• Hoi. The Game.
    Nummer 5 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.
    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?
    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile
    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.
    HAVE FUN :'D
    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 15:50 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Hij blaasde zijn wangen op en keek haar aan. ' Kan ik niks aan doen. ' piepte hij en gaf haar een klein duwtje. ' Ik ben gewoon een stressig persoon. ' Heel even keek hij naar de muur en liet zich toen achterover vallen op bed.

    Daniël

    Door de aanraking met Faith kreeg hij door welke kracht ze had en vond het een erg intersante kracht. Dit was een persoon waar hij mee bevriend moest worden, zodat hij de kracht van haar ook kon gebruiken. ' Ik kwam hier toevallig terecht. ' zei hij en glimlachde. ' Ik reis namelijk rond en ben het lopen nu wel erg beu. ' Hij keek op toen hij zijn naam hoorde en herkende de persoon metteen. ' Odile, leuk om jou ook eens weer te zien. ' Op zijn gezich verscheen een wrang glimlachje en daarna keek hij weer naar Faith.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 20:18 ]

    @ hierboven: Odile heeft zich voorgesteld :']


    No growth of the heart is ever a waste

    sam had op jowu Daniël dude gereageerd xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zag ik ben bezig met wijzigen xD

    Elif - Goede vampier.
    Ik lachte vrolijk en keek 'm aan.
    ,,Zoals ik al zei, geeft niks. Don't worry.'' ik grijnste naar 'm. Zo te zien was hij weer wat ontspannen. Ik zuchtte zachtjes en had al de nieuwe geur opgemerkt, een vampier. Ik hield mijn mond erover tegen Jamie, ik wilde hem niet weer verontrusten.

    Dewi - Mens.
    Ik keek naar Lew die er nogal wanhopig van leek.
    ,,Hé, misschien valt 't wel mee.. Ik bedoel, wie had ooit gedacht dat Odile aan onze kant zou staan? En kijk waar ze nu allemaal al mee heeft geholpen.'' Zei ik met glimlach, nieuwsgierig tuurde ik uit het raam, maar helaas viel er niks te zien. Ik klonk positief maar ik vreesde 't ergste, ik had al zoveel geluk gehad.. Ooit zou 't toch opraken? Wie weet wat voor creep er nu voor de deur stond.

    Faith - Slechte Vampier.
    ,,Hmm, oké dan.'' zei ik, ik wilde vragen of hij dus niets wist van de vloek in deze villa maar plots kwam Odile. Ik trok een wenkbrauw op en keek naar de twee die elkaar bleken te kennen. Geweldig, dat werden dus vriendjes en dus ook meteen vijanden van mij gokte ik. Ik besloot te zwijgen en maar af te wachten wat hun tegen elkaar te zeggen hadden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Goede vampier.

    Ik leg de armen over elkaar en negeer Faith totaal. Ik weet nu al dat ze hem zal proberen over te halen naar haar kant.
    'Ik zou er overigens geen bezwaar tegen hebben als je nu weer vertrekt.' Ik heb geen zin om met hem herinneringen op te halen aan die 'goeie ouwe tijd' bij Fjodor. Daniël was een profiteur, een manipulator, net als Fjodor. Had alleen vriendjes die hem goed uitkwamen, de mannelijke equivalent van sletten die zich omhoog werkten door met Jan en alleman naar bed te gaan. Kortom: iemand voor wie ik geen greintje respect heb. Ik kijk hem nog steeds strak aan. Ik heb nu werkelijk lak aan gastvrijheid. Mijn mond is een vormloze streep geworden en al het bloed is uit mijn wangen weggetrokken nu ik me bedenk hoe zeer hij me minachtte om het feit dat ik nooit hoger was gekomen dan een simpele verkenner, en die mochten de vuile klusjes opknappen. Daardoor heb ik zo goed leren moorden. Nou, ik ben meer dan bereid om mijn moordkunsten nogmaals te demonstreren. Ik had één van de machtigste vrouwen kunnen worden die de clan kende. Zoals Fjodor zei: ik hoefde hem enkel mijn hart te geven. Waarop ik antwoordde dat het hem alleen om mijn lichaam ging.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 20:43 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Jamie.

    Jamie had nog steeds erg last van zijn slaap en keek Elif aan. ' Ik ben nog wel erg moe. ' murmelde hij slaperig en wreef in zijn ogen.

    Daniël.

    ' Even vriendelijk als altijd. ' mompelde hij sacrastisch naar haar en werpte een even een blik op haar. ' Maar nee, ik denk dat ik hier nog wel even een tijdje blijf. ' Daniël liet zich niet zo maar weg jagen door een of andere vampier. En vooral niet door een vampier met de naam Odile.

    Elif - Goede vampier.
    , ,,Zal ik 't raam open doen voor wat frisse lucht?'' Vroeg ik en liep al naar 't raam toe.

    Dewi - Mens.
    Ik keek naar Lew die er nogal wanhopig van leek.
    ,,Hé, misschien valt 't wel mee.. Ik bedoel, wie had ooit gedacht dat Odile aan onze kant zou staan? En kijk waar ze nu allemaal al mee heeft geholpen.'' Zei ik met glimlach, nieuwsgierig tuurde ik uit het raam, maar helaas viel er niks te zien. Ik klonk positief maar ik vreesde 't ergste, ik had al zoveel geluk gehad.. Ooit zou 't toch opraken? Wie weet wat voor creep er nu voor de deur stond.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik grijnste toen hij zei dat hjij niet weg zou gaan.
    ,,Blijkbaar hebben we nog een gast erbij.'' zei ik en haalde een hand door mijn haren heen. Ik vroeg me af waar ze elkaar van kende, Odile had nooit echt gesproken over haar verleden of iets dergelijks.
    ,,Ik zou zeggen, kom binnen. Of blijf je liever buiten?'' zei ik en ging opzij zodat hij naar binnen kon komen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Goede vampier.

