• Na veel gezeur en dergelijke, besloten, Scandal aka Erica, de Belg, Laime aka Chiara, de Belg en ik, Sevda, de Nederlander een meeting in Belgie, Antwerpen te organiseren!

    -9 April, werd het meest gestemd, mocht je op die dag écht niet kunnen, laat dat dan even weten, misschien kunnen we wat regelen.
    -Vanaf 1 uur staan Erica, Chiara, Sarita en ik jullie op te wachten bij Starbucks, rond half 2 begint de meeting officieel, of we eerste nog wat drinken, of meteen het centrum in gaan, is nog onbekend.
    -Om 5 uur is het eigenlijk afgelopen, maar als er een grote groep is die door wil, brengen we de rest even naar het station om uit te zwaaien, en gaat de groep van de mensen die door willen, terug naar het centrum om door te feesten.
    -Afspreekpunt, Antwerpen Centraal, Starbucks
    -Ik organiseer met Chiara en Erica.
    -Het wordt gewoon awesome, niet awesome genoeg, geld terug


    Wie wilt er mee?

    Mensen die kunnen/willen:
    -ILoveNynk
    -Dreamwalker -Misschien-
    -Springfield
    -Laime
    -Serophina
    -Cayenne
    -Reyon -Misschien-
    -Grizzly
    -MissBlackx3
    -Scandal
    -Marshmellow -Misschien-
    -DezzNuts -Misschien-
    -Cloudburst -Misschien-
    -CandyFace
    -Tricia
    -Sid -Misschien-

    Ideeën altijd welkom.
    Vragen gewoon stellen, ik bijt niet, toch? :Y)

    Nog 2 dagen!
    Er kunnen nogsteeds mensen mee _O_


    Zouden de Nederlanders mij hun telefoon nummer willen geven? En de Belgen hun nummers aan Erica aka Scanal of Chiara aka Laime?
    Dat scheelt beltegoed/abonnements kosten, en mocht je je bus missen of je trein heeft vertraging, kunnen we elkaar bereiken, en eventuweel zorgen dat we elkaar op een bepaalt punt ontmoeten zodat jullie deze geweldige meeting niet hoeven te missen.
    Het is niet verplicht, natuurlijk, maar het zou wel handig zij, ook als we elkaar kwijt raken ofzo.

    xx Erica&Chiara&Sevda, Antwerpen-Meeting-Organiseerders!

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 17:28 ]

    Ik wil wel mee organiseren, ik woon toch in antwerpen enja (;


    -

    Terrence schreef:
    Ik wil wel mee organiseren, ik woon toch in antwerpen enja (;

    Jippie, na het eten zet ik je er bij
    Toedels :Y)

    Ik kan er misschien wel voor zorgen dat een vriendin mee komt ofzo en dat ik met haar ga shoppen (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Dreamwalker schreef:
    (...)
    Heb je geen oudere broer/zus?

    Neen. ;s
    En Sev, dat is wel vroeg als je bedenkt dat de meesten een half uur of langer op de trein moeten zitten en er niet constant een trein is ...


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik kom zeker weten! Antwerpen is geweldig!

    Als je nog iemand wil om mee te helpen organiseren: ik bied me aan. ^^

    Als er nog mensen van de kanten van Turnhout moeten komen, dan moeten die dat even zeggen. Dan kunnen we samen de trein/bus nemen. (nerd)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik kan dan niet, sorry. Nu ik wil wel,maar ik zou nooit mogen van mijn ouders.

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Dus je komt, misschien? :9~

    Mischien, als ik kan enzo :'D. En als er iemand wel zin heeft in een 19jarige moderator die er bij is :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Mischien, als ik kan enzo :'D. En als er iemand wel zin heeft in een 19jarige moderator die er bij is :'D


    tuurlijk wel ^^


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Mischien, als ik kan enzo :'D. En als er iemand wel zin heeft in een 19jarige moderator die er bij is :'D

    Ja hoor! Dan zou ik voor het eerst een levende moderator zien :Y)


    effort never betrays you

    Woestynbloem schreef:
    (...)
    Neen. ;s
    En Sev, dat is wel vroeg als je bedenkt dat de meesten een half uur of langer op de trein moeten zitten en er niet constant een trein is ...

    Ik zit zelf een uur tot anderhalf in de trein, en eigenlijk is het zo vroeg niet. Er zijn regelmatig meetings die beginnen om 12 uur =']

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Ik zit zelf een uur tot anderhalf in de trein, en eigenlijk is het zo vroeg niet. Er zijn regelmatig meetings die beginnen om 12 uur =']

    Wow. Eigenlijk ben jij gewoon een held, haha. Als Nederlander een meeting in België organiseren ;'D


    effort never betrays you

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Mischien, als ik kan enzo :'D. En als er iemand wel zin heeft in een 19jarige moderator die er bij is :'D

    Als ze een 12jarig dondersteentje mee willen, willen ze jou zeker en vast die kon ik neit laten :') ook wel mee _O_

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Ik zit zelf een uur tot anderhalf in de trein, en eigenlijk is het zo vroeg niet. Er zijn regelmatig meetings die beginnen om 12 uur =']

    Ik moet ook nog eten, afwassen en al die dingen... =p


    Has no one told you she's not breathing?

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Mischien, als ik kan enzo :'D. En als er iemand wel zin heeft in een 19jarige moderator die er bij is :'D

    Ik ben 18, maar ik ben geen mod. x]

    Btw, datum maakt mij niet uit. Ik heb maar gewoon wat aangeklikt in die enquête. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dreamwalker schreef:
    (...)
    Wow. Eigenlijk ben jij gewoon een held, haha. Als Nederlander een meeting in België organiseren ;'D

    Ik vond het gewoon zo zielig. Belgen meot telkens de grens over, iedere keer. Maar zelf ondernamen jullie niks, dus ja, dan meot er maar een dappere Nederlander jullie bevrijden.
    Ik eis dat jullie een Nederlandse valg in je kamer hangen _O_