• Gisteren (25-02-11) was het voor mij (en voor alle andere fans van TH uit België ) een jaar geleden dat ze hier waren. En ik had het gisteren zo rond 20u00 echt nogal moeilijk. Ik weet dat ik ze niet persoonlijk ken, ik ze 2uur maar gezien heb ofzo, maar toch mis ik ze. Ik mis hun concert, want ik weet dat ik de tijd van mijn leven heb gehad. Het was zó fucking zalig!

    En dan kreeg ik gisteren weer te horen dat één van IamCrazy haar lievelingsschrijfsters hier op Q stopt, omdat ze geen fan meer is... Elke keer ik iemand zie stoppen met fan worden heb ik het moeilijk, gewoon om het feit dat ik bang ben dat ik ook eens alleen ga overblijven ofzo, en dat ze dat nooit meer naar België komen... Ik mag er niet aan denken. Nouja, ik hoop dat sommige mij toch begrijpen.

    Niet-Th-fans, hoeven niet te reageren, daar heb ik niet bepaald behoefte aan..

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 11:34 ]


    I changed.

    Der zijn meer fans dan dat je denkt ;)


    Some angels have no wings.

    Qlimax schreef:
    Wat Pukkelxding al zegt, ik ben hier ook gekomen toen ik fan was en ben nu al jaren geen fan meer. Maar ik ben er nog steeds.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Soundeffect schreef:
    Dude. Dat had ik ook de 23e (toen was ik naar 't concert geweest). Moest echt de hele dag denken aan wat ik toen deed.
    'Ah, nu zat ik in de trein'
    'Nu stond ik in de rij'
    'Nu gingen we naar binnen'
    Enzovoorts.
    En het vreemde was, was dat ik die nacht gedroomd had over dat er weer een concert zou komen en dat ik kaartjes ging bestellen en zo.
    Dus ik word wakker op de 23e. Echt van, 'wtf, rare droom'. Kijk ik paar uur later naar de datum. 'WHUT? Zo eng 8D'


    Omg! Heb ik ook gehad ö en dan bleek dat er op de dag dat er een concert ging komen ik op reis was. Depressief dat ik was man xd


    I changed.

    Ik ben geen fan maar maak je maar geen zorgen er zijn genoeg TH-Fans
    Zij maar zeker
    Je zal heus niet alleen overblijven hoor
    trust me x


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Qlimax schreef:
    Wat Pukkelxding al zegt, ik ben hier ook gekomen toen ik fan was en ben nu al jaren geen fan meer. Maar ik ben er nog steeds.


    Love? No. I prefer cats.

    ik ben intussen ook geen fan meer.
    maar toch blijven ze leuk, alleen niet als idolen.
    maargoed je moet zo denken voor iedere fan die stopt met fan zijn komt er een nieuwe fan voor in de plaats(A)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik ben geen fan meer omdat ik verliefd ben geworden op een Bill die er niet meer is, ik haat het als mensen veranderen voor meer roem en populariteit. Daarom ben ik ze een beetje gaan haten, maar soms kan ik ook nog wel gewoon met veel plezier naar sommige liedjes luisteren.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mississippi schreef:
    Ik ben niet naar het concert geweest omdat ik niet mocht. Maar ik zal in ieder geval fan blijven. Misschien niet een superfan, maar wel een beetje. (flower)


    It's going to be difficult, but not impossible.