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nazgul schreef:
    Is 't maar 10 euro + servicekosten 'nzo? o_o Als 't dichtbij was, dan kwam ik.
    Jep:Y)
    Ik heb 16 euro betaald, want ik was nog niet lid van Melkweg. Maar als je lid bent is het dus nog 3,50 minder ^^


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik wil erheeeeen :o
    Maar ik ga al naar super veel concerten, dat mijn bankrekening dat niet zo prettig vind denk ik :'). Ondanks dat het goedkoop is, want ik moet er ook nog komen en weer naar huis xd


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ga, maar dat wist je al :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.