• Als de vader van Amore overlijdt aan een ernstige ziekte, trouwt de moeder van haar met een andere man. Alleen weet de moeder van Amore dat haar nieuwe man meer interesse toont aan Amore dan aan zijn vrouw. Het lukt Amore niet haar moeder ervan te overtuigen dat haar nieuwe man haar mishandelt en gebruikt. Amore weet wel haar oma, van haar moeders kant, haar eigen broer, Enrique Iglesias die aan de andere kant van de wereld zit, om zijn nieuwe single op te nemen, en de zoon van haar stiefvader, David Villa te overtuigen. Haar moeder gelooft haar nog steeds niet. David weet dat zijn vader dit soort dingen doet, dat deed hij ook altijd bij zijn eerder dochter, David's zusje, die nu bij de ex-vrouw van Amore's stiefvader woont, maar als David er iets over zegt, wordt hij geslagen. Amore, David, Enrique en David's zusje proberen er samen uit te komen, en Amore's moeder te overtuigen.


    Rollen:
    - Beste vriendin Amore (hooguit twee) Carbonero
    - Zus David BURRITO
    - Vriendinnen Barçaspelers (hooguit 3) (BARÇA SPELERS, ik doe geen Cesc in dit verhaal, sorry Lien) Carbonero, CxFabregas, Cricles
    - Oma Amore


    Invullen:
    ~ Rol
    ~ Naam
    ~ Achternaam -voor zus David dus Villa Sànchez
    ~ Leeftijd
    ~ Nationaliteit -voor zus David sowieso Spaans
    ~ Familie -ouders gescheiden, moeder overleden, etc. -voor zus David dus gescheiden ouders
    ~ Uiterlijk -foto + beschrijving
    ~ Karaker -liefst niet te lang
    ~ Studie/Werk
    ~ Relatie
    ~ Hobby's
    ~ Extra's

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 10:03 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik hoef deze keer geen rol, maar zodra echt het allereerste deel er is dan heb ik wel graag dat je me een berichtje stuurt via mijn gb.

    Mag beste vriendin & vriendin speler?:9~

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 19:23 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Saffier schreef:
    Ik hoef deze keer geen rol, maar zodra echt het allereerste deel er is dan heb ik wel graag dat je me een berichtje stuurt via mijn gb.

    zeker :) ik zet sowieso de link hier, en ik denk ook wel in het EC-topic


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    BURRITO schreef:
    Mag beste vriendin & vriendin speler?:9~

    Ja hoor, maar geen David, en ik kies de beste, niet de eerste


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Olaya schreef:
    (...)
    Ja hoor, maar geen David, en ik kies de beste, niet de eerste

    Ik heb me bedacht, ik ga het zusje van Dav invullen.:9~


    all I want is the taste that your lips allow

    ~ Rol: Vriendin Bojan Krkic
    ~ Naam: Luena Catharina
    ~ Achternaam: Delgado
    ~ Leeftijd: 24 jaar
    ~ Nationaliteit: Spaans
    ~ Familie: Luena haar ouders zijn gestorven toen ze 10 jaar oud was bij een auto-ongeluk. Ze heeft vanaf toen altijd bij haar opa en oma gewoond in Barcelona.
    ~ Uiterlijk:Luenais een prachtig meisje met een dik bos bruin haar met grove slagen erin. Ze heeft grijns/blauwe ogen wat er apart is voor een Spaanse. Luena heeft en licht bruine huid en een mooi slank lichaam met lange benen. Ze draagt graag jurkjes en rokjes wat haar mooi staan. Luena heeft op haar pols de namen van haar ouders staan met een kruisje en hun sterfdag. In de tatoo zit een beetje as van beide verwerkt wat haar opa en oma hadden bewaard voor haar. Verder draagt ze een navel piercing en kleine diamantjes in haar oren.
    ~ Karaker: Luena is een meisje dat in haar leven al best veel heeft meegemaakt. Ze verloor haar ouders op vroege leeftijd waardoor haar motto ook is leef nu het nog kan. Verder is ze een pittige meid die altijd haar woordje klaar heeft op de goede manier. Ze is erg vriendelijk en altijd in staat iemand te helpen.
    ~ Studie/Werk: Luena heeft de opleiding tot kapper gedaan en heeft nu een klein kapperszaakje in hartje Barcelona. Ze doet Bojan zijn haar ook altijd en er zijn plannen om te gaan uitbreiden.
    ~ Relatie: Luena en Bojan hebben elkaar ontmoet toen Luena haar opa haar mee nam naar Camp Nou. Ze was toen 21 jaar en was er nog nooit geweest. Doordat Bojan de bal verkeerd raakte schopte hij hem naar haar. Toen ze in elkaars ogen keken waren ze opslag verliefd en tot op de dag van vandaag nog steeds gelukkig.
    ~ Hobby's: Luena houd van foto's maken. In haar vrije tijd kun je haar veel in de tuin vinden of op het strand om foto's te maken. Deze hobby had haar moeder ook.
    ~ Extra's:-

