• Hoi. The Game.
    Nummer 5 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.
    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?
    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile
    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.
    HAVE FUN :'D
    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 15:50 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aphrodite - goede vampier

    Wankelend liep ik door het huis. Waar moest ik in hemelsnaam slapen? Met een opgetrokken neus keek ik naar mijn jurk, ik zag er niet uit en eerlijk gezegd rook ik ook niet al te fris. Ik wankelde naar de badkamer die Odile me had laten zien en liet het bad vollopen. Tevreden ging ik met jurk en al in het warme water liggen. Zo dit had ik even nodig, jezus wat had ik een hoofdpijn. Voor dat ik het wist had ik mijn ogen dicht en dwaalde ik weg naar een hele andere wereld. Die nacht droomde ik van mijn leven als mens, van mijn verloofde Nicholas, van de lachwekkende alcohol avond met Odile, en van de aantrekkelijke vampier die Odile en mij vond. Uiteindelijk werden mijn dromen blanco en het water kouder.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Odile - Goede vampier.

    Ik loop op blote voeten over een groen landschap dat aan zee grenst. Van het gras stap ik op het zand en begin al snel te rennen. De zon schijnt in mijn ogen, maar doet me geen pijn. Ik stop even en kijk naar mijn arm. Nog steeds voel ik geen pijn. Zo snel als ik kan begin ik weer te rennen en laat me vervolgens op het zand vallen. Ik lig daar een tijdje lang uit tot iets ineens de zon blokkeert. Ik schiet overeind.
    'Lew? Wat doe jij hier? Dit is mijn droom.' 'Nu niet meer. Het is onze droom. En ik heb iemand gevonden. Kijk.' Hij stapt opzij en iemand anders komt in het zicht. Mijn adem stokt. Ik voel een misselijk gevoel naar boven komen. 'Hij wil je spreken,' hoor ik Lew zeggen. Ik gris in het zand naar mijn mes en richt het op Kazinsky. 'Weg! Ga weg! Nu!' 'Lang niet gezien, Odile. Zo lang niet gezien.' 'Ga weg!' Nog steeds hou ik het mes op hem gericht. Hij komt op me af gelopen. Ik aarzel niet en ren de zee in. Ik word overgoten door de hoge golven en de zon maakt plaats voor een zware onweersbui. Ineens word ik vanuit het diepe naar beneden getrokken.
    'Hier kan hij je niet vinden.' Opnieuw is het Lew en ik word meteen kalm. Ik adem ook al ben ik onder water. Hij slaat de armen om me heen. 'Het is goed. Hier kan hij je niet vinden.'

    Ik knipper met mijn ogen en kom tot het besef dat ik op de een of andere manier een arm en een been om de jongeman heb heen geslagen. Zo voorzichtig mogelijk haal ik mijn ledematen terug naar mijn kant van het bed. Ik heb een ongelofelijke koppijn. Nu dringt mijn avontuur met Aphrodite half tot me door. Ik ga weer rechtop zitten. Hoe laat is het? Hoelang heb ik geslapen? Dan dringt tot me door dat ik geen nachtmerries heb gehad, dankzij Lew in mijn droom. 'Jezus Odile,' fluister ik tegen mezelf. Wat heb ik vandaag gedaan?

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 21:51 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Odile in love -fluit deuntje-
    Ja ik ben melig de laatste tijd.
    Holy shit, echt erg >3<

    Haha. Dit is mijn droom! ~ Nee, hij is van óns (:

    Elif - Goede vampier.
    Plots was Jamie nogal aan 't praten en toen ik opkeek zag ik bloed, mijn ogen werden even groot en ik liep gauw naar 't bed.
    ,,Jamie.'' zei ik en maakte zijn handen los waarvan hij de nagels in zijn vel had gezet.
    ,,jamie, wordt wakker.'' ik schudde zachtjes aan zijn schouder.

    Dewi - Mens.
    'Ik weet niet of ik moet lachen of huilen,' hoorde ik Lew zeggen en ik keek 'm aan.
    ,,Lachen is gezonder.'' Zei ik en keek het duo na, Lew stelde voor om Odile er laten mee te pesten en ik grinnikte zachtjes.
    ,,Goed plan, ookal vraag ik me af of ze 't erg zal waarderen.'' Ik grijnste scheefjes. Ik vroeg me eigenlijk af of Odile iets in Lew zag, aangezien Odile niet ehct 't type was om schat te zeggen.. Ik voelde lichtelijk een jaloers gevoel opborrelen maar negeerde 't. Kom op Dewi, hij ziet niks in je. Trouwens, hij is een vampier en jij een mens. sprak ik mezelf in gedachten toe.
    ,,Kom op, laten we verder gaan.'' Zei ik plots toen mijn tas ook weer mijn gedachten binnen drong, ik liep samen met Lew terug naar de zolder, toen ik op de zolder stond keek ik even rond. Mijn oog viel al gauw op mijn tas die onaangeroerd naast het bed lach, ik zuchtte opgelucht en liep erheen.
    ,,Gelukkig is hij er nog.'' Ik glimlachte en tilde mijn tas op, nu had ik teminste mijn eigen spullen weer.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar verbaasd na, haar cadeautje? Waarom gaf ze ons, of mij, een cadeautje? Wilde ze ons soms omkopen..? Ze was té aardig, terwijl ik erover nadacht liep ik terug naar mijn kamer.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 15:59 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Grace.

    Ik begin te lachen en leg mijn plannetje uit. 'Zoals je weet eten "mensen" hier' ik spuugde het woord mensen uit, ik noemde hen namelijk liever eten. 'Restaurants zijn vaak erg druk en het is er vaak chaotisch, dus zolang weer hier zitten kunnen we uitkiezen wat we maar willen. Later is het dan erg makkelijk voor ons om ze mee te lokken' Omdat het al laat was ging ik er van te voren al van uit dat we weinig mensen op straat tegen zouden komen, dus dit was een prima oplossing.

