• Gegroet

    Je ziet ze overal, die armbandjes met die engeltjes op meestal in een houtkleur gemaakt. Ik had zo'n bandje, maar dan van Twilight en in het zwart, maar er is zo'n plaatjes afgevallen en nu trekt dat ding echt op niks meer. Nu wil ik een nieuwe, maar ik weet niet waar ik die bandjes kan kopen. Weten jullie soms waar je die armbandjes koopt, want ik wil echt weer zo eentje ... Ik woon in België, dus typische Nederlandse winkels opsommen, heeft geen zin.

    Alvast bedankt. :)

    EDIT: zij heeft zo'n bandje aan. :) --> Lacey!

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 22:46 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eros schreef:
    bij de expo zag ik ze
    oeh nog een winel die ik ken. Als ik ze nu niet vind, dan weet ik het niet meer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Expo heeft ze ook.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Expo is het meest waarschijnlijk, en je zegt dat er zo een plaatje was afgevallen, dat is de bedoeling van zo armbandje ofzo. Dat alle plaatjes er af vallen en dan heb je geluk ofzoiets.. naja, zoiets in ieder geval :')

    ik heb ze nog :) maar ik doe die nooit om.
    maar ik zou megod niet weten war ik ze gekocht heb :)

    Abruzzi schreef:
    Expo is het meest waarschijnlijk, en je zegt dat er zo een plaatje was afgevallen, dat is de bedoeling van zo armbandje ofzo. Dat alle plaatjes er af vallen en dan heb je geluk ofzoiets.. naja, zoiets in ieder geval :')
    Hah wist ik niet, maar echt mooi is het wel niet en het was afgevallen zonder dat ik het doorhad, mijn vriend wees me erop dat er een plaatje onbrak.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    In van de kleine vreemde winkeltjes. Of de kuchimuchi of Action


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bij cadeaushops.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Reducto schreef:
    (...)Nog nooit van gehoord, maar van Action eigenlijk ook niet.



    Action is in België hoor.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ik heb dat gekocht in rome aan het vaticaan bij van die souvenirsstalletjes..
    maar daar ben je vast niets mee :Y)


    Fooled ya!

    Bij de Expo 2 euro per stuk.


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Ik ben al naar de six en de bozzy enzo geweest en ze hebben het daar niet. In de six hebben ze het blijkbaar nooit gehad en in de bozzy was het uitverkocht. (huil)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    een vriendin van me zei in een de kathedraal van antwerpen O__o


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.