    Ik snuif even van ergernis en blijf hem strak aankijken. Ik kijk dwars door je heen, miezerige rat. Geweldig, hier zat ik echt op te wachten. Nou, mijn gratie krijgt hij niet.
    .

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 18:14 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Jamie.

    ' Jah, is goed. ' mompelde hij gaapend en kroop weer onder de dekens. - Sorry, voor dit zielig zinnetje. -


    Daniël.

    Wat Odile het laatste zei negeerde hij volkomen en pakte zijn tas. Daarna stapte hij naar binnen heen. Geïntreseerd keek hij omzich heen en vond het wel een aardig mooi huis van de binnenkant. Oke, het was oud en stoffig. Maar dat was nogal logisch omdat het huis midden in het bos stond en het was verlaten. Najah, het was bewoond met Vampiers.

    Traag stond Lew op terwijl hij zich naar Aphrodite draaide. 'Zorg jij ervoor dat Dewi niks overkomt?' Daarop glimlachte hij nog eens bemoedigend naar Dewi alvorens 'Let's go' te mompelen tegen Odile. Hij merkte dat die laatste gespannen stond, haar zorgeloze humeur was als sneeuw voor de zon verdwenen. Hij had zo'n voorgevoel dat de nieuweling daar alles mee te maken had, maar besloot ook dat hij niet de moed had om haar er nu achter te vragen. Voor ze zijn ogen uitkrabde of een dergelijk gebeuren. Op een drafje liep hij naar de voordeur waar hij de nieuwe vampier zag staan. Hij was groot en breed en wat bepaalde vrouwen aantrekkelijk zouden vinden. Lew was onmiddellijk benieuwd naar de vaardigheden van deze nieuweling en voelde zich op een vreemde manier bedreigd door zijn aanwezigheid. Hoewel hij het liefst van al gewoon rust in het huis wilde - hoefde hij zich in ieder geval niet constant zorgen te maken over het leven van Dewi- was er een deel van hem dat niet kon wachten om zijn kracht met die nieuwe te meten. Savoy was die aandacht niet waard en Gawyn leek daar te fijn voor - en was overigens te braaf-, maar deze nieuwe lokte een uitdagend gevoel bij hem uit. Desondanks knikte hij de man vriendelijk toe, alvorens langs hem heen het tuinpad op te wandelen. Hij had weinig zin om die gast te leren kennen en zo verwikkeld te raken in één of andere discussie met Faith die er ook nog steeds bij stond. In zijn achterhoofd maakte hij een notie om de man later nog wel eens onder handen te nemen. 'You comin'?' gooide Lew in zijn zuiderse accent over zijn schouder naar Odile. Hij stond te popelen om te jagen. Hij bleef nog steeds een vampier en vampieren hielden van bloed. Punt.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 21:43 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Goede vampier.

    Ik volg Lew als hij me voor gaat naar buiten. Als we weer bij Faith en Daniël komen voel ik een soort vreemde spanning bij Lew. Hij lijkt zich niet helemaal op zijn gemak bij Daniël, waar ik me overigens heel goed in kan vinden.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 18:15 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Ik heb het hele gesprek met grote ogen gevolgd en loop langzaam weg. Het is duidelijk dat Odile die man kent. Maar ze zagen er niet bepaald uit als vrienden. Ik slik. Ik kan maar beter terug gaan naar Alex, voor het geval er een slechte vampier langskomt. Ik hoop dat er niets gebeurt, want zonder Odile zou ik echt niet weten hoe ik me moet verdedigen. Ik loop Odiles kamer in waar Alex nog steeds op het bed zit. Ik glimlach een beetje ongemakkelijk naar hem. "Dus.. Wat wil je gaan doen? Er is hier een bibliotheek, een zwembad en een fitnesszaal.. Misschien nog wel meer, maar dat zou ik niet weten."

    Savoy
    Ik kijk haar grijnzend aan. "Wat wil je weten?"

    De penetrerende, zachte geur van dennenbomen maakte zijn hele hoofd direct frisser. Nu hij al enkele dagen in het bos jaagde, had hij geleerd waar hij op moest letten en leek het woud bijlange zo doods niet als de eerste dag dat hij kwam. De dieren waren gewoon bijzonder voorzichtig wanneer ze het huis naderden. Het was een soort danger zone voor hen, ze zouden niet in een straal van vijf kilometer komen, behalve als het écht nodig was. 'Dus, wat wordt 't vandaag? Evenzwijn of hert?' Hij had nog geen ander groot wild gezien en konijnen waren nou niet bepaald appetijtelijk. Van alle dieren die hij al gedronken had, waren katachtige roofdieren zijn favorieten. Ze aten vlees en ze waren vaak een uitdaging om te vangen vanwege hun kracht en snelheid. Jagen op iets wat je eventueel zou kunnen verslaan gaf hem een energiestoot. The thrill of the hunt, if you will.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 22:16 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Goede vampier.

    Het voelt goed om weer eens in de natuur te zijn. Even weg uit de beklemmende sfeer in het huis. Het doet me spontaan wat beter voelen. De hoofdpijn is opgehouden en ik merk hoe ik langzaamaan weer tot mezelf kom. Dan vraagt Lew waar mijn voorkeur naar uit gaat.
    'Hert vandaag, everzwijn heb ik de vorige keer al gehad,' zeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 18:15 ]


    No growth of the heart is ever a waste