• Hee allemaal,

    Ik ben net terug van vakantie en heb heel veel nagedacht. Er zijn een paar vervelende dingen gebeurd in mijn omgeving en die zetten me aan het denken, deze vraag kwam in mij op: Wat is eigenlijk dood?
    Nu vroeg ik me af hoe jullie over de dood denken? Of dat er recent ook iets in jullie omgeving is gebeurd?
    Heeft iemand een heel sterk geloof?
    Reincarnatie?
    Hell and Heaven?

    Willen jullie alsjeblieft reageren? Ik ben benieuwd heo jullie hierover denken. Dankjewel!


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    Voor mij is de dood best wel "normaal". Ik ben niet bang om ooit dood te gaan want ooit moet je toch. Ik geloof niet in reincarnatie en heb geen sterk geloof. Ik geloof wel dat er "iets" is na de dood maar wat zou ik niet weten. Ik geloof niet dat er na de dood niets meer is.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Dood is dood, en als je dood gaat. Dan ga je dood. Dat zie ik dan wel weer. :Y)


    SLOAN.

    Eerst was ik er echt zeker van dat het reincarnatie was, maar nu weet ik het niet hélemaal zeker..


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    failerd schreef:
    Voor mij is de dood best wel "normaal". Ik ben niet bang om ooit dood te gaan want ooit moet je toch. Ik geloof niet in reincarnatie en heb geen sterk geloof. Ik geloof wel dat er "iets" is na de dood maar wat zou ik niet weten. Ik geloof niet dat er na de dood niets meer is.


    Precies wat ik wilde zeggen


    #WWED - What Would Emma Do?

    Zacksass schreef:
    Dood is dood, en als je dood gaat. Dan ga je dood. Dat zie ik dan wel weer. :Y)


    Me so good.

    Ik ging hier pas ook over nadenken en toen werd ik toch best bang eigenlijk, moet ik eerlijk zegen. Ik bedoel, ik geloof nergens in. Ik geloof niet in de hemel, niet in de hel, niet in geesten, niet in reïncarnatie, gewoon in helemaal niets.
    En toen dacht ik: Maar het kan toch niet zo zijn dat er gewoon helemaal niets is? Wat gebeurd er dan?
    Ik vind de gedachte dat er na de dood 'niets' is gewoon een beetje scary ;s. Maar toch geloof ik nergens in...
    Ik weet het dus niet xd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Zacksass schreef:
    Dood is dood, en als je dood gaat. Dan ga je dood. Dat zie ik dan wel weer. :Y)

    Ik heb geen sterk geloof, ik denk er wel vaak over na maar ik zal nooit zeggen: 'dat geloof ik', want er is veel mogelijk.

    Iedereen gaat ooit dood, en daar ben ik niet bang voor.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik weet zeker dat er geen reïncarnatie is. Anders zouden er geen geesten zijn en die zijn er wel, dus.............
    Ik denk wel dat er een plek is voor de doden, maar waar die is weet ik niet. Ze kunnen in ieder geval op aarde zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Dood is als je niet meer leeft,klinkt stom maar ik kan het niet anders verwoorden.
    Ik krijg eigenlijk best vaak met de dood te maken,als ik het vergelijk met anderen mensen. Sinds mijn 11 zijn er 6 mensen overleden die ik ken. Waarvan 3 vorig jaar november.

    Ik geloof dat je na je dood naar Helheim gaat(je kan het vergelijke met de hemel,alleen word er geen onderscheid gemaakt tussen goede mensen en slechte mensen,alleen tussen helden en gewone mensen).

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 13:57 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zacksass schreef:
    Dood is dood, en als je dood gaat. Dan ga je dood. Dat zie ik dan wel weer. :Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben een wicca, dat is een geloof dat niet vaak voorkomt en ook erg onbekend is. Ik geloof in reïncarnatie, en dat er een zekere manier is, al dan heel moeilijk, om in contact te komen met de overledenen.
    Zelf heb ik de afgelopen tijd gelukkig geen ervaring hiermee gehad.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    De dood


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sunrise schreef:
    Ik ging hier pas ook over nadenken en toen werd ik toch best bang eigenlijk, moet ik eerlijk zegen. Ik bedoel, ik geloof nergens in. Ik geloof niet in de hemel, niet in de hel, niet in geesten, niet in reïncarnatie, gewoon in helemaal niets.
    En toen dacht ik: Maar het kan toch niet zo zijn dat er gewoon helemaal niets is? Wat gebeurd er dan?
    Ik vind de gedachte dat er na de dood 'niets' is gewoon een beetje scary ;s. Maar toch geloof ik nergens in...
    Ik weet het dus niet xd.


    Neee ik ben het wel met je eens maar het klinkt zo eng net alsof je altijd zou slapen en je geest gewoon helemaal weg is. Maar je hebt een geest en ik heb ooit een boek gelezen ik weet niet of het waar was maar er stond in dat iemand een hele preciese weegschaal met 20 getalleen achter de nul had gemaakt en toen ging iemand die dood zou gaan er in en toen ging er een micro/nano gram vanaf. Ik weet natuurlijk niet of dit waar was maar waar gaat je geest dan naartoe? In ieder geval is het heel scary om over natedenken!


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    Tricia schreef:
    De dood


    Mmm ja een stukje gelezen maar ik weet nu niet echt wat voor conclusie ik hier uit moet trekken of dat het me van gedachten moet doen veranderen.


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!