    Alex.

    Langzaam word ik wakker, ik voel dat er iemand naast me licht. Wanneer ik mijn ogen open heb gedaan zie ik dat het Odile is, ze is wakker en ik vraag me dus ook meteen af wat ze aan het doen is. Schrikkerig stap ik uit het bed 'Wat ben je aan het doen?' vraag ik op mijn hoede, misschien was ze wel van plan me te bijten.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 16:03 ]


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Odile - Goede vampier.

    Het is tijd om me om te kleden. Ik hou er niet van om met kleding en al in bed te slapen maar door de alcohol ben ik vergeten een pyjama aan te trekken. Ik kijk nog eenmaal in zijn richting om te zien of hij wakker is aangezien ik geen zin heb om naar de badkamer te lopen. Ik zie zijn ogen in de mijne staren en hij voelt zich ogenblikkelijk ongemakkelijk. Hij gaat verschrikt uit bed en vraagt wat ik aan het doen ben. Natuurlijk! Hij heeft nooit geweten dat ik bij hem in bed ben gekropen.
    'Ik had niet echt een eh.. slaapplaats. Dus eh.. excuses hiervoor, maar die vloer is echt akelig koud. Don't worry, ik heb niks raars met je gedaan. En je leeft nog, dus dat is iets gunstigs. Jezus, wat een fles Baileys allemaal wel niet met een vampier kan doen. M'n kop.' Ik kom overeind en graaf in de kledingkast, waar ik een zwarte broek en een rode coltrui aantref. Normaal draag ik geen felle kleuren, maar ik ben nog steeds half onder invloed van de alcohol. 'Ik weet het, met mij in één bed liggen is geen pretje, maar die fles tikte behoorlijk zwaar aan en ik was moe. Zou je je even om willen draaien, ik wil me aankleden.' Ik zwaai ter bevestiging even met een BH. Yep. Ik ben nog steeds onder invloed. Koppijn en nog half dronken. Geen goede combinatie. Geen. Goede. Combinatie.
    Terwijl ik me omkleed - werkelijk geen idee of die jongen zich al omgedraaid heeft - vraag ik me af of ik vannacht nog rare dingen heb gedaan. Ik kan me Aphrodite herinneren en de Baileys. Dat viel toch nog wel mee? Hey wait, waar ís Aphrodite eigenlijk? Ik heb haar helemaal geen slaapplaats toegewezen. Fuck. Nice work, Odile.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 16:29 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    haha :x Odile nog steeds dronken :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jaman, vette hangover 8D


    No growth of the heart is ever a waste

    Een vraaaagje mag ik misschien nog een persoontje maken? :3

    sure thing.
    Liefst wel jongen xD Meiden overheersen de villa nog al.
    -komt vooral door my, sorry ;a-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ojah, maar dat wou ik ook :3 Meisjes vind ik zo standaard x'd Muwha.

    Whaha, oaky, awesome ;'D maak maar aan ^^
    Aawrgh..
    Slechte staan beetje achter..
    Dus weet neit wat je wou maken voor dude xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het verbaast me dat die slechte vampiers niet aanvallen lol nu Odile dronken is 8D
    Maar oke. Nu moet ik es kappen met offtopic gaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Joh, ikga eigenlyk ook vaak off-topic. ;'D
    Anyway. Ja.. maar Savoy is gone en andere dingetje ook
    en ze gaat niet alleen aanvallen :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    Ik heb een paar uur boeken gelezen en in de bibliotheek gezeten, en het begint me te vervelen. Ik pak de boeken op en zet ze in de kast. Dan loop ik de gang op. Misschien is het een goed idee om eens bij Alex en Odile te kijken. Ik loop Odiles kamer in en ruik een sterke alcohollucht. "Odile, wat heb jij nu weer uitgespookt?" zeg ik verbaasd als ik haar zie. Haar haar zit in de war, ze heeft wallen onder haar ogen en staat wankel op haar benen.

    Savoy
    Ik knik om aan te geven dat ik het begrijp. "Heb je al iets in gedachten?" vraag ik terwijl ik om me heen kijk. Alle mensen ruiken heerlijk, en het water staat me in de mond.

    Odile - Goede vampier.

    Ik heb nog maar net mijn broek aan als de deur open gaat. Verbaasd kijk ik Yue aan, die mij met nog meer verbazing aan staart.
    "Odile, wat heb jij nu weer uitgespookt?" Ik kijk van haar naar de jongen, die mij met net zo veel verbazing aan staart. Jezus, hebben die braveriken nog nooit een dronken vampier gezien? Nu pas besef ik hoe stom dat klinkt. Ik begin aan mijn schouder te krabben en zwaai met mijn top als ik begin te vertellen. 'Niet zo veel eigenlijk. Een fles Baileys naar binnen gewerkt en van daken gesprongen. Dat is het enige dat ik me herinner.' Dan herinner ik me mijn vreemde droom weer, maar ik besluit er niks over te zeggen. Je droomt rare dingen als je dronken bent. But wait. Als ik mijn top in mijn handen heb, wat heb ik dan aan? Zo onopvallend mogelijk tast ik met mijn handen mijn bovenlijf af en kom tot de conclusie dat ik alleen een BH aan heb. Great. Just great. Ik draai me van het tweetal af en trek de top over mijn hoofd.
    'Dat, heeft niemand hier gezien. Niemand. Got it? En nu ga ik mijn stijltang opzoeken 'cause I look like hell. En waarmee heb jij je vermaakt?' vraag ik aan Yue.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 18:47 ]


    No growth of the heart is ever a waste