• Ik was zo'n beetje met een jongen, noem hem maar gewoon even S.
    En hij was heel lief en alles, liet me me goed voelen als ik down was, ondanks dat hij het altijd druk had was hij er voor me. We hadden officieel wel niks maar het leek alsof het wel zo wat, ook wat betreft het sexleven. Hij had me van te voren wel verteld dat hij niet iemand was die iemand ging vragen, wat betreft relaties enzo.

    En omdat ik toch vrij nieuwshierig ben van aard, ging ik vragen wat hij zou doen als ik hem zou vragen, en toen zei hij van, Weet niet, gewoon zoals het is. Dus ik vroeg wat hij bedoelde en toen zei hij. Gewoon zoals het nu is. en toen ik zei dat ik hem niet helemaal snapte zei hij: zoals we het nu hebben vind ik prima. Wel sex, geen relatie. No strings attached.

    En dat deed best wel pijn..want ik vind hem best wel erg leuk en ik dacht hij mij ook.. het leek alsof we best wel veel gemeen hadden en nu heb ik gewoon het gevoel dat hij me gebruikt heeft. het is dat ik haast nooit huil en al helemaal niet om jongens, maar nu balanceer ik toch wel op het randje. en mijn vertrouwen was al niet groot in jongens... en nu weet ik even niet wat ik moet doen..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik zou hem dumpen. Hij gebruikt je enkel en alleen voor de seks, want zo zijn jongens. Eikels 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hem een rot klap verkopen. en zeggen dat hij lekker op mag rotten grof gezegd


    Love sheds light one the darkest of times

    Pak de chocolade meid, en jank het er uit.
    en als je hem ziet een mooie mep in het gezicht met hand afdruk.

    Nee gewoon echt laten lopen, zulke mensen geen traan of energie aan verspillen


    Some angels have no wings.

    Als je echt verliefd op hem bent zou ik hier inderdaad niet mee verder gaan.


    Life is hard and then we die

    Speaker schreef:
    Ik zou hem dumpen. Hij gebruikt je enkel en alleen voor de seks, want zo zijn jongens. Eikels 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hiphopqueen schreef:
    Pak de chocolade meid, en jank het er uit.
    en als je hem ziet een mooie mep in het gezicht met hand afdruk.

    Nee gewoon echt laten lopen, zulke mensen geen traan of energie aan verspillen


    Totally agree :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zou hem niet gelijk gaan slaan, ofzo. Van de ene kant snap ik hem wel hoor. Hij heeft behoefte aan plezier, maar is nog niet klaar voor een relatie. Buiten mannen hebben ook veel vrouwen dat. Ik zou hem toch maar laten gaan voordat je echt sterft van de pijn. (:

    - Ik snap trouwens niet waarom bijna iedereen hier zegt van: 'zo zijn alle jongens, alleen maar voor de seks'. Ja en meisjes dan? Alsof die nooit behoefte hebben aan wat aandacht zonder een relatie? Meisjes kunnen net zo hard jongens gebruiken en bitchen, hoor.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 21:19 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Ten eerste snap ik niet waarom je zo ver bent gegaan met iemand, als je jongens niet vertrouwt? Op die manier dan toch.. Moest je een relatie hebben met die persoon, dan snap ik het wel.
    Ja, sorry. Jongens die op die manier met een meisje omgaan bestempel ik onmiddellijk als een player. Door eigen ervaring weliswaar (:
    Ik zou er eerst eens goed met hem over praten. Zeggen dat je hem echt heel leuk vind en vragen waarom hij niet voor een relatie is. Aan de hand daarvan kun je dan beslissen of je wat verder met hem wil of niet. Maar ik denk dat als hij geen relatie wil, het niet goed voor je is om ermee verder te gaan. Je zal er volgens mij alleen maar meer van gaan afzien.. Denk ik toch


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ten eerste snap ik niet waarom je zo ver bent gegaan met iemand, als je jongens niet vertrouwt? Op die manier dan toch.. Moest je een relatie hebben met die persoon, dan snap ik het wel.
    Ja, sorry. Jongens die op die manier met een meisje omgaan bestempel ik onmiddellijk als een player. Door eigen ervaring weliswaar (:
    Ik zou er eerst eens goed met hem over praten. Zeggen dat je hem echt heel leuk vind en vragen waarom hij niet voor een relatie is. Aan de hand daarvan kun je dan beslissen of je wat verder met hem wil of niet. Maar ik denk dat als hij geen relatie wil, het niet goed voor je is om ermee verder te gaan. Je zal er volgens mij alleen maar meer van gaan afzien.. Denk ik toch


    Het was in eerste instantie ook niet de bedoeling, was aan het begin ook achterdochtig en afstandelijk. Maar op de een of andere manier won hij mijn vertrouwen en groeide we naar elkaar toe, had ik het vermoeden van tenminste..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Poseidon schreef:
    Ik zou hem niet gelijk gaan slaan, ofzo. Van de ene kant snap ik hem wel hoor. Hij heeft behoefte aan plezier, maar is nog niet klaar voor een relatie. Buiten mannen hebben ook veel vrouwen dat. Ik zou hem toch maar laten gaan voordat je echt sterft van de pijn. (:

    - Ik snap trouwens niet waarom bijna iedereen hier zegt van: 'zo zijn alle jongens, alleen maar voor de seks'. Ja en meisjes dan? Alsof die nooit behoefte hebben aan wat aandacht zonder een relatie? Meisjes kunnen net zo hard jongens gebruiken en bitchen, hoor.

    True that.

    Speaker schreef:
    Ik zou hem dumpen. Hij gebruikt je enkel en alleen voor de seks, want zo zijn jongens. Eikels 8D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Helios schreef:
    (...)

    Het was in eerste instantie ook niet de bedoeling, was aan het begin ook achterdochtig en afstandelijk. Maar op de een of andere manier won hij mijn vertrouwen en groeide we naar elkaar toe, had ik het vermoeden van tenminste..

    Ja, oke. Dat snap ik wel.
    Maar het is niet gezond voor je om er mee verder te gaan..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Speaker schreef:
    Ik zou hem dumpen. Hij gebruikt je enkel en alleen voor de seks, want zo zijn jongens. Eikels 8D

    En meisjes zijn zo niet dan? Dit is echt een vooroordeel, lol.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    En meisjes zijn zo niet dan? Dit is echt een vooroordeel, lol.


    Ik geloof best dat meisjes zo kunnen zijn, maar ik heb meerdere jongens meegemaakt die dit doen en nog nooit iets gehoord in mijn hele omgeving van een meisje die dit deed.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Speaker schreef:
    (...)

    Ik geloof best dat meisjes zo kunnen zijn, maar ik heb meerdere jongens meegemaakt die dit doen en nog nooit iets gehoord in mijn hele omgeving van een meisje die dit deed.

    Ik ken meer meisjes dan jongens die dat doen.


    your eyes are like stars in the night.