• het schijnt dat Tom en Bill hebben gezegd dat ze de Olsen Twins hot vinden en als zij hen vragen om een relatie ze niet zullen twijfelen..


    i hate everyone

    jep das waar:( ma da gaat dnek ik nooit gebeurn HOOP IK TOCH_O_ want ikke tommiboii wille(baby) ma ja dat is zo ze zijn gwn net zoals de meeste van ons ook verliefd op een ster. ik persoonlijk vind da de olsens heel erg verlelijkerd zijn en heel men klas vinden ze nie mooi(lol) maja ik denk da de kans klein is da ze er iets mee beginne!owjah tussn haakjes HEB JOEPIE OOK(lol)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    HMm... hun probleem hé, Tom geilt ook de hele tijd op nicole scherzinger...
    ik maak er geen groot probleem van :P

    Jah da's idd waar

    kheb het ook gelezen maar het is géén roddel

    maar sow

    the olsen twins zijn ergen in de 20 dus denk ni da die me gaste van 18 jaar gaan daten héé :P

    njah ik hoop echt niet dat die olsen twins Bill en Tom gaan kiezen voor vriendje.

    Mjah M-K & A zijn uitgekoze tot de minst modieuze beroemde tweeling op aarde.
    Ze dragen echt afschuwelijke kledij enal dus denk niet njah.
    Bill & Tom hebben dan een super kledingsmaak.
    Dus ik vi vind dat ze niet bij elkaar passen (puh)

    denk dus echt niet dat de o-twins de k-twins gaan kiezen zeuh :P


    Tom & Bill zijn idd helemaal gek op de olsen twins
    Maar de olsentwins zijn 23
    Hoe groot is de kans dat hun wat met elkaar krijgen
    Maar bill heeft wel de telefoonnummer
    van 1 van die 2
    stond ooit in een oude interview

    tis geen roddel, ze hebben het gewoon gezegt op tv bij reaction op tmf. ook vind tom het jammer dat angelina joli niet kan zingen, want daar wil ie mee samenwerken, want ze is zo lekker ofzo zei hij<<--


    You'd took my breath but I'll survive.

    Jaa das allang in NL bekend :P


    BAM!

    het schijnt dat Tom en Bill hebben gezegd dat ze de Olsen Twins hot vinden en als zij hen vragen om een relatie ze niet zullen twijfelen..


    Ik vind MaryKate Olsen nog wel gaan,Mary kate is die gene die meestal bruin haar heeft en anorexia heeft gehad maar ik vind De Olsen Twins echt oudbollig! BLEHHHH


    Tom & Bill zijn idd helemaal gek op de olsen twins
    Maar de olsentwins zijn 23
    Hoe groot is de kans dat hun wat met elkaar krijgen
    Maar bill heeft wel de telefoonnummer
    van 1 van die 2
    stond ooit in een oude interview


    heeft bill de telefoonnummer??
    een grapje zeker....

    Njaa, da wist ik al langer dan vandaag hoor...
    En de kans da Hun ze werkelijk gaan ontmoeten is evengroot als de kans dat iemand vn ons ze ooit ontmoet en er iets mee begint...Héél KLein dus<_<:(
    NJaaa...het is zo het zij zo het zal zo zijn *ik me mn moeilijke praat:D*
    Xx(K)


    everybody needs a song.

    Dat is dus echt al ééuwen bekend

    maar het lijkt me heel zielig als ze ook echt iets krijgen: ze hebben allebei NOOIT tijd!

    Njaa, da wist ik al langer dan vandaag hoor...
    En de kans da Hun ze werkelijk gaan ontmoeten is evengroot als de kans dat iemand vn ons ze ooit ontmoet en er iets mee begint...Héél KLein dus<_<:(
    NJaaa...het is zo het zij zo het zal zo zijn *ik me mn moeilijke praat:D*
    Xx(K)

    hij had toch haar gsm?


    i hate everyone

    Njaa, da wist ik al langer dan vandaag hoor...
    En de kans da Hun ze werkelijk gaan ontmoeten is evengroot als de kans dat iemand vn ons ze ooit ontmoet en er iets mee begint...Héél KLein dus<_<:(
    NJaaa...het is zo het zij zo het zal zo zijn *ik me mn moeilijke praat:D*
    Xx(K)

    hij had toch haar gsm?



    bwa , de olsen-sletten hebben geen smaak en kunnen ( denkik p niet eens duits en ik dnek nie da bill en tom oek zo goe duits kunne ... dus ja

    en ksnap oek nie wa ze in die leljk onmodieuze wijve zien ze ,, wa vo klern da die soms dragn :P

    Da zijn echt lelijke, stinkende wijven eh
    Bah

    Die olsen-twins hoeven Bill en tom niet! Maar wij daarentegen ...
    xD


    ' Yes, music is the new religion_

    wha de olsen twins zijn lelijk ja:P whaha
    majaa het zal allemaal wel:PXD zoals gewoonijk vat ik er ne vele vanXD