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 19:42 ]


    ~

    ~ Rol: Beste vriendin Amora & toekomstige vriendin Gerard Piqué
    ~ Naam: Núria
    ~ Achternaam: Alonso Fernàndez
    ~ Leeftijd: 21
    ~ Nationaliteit: Catalaans-Cubaans
    ~ Familie: Núria heeft een zeer slechte relatie met haar vader, daarom zit ze ook vaak bij Amora. Haar tweelingzus Olalla stierf drie maanden geleden. Tegenover haar relatie met haar vader heeft Núria een zeer sterke relatie met haar moeder..
    ~ Uiterlijk: Núria heeft lange lichtbruine/blonde haren die altijd vrolijk over haar schouders liggen. Núria is een prachtig meisje om te zien. Ze heeft mooie zalmroze lippen, twee rijen kaarsrechte, witte tanden en als ze haar beroemde glimlach bovenhaalt krijgt ze schattige kuiltjes in haar wangen. Núria heeft een redelijk bleke huid ondanks haar afkomst maar haar moeder was ook een bleke van huidskleur. Núria heeft twee stralend donkerbruine ogen die altijd vol pretlichtjes zitten. Núria draagt het liefst van al kleedjes en korte shortjes, lange broeken kan ze niet zo goed verdragen, dat vooral omdat ze nooit echt verplicht was lange en warme kleren te moeten dragen. Spanje is nu niet bepaald koude landen. Thuis heeft Núria een uitpuilende schoenenkast. Ze heeft alles, All Stars, pumps, ballerina's, sandalen, Vans, alle schoenen waar een meisje maar van kan dromen. Toch loopt ze het liefst rond op haar pumps of korte All Stars die ze in alle kleuren en tekeningetjes heeft.
    ~ Karaker: Positief ingesteld, altijd vrolijk, maakt constant grapjes tussendoor en ook soms een beetje zo koppig als een ezel..
    ~ Studie/Werk: Núria studeerde aan Juilliard in New York. Ze studeerde er muziek en drama. Tegenwoordig werkt ze in een ijsjeskraam in Barcelona
    ~ Relatie: Núria is al vier jaar single nadat het uitging met haar ex-vriendje nadat ze er achter kwam dat hij haar al anderhalf jaar bedroog met vijf andere meisjes.
    ~ Hobby's: Dansen, zingen en muziek maken. Núria danst constant! Ze kan niet stil zitten. Als ze op een stoel zit bewegen haar voeten op muziek die er niet is. Ook zingt ze altijd en overal. Ze zingt onder de douche, op school in de gangen, op de trein, op het vliegveld, in de tuin, in het openbaar zwembad, in dancings,.. Overal! Verder speelt Núria ook als de beste piano, gitaar en harp. Vroeger speelde ze ook dwarsfluit maar daar is ze van afgestapt. Ze heeft haar gitaar altijd en overal bij. Deels omdat het haar beste vriend is maar ook deels omdat ze die gitaar kreeg van haar opa, de dag erna stierf hij..
    ~ Extra's: Onder haar rechterborst staat een tatoeage, het is de sterfdatum van haar opa. Op haar onderrug staat sierlijk de naam Olalla getatoeëerd. Olalla is Núria's tweelingzus. Zelf heeft Olalla op dezelfde plek Núria's naam getatoeëerd staan. De tattoo lieten de zussen al op hun vijftiende zetten toen er een jongen was die ze beide wouden hebben en hun "beste vriendin" de twee uit elkaar probeerde te krijgen. De twee zussen beloofde elkaar dat jaar dat ze nooit meer iemand anders op de eerste plek zouden laten komen. Olalla stierf 3 maanden geleden aan borstkanker. Núria heeft vaak momenten dat ze in huilen uitbarst. Zelf is Núria er een paar weken geleden achter gekomen dat ook zij aan borstkanker lijdt, maar ze durft het nog aan niemand te vertellen. Haar ziekte geeft haar nòg een diepere verbintenis met Olalla..


    De rest komt direct my dear

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 12:52 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Dude! Why! O why?! Cesc is my life! :'(


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Francesc schreef:
    Dude! Why! O why?! Cesc is my life! :'(

    Ik weet het liefie, maar ik heb geen idee hoe ik hem in dit verhaal laat komen =$


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Olaya schreef:
    (...)
    Ik weet het liefie, maar ik heb geen idee hoe ik hem in dit verhaal laat komen =$


    Jeugdschoolvriend van Amore _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Francesc schreef:
    (...)

