• Justin Bieber (16) heeft onthuld dat hij onlangs een blauwtje heeft gelopen bij niemand minder dan Rihanna (23). De tienersensatie vertelde dat hij dinsdag de stoute schoenen aantrok en de popdiva meevroeg op date, maar de zij wees hem genadeloos af.

    Tijdens een interview met Chelsea Handler, gaf Justin toe dat hij de zangeres probeerde te versieren op haar 23ste verjaardag, toen zij een spetterend optreden gaf bij de NBA All-Star Game, maar hij wist Rihanna jammer genoeg niet overtuigen van zijn charmes.

    Omdat het meisjesidool gefotografeerd was aan de zijde van de S&M-zangeres, voelde de blonde presentatrice Justin aan de tand over zijn gevoelens voor RiRi, waarop hij antwoordde met: "Ja, ik heb haar mee uit gevraagd."
    Maar de Canadese zanger moest er helaas aan toevoegen: "Het is niet zo goed gegaan, aangezien ik ook niet met haar samen ben. Ik vroeg haar uit en ze zei gewoon, 'Jij bent veel te jong!'"

    BRON

    Zalig artikel :Y)

    ik vond het echt zo grappig toen ik er voor het eerst van hoorde!

    ;o, dat is wel zielig..


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    eindelijk Rihanna word slim_O_

    maar ik moet toegeven het is wel een beetje zielig...

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 13:29 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Groot gelijk heeft ze toch ook!
    't slaat echt nergens op dat Justin dat deed.

    Mjah, hij stond al niet hoog bij me...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Hier is al een topic over :X


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hier was toch al een topic over?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hij ís ook te jong voor haar xd


    Me so good.

    Eupsie, ik had al even gekeken, of er een titel stond, met iets van Rihanna en Bieber, maar er stond niks, staat er blijkbaar een topic onder de naam 'Beetje raar, vind je niet?' ;x

    kissbiebz schreef:
    ik vond het echt zo grappig toen ik er voor het eerst van hoorde!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hahaha. Geweldig :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oh, dit vind ik geniaal :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    HAHA!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Haha, en Selena dan? x)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Like, dat is logisch? En anders zou Rihanne toch maar dood gebliksemd worden door al die Beliebers


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    stiekem las ik het net ja, zag het voorbij flitsen. Hij flirt wel aan he :P, wie is het Justin, Selena of Rihanna xD


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales