• Hoihoi!

    Ik ben op zoek naar wat leuke OP stories die ik kan lezen. Alleen lees ik liever geen fantasy tenzij je op JK Rowling niveau zit lol :'). Dump je story maar en je hoort het wel als ik hem ga lezen.


    oh darling

    Ik weet nog dat ik ooit nog iets gelezen heb: The red book, is me écht bijgebleven - en dat gebeurt niet al te vaak. Die moet je dus eens opzoeken!

    [ bericht aangepast op 5 april 2015 - 9:01 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Hier kan je vast iets tussen vinden:
    http://www.quizlet.nl/stories/48372/stories-gesorteerd-per-genre/


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Misschien dat je dit wat vindt. (:

    Leviathan
    Nadat de vrome, vredelievende Maerwynn haar ouders aan de dood heeft moeten afstaan, staat haar lang vermiste broer opeens voor haar neus. Na al die jaren wil hij opeens de grote broer uithangen en vertrouwt hij haar zijn grootste geheim toe: hij is een zeerover.

    Hij neemt Maerwynn mee op avontuur, waar ze omringd wordt door mannen die alle mogelijke Godsgeboden overtreden. Tijdens haar reis komt ze angstaanjagende gevaren onder ogen, kost het haar de grootste moeite om haar onschuld te bewaren en verliest ze haar hart aan een man die niet bepaald godvrezend is… Lukt het haar om een weg te vinden tussen alle tegenstrijdige moralen of verliest ze zichzelf in een wereld van bloeddorst, hebzucht en wellust?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Liefdevol
    rood en blauw hand in hand tot het tijd is voor zwart


    Carry me away, I hope that you don't break.





    Mijn naam is Nola. Ik was zestien jaar oud toen ik op een ochtend al mijn spullen in een tas moest stoppen en van het ene op het andere moment moest verhuizen.
    Nog geen week later werd mijn vader dood in ons oude huis aangetroffen...


    Na de mysterieuze moord op haar vader moet Nola Lichthart de stukjes van haar gebroken familie bij elkaar rapen.
    Terwijl de jaren voorbij gaan word alles echter steeds gecompliceerder: Haar moeder krijgt een nieuwe vriend die zwaar psychotisch blijkt te zijn, haar vaders moordenaar word maar niet gevonden en Nola zelf word verliefd op een jongen die is gediagnostiseerd met schizofrenie.


    Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.


    klik

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 16:30 ]


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Klik


    Ik wil vrij zijn zoals de wind