• Namelijk: ik moet morgen naar Zwolle, vanuit Groningen. Alleen ik wil eigenlijk niet terug naar Groningen, maar naar Emmen. Nu is mijn vraag: mag ik van de NS een enkeltje Groningen - Emmen kopen en dan eerst met dat kaartje naar Zwolle reizen, daar de hele dag bivakkeren, en dan 's avonds met datzelfde kaartje nog doorreizen naar Emmen? Of moet ik 1x een enkeltje Groningen - Zwolle kopen en daarna een enkeltje Zwolle - Emmen?
    Deze vraag omdat het qua geld vrij veel scheelt als ik de hele dag kan doen met dat kaartje Groningen - Emmen.

    is dit nog te volgen?


    I am an idiot, I move.

    je kan ook zo'n kaartje bij de kruidvat voor €12,95? zoiets kweet niet precies kopen dan kan je de hele dag onbeperkt reizen ofzo? :D

    Volgens mij mag het gewoon. Mits de lijn Groningen-Emmen een rechte lijn is of dat je moet overstappen in Zwolle.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Met een retour kan je de hele dag heen en weer,met een enkeltje kan je maar een kant op.
    Dus je moet gewoon een retour kopen,als ik je verhaal begrijp.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Voor Emmen moet je over Zwolle, en ik heb niets aan een retourtje want:
    Ik start in Groningen, ga een dag rondhangen in Zwolle en wil daarna naar Emmen (en dan pas de volgende dag naar huis, maar dat wordt een bus)


    I am an idiot, I move.