• Na veel gezeur en dergelijke, besloten, Scandal aka Erica, de Belg, Laime aka Chiara, de Belg en ik, Sevda, de Nederlander een meeting in Belgie, Antwerpen te organiseren!

    -9 April, werd het meest gestemd, mocht je op die dag écht niet kunnen, laat dat dan even weten, misschien kunnen we wat regelen.
    -Vanaf 1 uur staan Erica, Chiara, Sarita en ik jullie op te wachten bij Starbucks, rond half 2 begint de meeting officieel, of we eerste nog wat drinken, of meteen het centrum in gaan, is nog onbekend.
    -Om 5 uur is het eigenlijk afgelopen, maar als er een grote groep is die door wil, brengen we de rest even naar het station om uit te zwaaien, en gaat de groep van de mensen die door willen, terug naar het centrum om door te feesten.
    -Afspreekpunt, Antwerpen Centraal, Starbucks
    -Ik organiseer met Chiara en Erica.
    -Het wordt gewoon awesome, niet awesome genoeg, geld terug


    Wie wilt er mee?

    Mensen die kunnen/willen:
    -ILoveNynk
    -Dreamwalker -Misschien-
    -Springfield
    -Laime
    -Serophina
    -Cayenne
    -Reyon -Misschien-
    -Grizzly
    -MissBlackx3
    -Scandal
    -Marshmellow -Misschien-
    -DezzNuts -Misschien-
    -Cloudburst -Misschien-
    -CandyFace
    -Tricia
    -Sid -Misschien-

    Ideeën altijd welkom.
    Vragen gewoon stellen, ik bijt niet, toch? :Y)

    Nog 2 dagen!
    Er kunnen nogsteeds mensen mee _O_


    Zouden de Nederlanders mij hun telefoon nummer willen geven? En de Belgen hun nummers aan Erica aka Scanal of Chiara aka Laime?
    Dat scheelt beltegoed/abonnements kosten, en mocht je je bus missen of je trein heeft vertraging, kunnen we elkaar bereiken, en eventuweel zorgen dat we elkaar op een bepaalt punt ontmoeten zodat jullie deze geweldige meeting niet hoeven te missen.
    Het is niet verplicht, natuurlijk, maar het zou wel handig zij, ook als we elkaar kwijt raken ofzo.

    xx Erica&Chiara&Sevda, Antwerpen-Meeting-Organiseerders!

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 17:28 ]

    ILoveNynk schreef:
    Oké Starbucks dus? =]

    Is goed, ik weet het zijn, en btw je kan nog altijd vragen aan mensen.


    -

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Gewoon vragen aan je ouders, wie niet waagt, wie niet wint.

    Jij kent mijn ouders niet.
    Ze flippen bij dat idee en denken serieus dat elk internetpersoon een pedo is xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik wil ook wel komen als ik kan :)
    lekker dichtbij ^^


    Only The Good Die Young

    MissBlackx3 schreef:
    Ik wil ook wel komen als ik kan :)
    lekker dichtbij ^^

    :9~


    effort never betrays you

    Woestynbloem schreef:
    (...)
    Jij kent mijn ouders niet.
    Ze flippen bij dat idee en denken serieus dat elk internetpersoon een pedo is xd

    Dan stel je voor dat ze mee gaan naar Antwerpen, iedereen ontmoeten, en dat hun daarna, hun weg in Antwerpen gaan, en wij de onze.
    Ik doe hetzelfde met mijn moeder, alleen komt zij mee naar Antwerpen, omdat ze mij en het openbaar vervoer in middels wel kent >.<

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Dan stel je voor dat ze mee gaan naar Antwerpen, iedereen ontmoeten, en dat hun daarna, hun weg in Antwerpen gaan, en wij de onze.
    Ik doe hetzelfde met mijn moeder, alleen komt zij mee naar Antwerpen, omdat ze mij en het openbaar vervoer in middels wel kent >.<

    Ik zeg dat liever ook niet hoor ;'D Maar goed, ik kan nog wel zeggen dat ik gewoon ga shoppen.


    effort never betrays you

    Dus starbucks, om hoe laat en welke datum dan?


    -

    Dreamwalker schreef:
    (...)
    Ik zeg dat liever ook niet hoor ;'D Maar goed, ik kan nog wel zeggen dat ik gewoon ga shoppen.

    De mijnen vragen bijna nooit wat ik ga doen xd

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 19:24 ]


    -

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Dan stel je voor dat ze mee gaan naar Antwerpen, iedereen ontmoeten, en dat hun daarna, hun weg in Antwerpen gaan, en wij de onze.
    Ik doe hetzelfde met mijn moeder, alleen komt zij mee naar Antwerpen, omdat ze mij en het openbaar vervoer in middels wel kent >.<

    Ik ga echt mijn moeder niet meebrengen xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Dreamwalker schreef:
    (...)
    Ik zeg dat liever ook niet hoor ;'D Maar goed, ik kan nog wel zeggen dat ik gewoon ga shoppen.

    Dat doe ik nooit, mocht mijn moeder me ooit bellen tijdens de meeting dat ik snel naar huis moet, voor het eten, of ze moet iets zeggen fo whatever, dan is het niet zo dat ik net zo snel thuis ben met de trein, als dat ik van de stad naar huis ga :Y)
    Alhoewel, als je in Antwerpen woont, dan kunb je dat natuurlijk wel zeggen x'd

    Ik zal alleen al komen voor de starbucks, máár ik woon te ver weg, sorry (:

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 19:27 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Dat doe ik nooit, mocht mijn moeder me ooit bellen tijdens de meeting dat ik snel naar huis moet, voor het eten, of ze moet iets zeggen fo whatever, dan is het niet zo dat ik net zo snel thuis ben met de trein, als dat ik van de stad naar huis ga :Y)
    Alhoewel, als je in Antwerpen woont, dan kunb je dat natuurlijk wel zeggen x'd

    Ja, maar ik zeg dat ik ga shoppen in Antwerpen. Is begrijpelijk want Mechelen (daar woon ik) is best een kleine stad ;'D


    effort never betrays you

    Ik kom misschien, ik zal wel zien (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Zoals het er nu naar uit ziet, gaat dit het worden:
    -7 Mei
    -Om 1 uur sta ik, en iemand die mee wil organiseren, al bij starbucks, om half 2 tot 2 uur, vertrekken we de stad in.
    Rond 5 uur is het practisch afgelopen.
    Als er een grote groep mensen is die nog door willen, gaan die gewoon verder Antwerpen verkenne, terwijl de rest nar uis gaat.
    Zo iets denk ik.

    Woestynbloem schreef:
    (...)
    Ik ga echt mijn moeder niet meebrengen xd

    Heb je geen oudere broer/zus?


    effort never betrays you