• Na veel gezeur en dergelijke, besloten, Scandal aka Erica, de Belg, Laime aka Chiara, de Belg en ik, Sevda, de Nederlander een meeting in Belgie, Antwerpen te organiseren!

    -9 April, werd het meest gestemd, mocht je op die dag écht niet kunnen, laat dat dan even weten, misschien kunnen we wat regelen.
    -Vanaf 1 uur staan Erica, Chiara, Sarita en ik jullie op te wachten bij Starbucks, rond half 2 begint de meeting officieel, of we eerste nog wat drinken, of meteen het centrum in gaan, is nog onbekend.
    -Om 5 uur is het eigenlijk afgelopen, maar als er een grote groep is die door wil, brengen we de rest even naar het station om uit te zwaaien, en gaat de groep van de mensen die door willen, terug naar het centrum om door te feesten.
    -Afspreekpunt, Antwerpen Centraal, Starbucks
    -Ik organiseer met Chiara en Erica.
    -Het wordt gewoon awesome, niet awesome genoeg, geld terug


    Wie wilt er mee?

    Mensen die kunnen/willen:
    -ILoveNynk
    -Dreamwalker -Misschien-
    -Springfield
    -Laime
    -Serophina
    -Cayenne
    -Reyon -Misschien-
    -Grizzly
    -MissBlackx3
    -Scandal
    -Marshmellow -Misschien-
    -DezzNuts -Misschien-
    -Cloudburst -Misschien-
    -CandyFace
    -Tricia
    -Sid -Misschien-

    Ideeën altijd welkom.
    Vragen gewoon stellen, ik bijt niet, toch? :Y)

    Nog 2 dagen!
    Er kunnen nogsteeds mensen mee _O_


    Zouden de Nederlanders mij hun telefoon nummer willen geven? En de Belgen hun nummers aan Erica aka Scanal of Chiara aka Laime?
    Dat scheelt beltegoed/abonnements kosten, en mocht je je bus missen of je trein heeft vertraging, kunnen we elkaar bereiken, en eventuweel zorgen dat we elkaar op een bepaalt punt ontmoeten zodat jullie deze geweldige meeting niet hoeven te missen.
    Het is niet verplicht, natuurlijk, maar het zou wel handig zij, ook als we elkaar kwijt raken ofzo.

    xx Erica&Chiara&Sevda, Antwerpen-Meeting-Organiseerders!

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 17:28 ]

    Scandal schreef:
    Ik kom zeker weten! Antwerpen is geweldig!

    Als je nog iemand wil om mee te helpen organiseren: ik bied me aan. ^^

    Als er nog mensen van de kanten van Turnhout moeten komen, dan moeten die dat even zeggen. Dan kunnen we samen de trein/bus nemen. (nerd)

    Ik kom met de trein langs Turnhout, en welkom bij het Organisatie team _O_

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Ik kom met de trein langs Turnhout, en welkom bij het Organisatie team _O_

    Goh, waar vertrek jij den met de trein? x]
    Dan maak je denk ik een omweg? Turnhout is een start en stopplaats. Nja, kan wel zijn hoor. Ga amper met de trein. x'D

    Heb er al zin in. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Goh, waar vertrek jij den met de trein? x]
    Dan maak je denk ik een omweg? Turnhout is een start en stopplaats. Nja, kan wel zijn hoor. Ga amper met de trein. x'D

    Heb er al zin in. :Y)

    Tilburg, met de uitwisseling gingen we met de auto naar Turnhout, en vanuit daar met de trein naar Mere, omdat Nederlandse treinen verdomde duur zijn x]

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Tilburg, met de uitwisseling gingen we met de auto naar Turnhout, en vanuit daar met de trein naar Mere, omdat Nederlandse treinen verdomde duur zijn x]

    Oh, ik heb altijd dezelfde gedachte. Als ik ergens in NL moet zijn, ga ik met de bus naar Tilburg en stap ik daar de trein op. Als ik ergens in BE moet zijn, stap ik op in Turnhout. (nerd)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    hehehehe, met wat geluk krijg ik geld van papa voor treien en shoppen ^^


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik moet dus om half 12 op t station zijn, en dan ben ik er om 1 uur precies x'3

    Scandal schreef:
    (...)
    Oh, ik heb altijd dezelfde gedachte. Als ik ergens in NL moet zijn, ga ik met de bus naar Tilburg en stap ik daar de trein op. Als ik ergens in BE moet zijn, stap ik op in Turnhout. (nerd)

    Retour voor Tilburg anar Breda, kost 8 euro (cat)
    Stelletje gierige Nederlanders (cat)

    ILoveNynk schreef:
    Ik moet dus om half 12 op t station zijn, en dan ben ik er om 1 uur precies x'3

    Dan zien wij mekaar misschien wel. (nerd)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Retour voor Tilburg anar Breda, kost 8 euro (cat)
    Stelletje gierige Nederlanders (cat)

    Ik kom amper in Breda. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Dan zien wij mekaar misschien wel. (nerd)

    Ik vertel er wel bij, dat als Organiseerder, je er rond 1 uur bij Starbucks moet zijn, iets later mag wel, maar het liefst zo rond 1 uur, om iedereen op te vangen, om half 2, 2 uur vertrekken we de stad in :Y)

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik kom amper in Breda. x]

    Ik heb er één keer Sarita gemeet, en ben er 3 keer met mn moeder heen gegaan, in totaal 4 keer in mn hele leven naar Breda geweest, oewel het verdomde dicht bij zit x'd

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Ik vertel er wel bij, dat als Organiseerder, je er rond 1 uur bij Starbucks moet zijn, iets later mag wel, maar het liefst zo rond 1 uur, om iedereen op te vangen, om half 2, 2 uur vertrekken we de stad in :Y)

    Als jullie naar dat station gaan, komen jullie dan toevallig door Arendonk? Dan kun je me meenemen. x]

    Dan ben ik er zeker op tijd!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Als jullie naar dat station gaan, komen jullie dan toevallig door Arendonk? Dan kun je me meenemen. x]

    Dan ben ik er zeker op tijd!

    Arendonk ken ik niet, ik ken qua Belgische topo enkel Turnhout, Mere, Gent en Antwerpen x'd

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Arendonk ken ik niet, ik ken qua Belgische topo enkel Turnhout, Mere, Gent en Antwerpen x'd

    Nja, dan vraag ik mijn moeder wel om me naar Turnhout te brengen, of ik neem gewoon de bus. x]

    Had het kunnen proberen x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Nja, dan vraag ik mijn moeder wel om me naar Turnhout te brengen, of ik neem gewoon de bus. x]

    Had het kunnen proberen x'D

    Ik ga morgen wel even langs het centraal station om te informeren waar ik allenmaal langs kom, en hoeveel het kost natuurlijk x'd