• Nou kijk ik HAD een vriend laat ik hem sam noemen. Hij was lief enzo en we konden echt de grootste lol hebben om niks. Sinds een tijdje ben ik veranderd. niet van binnen maar van buiten ik kleed me namelijk anders, ik draag nu rode en zwarte broeken en zo niet dat dat bezonder is want meer doen dat. Maar nu mag hij me niet meer en zegt hij de hele tijd als ik langs loop ieuwll enzo en ik weet dat het dan geen echte vriend was omd athij me alleen maar van mijn uiterlijk aardig vond maar ik voel me nu tog best wel zwaar kut:'(
    xx


    /

    oh my god, ik snap echt dat je je rot voelt. Maar zoiets is echt wel niet leuk!
    Ik snap wel dat hij zoiets niet mooi kan vinden, maar zeg dat dan ajb op een fatsoenlijke manier en accepteer dat iemand anders dat wel mooi kan vinden. Baby dat hij is. Sterkte x


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    ah, meis!
    wat vervelend!

    en misschien is het moeilijk te geloven op dit moment. Ik denk dat hij geen echte échte vriend is voor je..:X
    maar toch nog sterkte he!<33
    als je je verhaal kwijt moet of je wilt nog wat melden, kan dat altijd bij mij ;)
    x

    probeer met hem te praten, wie weet bedoelt hij het niet zoals jij het opvat.


    -

    gewoon dumpen die handel
    serieus
    zulke mensen moeten je vrienden niet zijn
    die verdienen niet zulke vrienden zoals jij -.-


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    das best wel lief van jullie:) en er valt niet met hem te praten want als ik nu op msn hooi zeg ofzo dan zegt hij gelijk daar is die lelijke emo weer terwijl ik geen eens dat ben!


    /

    Wat stom. Sodeju he =='
    Long live the superficial mentality (Y)
    Sarcasm.


    No growth of the heart is ever a waste

    Weetje, dat soort mensen zijn je rouwen niet eens waard. Die zijn gewoon ronduit triest.


    Life is hard and then we die

    ik ben alleen best wle bang dat ik zometeen neimand meer over heb maar dat zal vast wel niet :S


    /

    Hmmm het is inderdaad kut.

    Maar ik snap hem wel.

    LxKaulitz schreef:
    Hmmm het is inderdaad kut.

    Maar ik snap hem wel.

    wrm dan waqnt ik snap hem niet?


    /

    Pufnographic schreef:
    probeer met hem te praten, wie weet bedoelt hij het niet zoals jij het opvat.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Laat hem doen,dan is hij een klootzak![sorry dat ik het zo verwoord]

    Jezus wat een zielige kansloze flikkerbek man :S!

    Dat verdien je niet! Wat boeit het hoe jij je kleed? Het gaat om innerlijk. Niet om uiterlijk.

    Gewoon zeggen: Als jij zo doet weet ik het heel goed gemaakt he, gewoon oprotten bij mij uit de buurt. Ik heb je niet nodig. Me echte vrienden wel!


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Vervelend :(


    My friends are my estate.

    sterkte meid<3


    Voorkom een kater, blijf dronken.