• De batterij van mijn nieuwe mobiel gaat echt heel erg snel leeg. Het is een Samsung SGH-F480. Binnen twee dagen is er nog maar 1 streepje over. Is dat normaal, omdat het zo'n hypernieuw ding is?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik moet mijn mobiel elke dag opladen, omdat ie de hele dag met internet verbonden is. Dus misschien daarom?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Ik moet mijn mobiel elke dag opladen, omdat ie de hele dag met internet verbonden is. Dus misschien daarom?

    Die van mij is elke dag leeg haha XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Qlimax schreef:
    Ik moet mijn mobiel elke dag opladen, omdat ie de hele dag met internet verbonden is. Dus misschien daarom?


    De mijne is niet met internet verbonden! Geloof ik. Hoewel ik er wel mee op internet kan. - Ja ik ben echt slecht in nieuwe snufjes-.
    Het zal wel dan? (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Nou, die nieuwe superstoere telefoons die tienduizend verschillende dingen kunnen, gaan inderdaad snel plat.

    De batterij kan gewoon al die nieuwe snufjes niet goed aan, that's it. Dus geheel normaal. :Y)

    Sommige mobiels faan sneller leeg dan anderen, die van mij doe ik echt weeeeken mee, maar ik doe er dan ook nooit wat anders mee dan hem voor dood in mijn zak laten zitten :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik heb geen idee. Mijne hoef ik echt maar een keer in de 5 dagen op te laden of zo, echt super fijn :3 maar misschien heb je bluetooth aanstaan? -sorry, idontknow!


    Destroy what destroys you.

    Ik laad de mijne om de dag op:Y).
    Maar ik hoor wel vaker van mensen dat hun mobiel zo gauw leeg is.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Je mobiel kan gewoon veel, en doet veel en daardoor gaat je batterij snel op. Heel normaal.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Je mobiel kan gewoon veel, en doet veel en daardoor gaat je batterij snel op. Heel normaal.


    Oké, dan zal ik hem wel wat vaker stroomvoer geven (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ik deed met die telefoon een half jaar _O_
    (maar geen zorgen dat komt vooral door mijn klunzigheid xD)
    en mijn batterij doet het meestal 5 of 6 dagen:)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Euy! Die heb ik ook. De mijne gaat best lang mee qua batterij, eigenlijk...


    You move me ......... Kurt