• Je eet te weinig!

    Ik was echt like wtf, ik dacht eerder dat ik teveel atxD haha dus ik alle kleine details die ik gegeten had invullen tot de boter aan toe en nog steeds te weinig! Dus ik denk dat ik gewoon weer zakken chips naar binnen kan werken:D


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    die eetmeters kloppen gwn niet dat probleem heb ik ook altijd


    i have a busy life

    Eetmeter? Waar kan ik dat vinden?


    Today will be Girl's Day party with you~

    hier anyway je moet echt precies invullen wat je eet, dus ook boter, elk klein snoepje etc, maarja weet ik veel hoeveel gram groente ik precies eetxD ik weet dat het minder is dat ik zou moeten maar hoeveel, geen ideexD

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 23:33 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Volgens dat eetmeter ding heb ik alleen goed gedaan door geen alcohol te drinken en genoeg vezels & vitamine c binnen gekregen. Verder is alles veel te laag.
    Ja sure, ik leef nog steeds en ik eet mn hele leven al zo.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik ben serieus best zwaar haha en ik eet te weinig;P het ligt er natuurlijk aan of je groente eet of chips. Maarja van dat ding moet je volgens mij 8 boterhammen op een dag eten, dat lukt dus echt nooit


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Hij is bij mij veel te sloom, ik heb echt niet het geduld om daarop te wachten.
    Maar volgensmij eet ik ongeveer zoveel als ik zou moeten, soms wat meer, soms wat minder.


    I solemnly swear that I am up to no good.