    Jeugdschoolvriend van Amore _O_

    Hmm, anders vul je cesc in, en als hij er dan in komt, mag jij hem (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ~ Rol: Zusje David.
    ~ Naam Olivia.
    ~ Achternaam Villa Sànchez
    ~ Leeftijd 21?
    ~ Nationaliteit Spaans.
    ~ Familie: Gescheiden ouders dus ;p
    ~ Uiterlijk -foto + beschrijving Olivia heeft prachtige, bruine haren die vrolijk rond haar schouders springen. Als ze begint te lachen komen niet alleen twee rijen kaars rechte tanden tevoorschijn, maar ook twee schattige kuiltjes in haar wangen. Ze heeft helderblauwe ogen waar ze meestal eyeliner en mascara voor gebruikt. Ze heeft een egale, mooi gebruinde huid. Olivia is redelijk klein, maar dapper. Ze is 1m67, maar een slank meisje. Als kledij draagt ze graag kleurrijke topjes op een skinny, of kleedjes met een leuke print met hakken die haar benen mooi verlengen.
    ~ Karaker -liefst niet te lang: Olivia is een heel gevoelige meid, maar toont het nooit. Ze houdt er niet van dat ze word blootgesteld aan anderen. Dat anderen kunnen zien hoe breekbaar ze eigenlijk is. Daardoor stelt ze zichzelf hard op en ga je niet aan haar zien als er haar iets dwars zit. Ondanks alles is Olivia een zeer naïf persoon en geeft alle mensen een kans, daardoor werd ze echter al vaak gekwetst. Andere personen komen bij haar op de eerste plaats en dan haarzelf. Ze gaat altijd klaarstaan om anderen te helpen.
    ~ Studie/Werk Ze studeerd fotografie.
    ~ Relatie Ze heeft al een jaar met Jayden. ( Als ze als de rol van zus geen vriendje mag, maakt het niet uit hoor xd.)
    ~ Hobby's Specifieke hobby's heeft Olivia niet. Zoals elke normale mens van haar leeftijd houdt ze ervan om een goed uit de bol te gaan tijdens een avondje stappen of een dagje slijten in de zon op een terras met een cocktail.
    ~ Extra's Ik weet even niets ;x


    all I want is the taste that your lips allow

    Olaya schreef:
    (...)
    Hmm, anders vul je cesc in, en als hij er dan in komt, mag jij hem (:


    Mijn tengels doen zeer, ik vul in na GTST oke? ;D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ~ Rol Vriendin Leo Messi
    ~ Naam Bella Evangeline Mallory
    ~ Leeftijd 22
    ~ Nationaliteit Engels/Argentijns
    ~ Familie Bella heeft een Argentijnse moeder, een Engelse vader en haar broer Juán is dus ook halfbloed. Haar vader is heel rijk en daarom heeft ze een goede opvoeding gehad.
    ~ Uiterlijk Bella is een middelgrote vrouw van rond de 1m70. Ze heeft haar lange, vaalblonde haren koperrood geverfd, een kleur die mooi afsteekt bij haar bleke huid en blauwe ogen. Ze draagt vaak lichte kleuren, weinig make-up en meestal zit haar haar in een rommelige vlecht.
    ~ Karaker Bella is een vechtertje. Ze is erg koppig en eigenwijs waardoor ze erg irritant kan zijn, maar weet daar ook weer de voordelen van te benutten doordat ze altijd vrolijk is en erg energiek is.
    ~ Studie/Werk Bella werkt als vrijwilliger in het plaatselijke dierenasiel.
    ~ Relatie Bella is een oude jeugdvriendin van Lionel en toen ze samen met haar moeder terugging naar haar geboortestad Rosario kwam ze hem weer tegen. Het klikte meteen en er bloeide een mooie relatie uit voort, die nu al zo'n 3 jaar goed loopt.
    ~ Hobby's Gitaarspelen, wandelen en schilderen/
    ~ Extra's -


    Hope goes lost but never dies.

    Mag het het zusJE zijn van David?? hier mijn personage :D

    ~ Rol: ZusJE David
    ~ Naam: Charlotte
    ~ Achternaam Villa Sàn
    ~ Leeftijd: 9 (mag dat?)
    ~ Nationaliteit Spaans
    ~ Familie voor zus David dus gescheiden ouders
    ~ Uiterlijk -foto + beschrijving:
    Voor foto 1: Blond haar bruin groene ogen goed gebit. Ze is behoorlijk klein voor haar leeftijd. mensen omschrijven haar als 'schattig' foto 1

    Foto2: Ze heeft bruin haar en grote bruine ogen. Haar haar komt tot halverwegen haar rug en ook nu word ze als lief en schattig beschreven: foto

    ~ Karaker -liefst niet te lang: Lief heel erg verlegen, koppig, naíf en wil net als haar broer zijn.
    ~ Studie/Werk -
    ~ Relatie -
    ~ Hobby's: Piano spelen, spelletjes spelen, touwtje springen, en sporten.
    ~ Extra's.. niks??

    meld maar als de leeftijd niet mag..

    xoxo