• De stelling van vandaag luidt:
    Als iets het niet waard is om voor te sterven, is het het ook niet waard om er voor te vechten

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Eens.

    Misfits schreef:
    Oneens.
    Als iets het niet waard is om voor te sterven, moet je er juist voor vechten.


    None but ourselves can free our minds.

    ik wil vechten voor alles, maar ik zou alleen sterven voor iets belangrijks, iets dat over meer dan mezelf gaat ofzo.


    Fooled ya!

    Heel erg oneens.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Misfits schreef:
    Oneens.
    Als iets het niet waard is om voor te sterven, moet je er juist voor vechten.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Misfits schreef:
    Oneens.
    Als iets het niet waard is om voor te sterven, moet je er juist voor vechten.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Oneens .__.
    We zijn toch geen martelaren.. We hoeven tochniet overal voor te sterven x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Grotendeels eens, maar ik ben dan ook oftewel heel gepassioneerd om iets of iets laat me helemaal koud. De middenweg daarin bestaat niet voor mij.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Eens.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misfits schreef:
    Oneens.
    Als iets het niet waard is om voor te sterven, moet je er juist voor vechten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oneens. Om redenen die al genoemd zijn. En aan de mensen die eens zeggen, vinden jullie echt maar die pààr dingen waarvoor je zou sterven (ook al zoiets, waarvoor zou je sterven? Je kunt wel zeggen dat je voor iets zal sterven maar als het moment daar is is het toch nog iets anders) die je belangrijk genoeg vind om voor te vechten?

    (Geen aanval, ik snap het gewoon niet. )


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Infinitum schreef:
    Oneens. Er zijn eigenlijk maar weinig dingen waar je voor zou willen sterven, maar er zijn er denk ik juist veel waar je voor wilt vechten.
    Neem nou je computer. Als iemand die in jouw bijzijn zou pakken en meenemen, dan zou jij er echt wel voor vechten om die computer terug te krijgen, maar sterven? Dat is wel wat overdreven voor een computer.


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one