• eerste schooldag na de vakantie.. nou dat begint gelijk goed ver*** sta ik in de pauze gewoon wat te drinken samen met mn vriendin hoor ik naast me allemaal gegiebel en weet ik veel, zegt er opeens zo'n domme kut: ''omg die naast je dan.'' en ja hoor ze hadden het over mij >.< van woede weet ik niet precies meer wat ze allemaal zeiden maar ik hoorde vampier emo kleding en weet ik veel. jeeeeemig aan sommige dingen kan ik toch ook niks doen? ik ben nou eenmaal een EMO ja ik vind dit toevallig leuk en dat ze dat emo noemen? sorry hoor voor dit zeikverhaal ik moest het gewoon ff kwijt ik baal hier zo van ik kwam jankend thuis. heeft één van jullie dit wel eens meegemaakt?

    edit: JENNIE IS HET ZAT EN GAAT VAN ZICH AFBIJTEN :P

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 18:02 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ik ken dat gezeur heel erg goed -.-, maarja
    tegenwoordig vind ik het wel grappig of schreeuw ik dingen als
    "EMO IS EEN COMPLIMENT DANKU!"
    daar gaan hun nooit zo goed op (A) maar ik wel :P
    het beste is gewoon het te negeren, en als dat niet lukt probeer er dan gewoon om te lachen :)
    want he, so what als je alternatief bent.


    Yume ga chikara

    Zo'n enorme emo vind ik je niet? :'))


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    zoalng jij je niet ''normaal'' gaat kleden, zal je zo altijd genoemt worden.
    Maar, je moet het laten gaan. het heeft geen zin om er boos om te worden of om eenw eerword te geven.
    die mensen die je voor zulke dingen uitmaken weten nu eenmaal niet beter.
    en ik spreek uit ervaring ;]

    -en ik ehb even gekekn, en je bent echt alles behalfe emo., ;]

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 18:11 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Och ja, herkenbaar. Dat gedonder had ik ook op m'n middelbare scholen. Maar je zult er maar aan moeten wennen want elke alternatieveling wordt nagestaard, hoe diegene zich ook kleedt. Dus heb schijt :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Rugzak schreef:
    zoalng jij je niet ''normaal'' gaat kleden, zal je zo altijd genoemt worden.
    Maar, je moet het laten gaan. het heeft geen zin om er boos om te worden of om eenw eerword te geven.
    die mensen die je voor zulke dingen uitmaken weten nu eenmaal niet beter.
    en ik spreek uit ervaring ;]

    -en ik ehb even gekekn, en je bent echt alles behalfe emo., ;]

    ghehe dat is waar xD ze hadden gewoon zin om iemand te pesten en omdat ik toen mischien niet vrolijk keek ofzo noemde ze me daarom zo, het kan mij niet zoveel meer schelen, ik doe gwn wat ik leuk vind :P en ik raad iedereen die dit leest aan om hetzelfde te doen (flower)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Meis, ik vind dat je alles behalve emo bent. En trouwens als je écht dat gezeik niet meer wil.. Misschien moet je je dan wat 'normaler' kleden?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Meis, ik vind dat je alles behalve emo bent. En trouwens als je écht dat gezeik niet meer wil.. Misschien moet je je dan wat 'normaler' kleden?
    waarom zou ik:P ja sorry ik ben mn oude zelf weer, en ik ga me dus NIET veranderen voor anderen :P


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    goed dat je van je af gaat bijten want mensen horen niet zo over je te praten


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik weet precies hoe je je voelt. heb het zelf ook zo vaak meegemaakt vroeger. Blijf voortaan gewoon uit hun buurt. Ook moet je niet laten zien dat het je wat doen als ze zulke dingen over je zeggen. Zoek je eigen arrogantie op.

    Groetjes,
    Psychiater Monte xd


    Be the change you want to see in the world

    Montetje schreef:
    Ik weet precies hoe je je voelt. heb het zelf ook zo vaak meegemaakt vroeger. Blijf voortaan gewoon uit hun buurt. Ook moet je niet laten zien dat het je wat doen als ze zulke dingen over je zeggen. Zoek je eigen arrogantie op.

    Groetjes,
    Psychiater Monte xd

    JENNIE HOUD VAN PSYCHIATER MOMO EN WIL GRAAG IEDEREEN BEDANKEN DIE MIJ IN DIT TOPIC STEUNT :D en uhm... ik ben dus niet van plan om mezelf te veranderen ghehee xD door die kutmeiden was ik gewoon even vergeten dat er nog hele lieve mensen zijn, en ja iedereen overkomt dit wel eens, ach die meiden hebben gewoon PECH :D
    owja momo jennie houd van jou (K)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Defender schreef:
    Dat soort mensen moet je gewoon doodnegeren, ze verdienen je aandacht niet.
    Maarja, het voelt denk ik wel kut, dat snap ik.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    StillBored schreef:
    (...)
    JENNIE HOUD VAN PSYCHIATER MOMO EN WIL GRAAG IEDEREEN BEDANKEN DIE MIJ IN DIT TOPIC STEUNT :D en uhm... ik ben dus niet van plan om mezelf te veranderen ghehee xD door die kutmeiden was ik gewoon even vergeten dat er nog hele lieve mensen zijn, en ja iedereen overkomt dit wel eens, ach die meiden hebben gewoon PECH :D
    owja momo jennie houd van jou (K)


    Wat lieeeef!
    Ik ook van jou hoor, vrouwe die mijn vrouwe niet is ^^


    Be the change you want to see in the world

    Montetje schreef:
    (...)

    Wat lieeeef!
    Ik ook van jou hoor, vrouwe die mijn vrouwe niet is ^^

    dit begint off topic te worden gheheee mijn here die mijn heer niet is :P

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 19:17 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ik vind de stijl emo anders heel cool, je hebt teminste lef en een eigen stijl
    je moet je eigenlijk niks van ze aatrekken


    I talk about you all day but when you're here I'm speechless

    StillBored schreef:
    (...)
    ghehe dat is waar xD ze hadden gewoon zin om iemand te pesten en omdat ik toen mischien niet vrolijk keek ofzo noemde ze me daarom zo, het kan mij niet zoveel meer schelen, ik doe gwn wat ik leuk vind :P en ik raad iedereen die dit leest aan om hetzelfde te doen (flower)

    Het is gewoon zo, dat als mensen er niet presies zo uit zien als hun, ze meteen raar zijn en ze denken dat, dat hun het recht geeft om ze voor iets uit te maken.
    en ik wil even zeggen, dat ik het alleenmaar heel cool van je vind, dat je, je niet voor hun gaat veranderen of je anders gaat kleden omdat je voor emo bent uitgemaakt. =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''