• Een baantje hiep hiep hoera... mijn eerste echte baantje in de horeca en nog met leuke collega's ook :P haha het is gewoon een bijbaantje maar het verdient goed dus ik ben helemaal blij. Als er iemand in de buurt van Oosterhout woont kom dan maar eens langs in restaurant de heerlijckheid haha :P Maar goed om dit topic nuttig te houden... Wat voor baantje heb jij?


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Gefeliciteerd! :P Leuk! ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik heb geen baantje op dit moment, maar misschien kan ik in vakanties werken bij het kinderdagverblijf waar ik stage loop
    alleen die vrouw die erover gaat is een week op vakantie, dus ik moet ff wachten

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 23:34 ]

    Ik werk bij de Free Record Shop (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Coeliejoelie schreef:
    Geen.


    We accept the love we think we deserve.

    Eh, ik had twee weken een krantwijk over genomen van iemand anders. Nooit meer!
    Maar eh, als ik zestien ben, moet ik een baantje van mijn ouders. Maar daar ben ik te lui voor >.<


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik haat de horeca, heb het 2 x geprobeerd en 2 x niet langer dan 1 dag volgehouden x)

    Nu werken ik bij de Welkoop, zeg maar een winkel voor spul in en rond de tuin en voor dieren. echt superleuk<3

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 9:05 ]


    ars moriendi

    geen x]


    Only those who listen can hear

    Krantenwijk samen met mijn broertje. (': Echt het ideale baantje... (krul) -sarcasme-


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik werk in een berjaarden tehuis in een restaurant xD maar het is gewoon me baan, ik heb me papieren voor gastvrouw xD


    What is youre favo scary movie?

    Ik heb niet echt veel tijd voor een baantje. Maar ik doe elke zaterdag vrijwilligerswerk op de manege (krijg er een beetje geld voor van mijn moeder, omdat ze korting krijgt). (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Haha, nice! Wanneer mag je beginnen/ben je begonnen.?
    Uhm, ik werk als acountent by mijn vader's bedrijf.


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    G6 schreef:
    Haha, nice! Wanneer mag je beginnen/ben je begonnen.?
    Uhm, ik werk als acountent by mijn vader's bedrijf.


    Ik moet zondag beginnen ;) Ik heb er superveel zin in maar vind het wel spannend. Oeeeh acountent nou nou doe maar duur :P


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    ROSEISHOT schreef:
    Ik ga als ik 15 ben een baantje zoeken.

    ik ben 15 en heb nog geen baantje xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.