• eerste schooldag na de vakantie.. nou dat begint gelijk goed ver*** sta ik in de pauze gewoon wat te drinken samen met mn vriendin hoor ik naast me allemaal gegiebel en weet ik veel, zegt er opeens zo'n domme kut: ''omg die naast je dan.'' en ja hoor ze hadden het over mij >.< van woede weet ik niet precies meer wat ze allemaal zeiden maar ik hoorde vampier emo kleding en weet ik veel. jeeeeemig aan sommige dingen kan ik toch ook niks doen? ik ben nou eenmaal een EMO ja ik vind dit toevallig leuk en dat ze dat emo noemen? sorry hoor voor dit zeikverhaal ik moest het gewoon ff kwijt ik baal hier zo van ik kwam jankend thuis. heeft één van jullie dit wel eens meegemaakt?

    edit: JENNIE IS HET ZAT EN GAAT VAN ZICH AFBIJTEN :P

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 18:02 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nee;x
    wie dat tegen mij zou proberen te doen, die krijgt de volle laag terug.
    Misschien moet jij ook van je afbijten?


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Nee;x
    wie dat tegen mij zou proberen te doen, die krijgt de volle laag terug.
    Misschien moet jij ook van je afbijten?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    xSnoepjex schreef:
    Nee;x
    wie dat tegen mij zou proberen te doen, die krijgt de volle laag terug.
    Misschien moet jij ook van je afbijten?

    ik ben bang dat ik dan helemaal door de grond zak aangezien ze me dan allemaal aan gaan kijken enzo....ik krijg altijd zo'n eng gevoel wanneer mensen me aankijken :S hoe noemen ze dat? paniek ja >.<


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    (...)
    ik ben bang dat ik dan helemaal door de grond zak aangezien ze me dan allemaal aan gaan kijken enzo....ik krijg altijd zo'n eng gevoel wanneer mensen me aankijken :S hoe noemen ze dat? paniek ja >.<

    Vraag je vriendinnen om te helpen, misschien heb je een vriendin die niet op haar mondje is gevallen?
    die kan je vast wel helpen.


    Me so good.

    nee, maar dat komt omdat ik halfdoof ben (A)

    ik zou het ook kut vinden en best wel onzker worden maar je moet het gewoon negeren, weten zij veel..

    Ik denk dat dit wel bij iedereen gebeurt, is het niet recht in zijn gezicht dan is het wel achter zijn rug om.
    Het is gewoon een schoolfase die je moet doorstaan. En anders zo kwaad mogelijk naar die personen gaan kijken, dan worden ze vanzelf bang


    Today will be Girl's Day party with you~

    KingJonghyun schreef:
    Ik denk dat dit wel bij iedereen gebeurt, is het niet recht in zijn gezicht dan is het wel achter zijn rug om.
    Het is gewoon een schoolfase die je moet doorstaan. En anders zo kwaad mogelijk naar die personen gaan kijken, dan worden ze vanzelf bang


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Nee, gelukkig niet. Maar ik durf ook niet zo veel.
    Ik zou het niet durfen om als emo naar school te gaan! (niet lullig bedoeld, ik bedoel juist dat ik daar respect voor heb)
    Ik weet zeker dat die domme kutjes dat ook niet durfen, dus ik zou me als ik jou was niet verlagen naar hun niveau (muhahah) en ze lekker laten lullen.


    'how matter talented you are not everybody's going to like you but that's life, just stay strong' - justin bieber

    KingJonghyun schreef:
    Ik denk dat dit wel bij iedereen gebeurt, is het niet recht in zijn gezicht dan is het wel achter zijn rug om.
    Het is gewoon een schoolfase die je moet doorstaan. En anders zo kwaad mogelijk naar die personen gaan kijken, dan worden ze vanzelf bang

    hihi toen noemde ze me vampier :P
    ik snap mezelf soms niet he, soms heb ik echt een grote bek en veel zelfvertrouwen en soms ben ik gewoon superbang en dan...ja durf ik niks te zeggen. ik ben blij dat ik er hier vrij over kan praten :)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    xbiebettex schreef:
    Nee, gelukkig niet. Maar ik durf ook niet zo veel.
    Ik zou het niet durfen om als emo naar school te gaan! (niet lullig bedoeld, ik bedoel juist dat ik daar respect voor heb)
    Ik weet zeker dat die domme kutjes dat ook niet durfen, dus ik zou me als ik jou was niet verlagen naar hun niveau (muhahah) en ze lekker laten lullen.

    dat vind ik lief (flower) maarja het is waar, emo's worden best vaak gepest op onze school mn vriendin is....ja nog meer emo dan ik, en die komt er ook echt voor uit.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    over je signature:

    je bent geen kutemo(N) iedereen die dat zegt is een k*t:Y)

    Jij bent een hele lieve en gave emo;) en daar is niks mis mee(flower)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Aah, dat is stom voor je x(
    Zelf had ik een tijdje geleden dat ik met een clubje vriendinnen gewoon een ijsje stond te eten bij de ijswinkel, en daar was zo'n clubje huppelkutjes (no offense) en die begonnen ons uit te lachen en enorm arrogant te doen en ze deden hetzelfde als die meisjes bij jou deden. Heel irritant, we hebben ze gewoon genegeerd, tot ze weggingen en ik zag dat een van hun een oud klasgenootje van mij was. Ik riep "Doei, schatjes!" en dat meisje was net halverwege de zin "Hou je bek, je bent al lelijk genoeg" toen ze zag dat ik het was. Je had haar gezicht toen moeten zien, echt goud waard :Y)
    Maar daar gaat het niet om. Ik heb schijt aan dat soort mensen, ze zijn zelf zo onzeker als wat, zoals je hierboven ook al kon lezen.
    En emo's zijn cool, daar hoef je je echt niet voor te schamen! (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat soort mensen moet je gewoon doodnegeren, ze verdienen je aandacht niet.
    Maarja, het voelt denk ik wel kut, dat snap ik.


    You are beautiful, you are love.

    Ach, negeer die mensen, die zijn het allemaal niet waard.
    En ja, dat heb ik ook altijd. "hahaha, kijk haar!" "Meisje, wat heb jij nou weer aan?" En ik loop d'r nou ja, normaal 'bershka' 'h&m' achtig bij.


    You move me ......... Kurt

    xSnoepjex schreef:
    Nee;x
    wie dat tegen mij zou proberen te doen, die krijgt de volle laag terug.
    Misschien moet jij ook van je afbijten?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.