• One Direction is nog steeds een beroemde boyband na een aantal jaren. We zitten nu al in 2013, maar de jongens zijn nog steeds vreselijk populair. Na die jaren hebben de jongens al velen awards gewonnen, prijzen in de wacht gesleept en twee albums ontwikkeld. Er zijn al vele vriendinnetjes in beeld geweest, tattoo-invasies op de cover en paparazzi die de jongens altijd weer weet te stalken.
    Toch hebben de jongens een geheim, een geheim dat niemand ooit te weten mag komen. Fans maken er nu al vele grappen over en sommigen nemen het serieus, maar als de jongens eerlijk moeten zijn hebben de shippers gelijk. De bromances zijn niet verzonnen, ze zijn echt. Bang om fans te verliezen zwijgen de jongens erover en gaan ze hun gang enkel achter de schermen, enkel als er niemand is. Zelfs management mag het niet te weten komen. Vreemdgaan tussen de jongens, ruzies en verschrikkelijk veel lust en liefde spelen een grote rol. Wie zal er bezwijken en als eerste uitkomen voor zijn seksuele geaardheid? Of dwingen de jongens elkaar om te zwijgen als het graf? Goedschiks, of kwaadschiks.


    Rollen:
    - Liam James Payne. || quin98
    - Harry Edward Styles. || Praelectio
    - Louis William Tomlinson. || [qVindicatif[/q] Afwezig.
    - Zayn Javadd Malik. || Mufinn
    - Niall James Horan. || HurtedHeart

    Extra: (Paparazzi, management, 'vriendinnetjes' etc.)
    - Luciana Dé La Rosá. || Lavigna
    - Romée Lucy de la Abenière. || Catford
    - Melanie Kiara Mancini || Depay
    - Delana Caroline Simons. || IrishNialler
    - Louise Melody Lockwood. || nessje


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol pp, aangezien er maar weinig rollen beschikbaar zijn. Mits je mijn toestemming hebt, natuurlijk.
    - Ervaring bij RPG is vereist, vooral met een redelijke grammatica en spelling(!).
    - Verdere standaardregels. (Naamsveranderingen, off-topic etc.)
    - De jongens zijn gay, maar relaties voor de fans met meisjes zijn mogelijk. Onthoudt wel dat de jongens dus niet verliefd zijn op hun vriendin.


    Rollentopic.


    *Samen met het personage van Rossi worden eventuele aanpassingen aan nummers gegeven of nieuwe nummers besproken.

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 18:55 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Melanie Kiara Mancini
    Toen Harry en Lucy weer weg waren stopte ik mijn agenda weer terug in mijn Louis Vuitton bag en liep naar de dichts bijzijnde Starbucks. Ik griste wat losgeld uit mijn portemonnee en betaalde voor een Latte Macchiato. Ik ging zitten in de grote bruine stoelen die in de hoek stonden met een grote ronde tafel in het midden. Zuchtend nam ik een slokje en pakte een magazine uit mijn tas. Ik bladerde er doorheen, maar echt erop concentreren kon ik niet. Soms was deze stage zo leuk, maar ik vond het toch best moeilijk om de jongens op hun minpunten en hun plichten te wijzen. Ik stopte het magazine weg en besloot naar de studio te gaan, waar de jongens nu een nieuwe single opnamen. Ik pakte mijn Latte Macchiato op en liep de Starbucks uit, op naar de studio.
    'Is er iemand?' riep ik toen ik de studio na een tijdje inliep. Ik had echt geen idee waar de jongens waren.


    De laatste reactie. -van Depay-


    Reading a good book is like taking a journey.

    (mt)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    Zayn Malik
    ik beet even op mijn lip. 'Sorry.' Natuurlijk wilde Louis alleen maar helpen, maar ik kon er niets aan doen. Er was toch ook gewoon geen oplossing, behalve uit de band gezet worden. ja, dan kon ik zijn wie ik wilde zijn. Ik knikte langzaam. Harry en Louis konden er inderdaad niets aan doen, net als ik straks. Maar dat maakte het feit dat ik delen haten niet minder erg. Ik vond het af en toe al vervelend als twee van de jongens er samen tussenuit gingen. Iedereen moest mij gewoon het leukste vinden. Dat was ook de reden dat ik zo boos op Harry was geworden. Hij verkoos Lucy boven mij. Hij had makkelijk kunnen zegen dat hij een mannen avond wilde ofzo. Hij hoefde niet altijd bij haar te zijn. Zei had toch ook wel zelf vrienden. ik grinnikte en schudden mijn hoofd. 'Ze zullen ons nooit, maar dan ook nooit voor onszelf uit laten komen Boo.' Wees ik hem op de feiten. Ik legde uiteindelijk mijn hand op zijn wang en mijn duim streelden zijn huid. 'Kom, we moeten Romee zoeken en ik moet het nog even goed maken met haz.' Als hij er überhaupt al was. Niet dat Louis ook maar iets van onze ruzie had meegekregen. Mijn lippen plaatste ik zachtjes op die van Louis, waarna ik met mijn benen begon te wiebelen als teken dat hij op moest staan. Al had ik het liefst heel de dag, samen hier gezeten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Main Topieks. Hoe kan ik weer in springen? Gaan ze al weer naar de Starbucks?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Mt)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Luciana Dé La Rosá

    Ik besloot het maar op te geven en knikte maar. Mijn glimlach werd steeds breder, het was soms ook schattig dat ze zo hecht waren, maar soms ook wel iets minder. ''Het is goed dat jullie zo hecht zijn, maar ja.. Ik wil jou of de jongens niet kwetsen, maar soms mogen ze ook wel iets aardiger zijn. Tenminste, dat denk ik.'' zei ik en haalde mijn schouders. Ik keek Harry met een glimlachje aan en knikte. ''Koffie zou wel fijn zijn.'' zuchtte ik en gleed van de muur naar beneden. Gewoonweg omdat ik geen zin had om te zoeken naar stoelen, soms zat de grond wat fijner. En ja, als sommigen mensen me raar aankeken, trok ik me nergens van aan. Ik was het onderhand al gewend.

    Harry Styles.

    Ik knikte begrijpend, maar ik balde mijn vuisten toch lichtjes. Het was niet de schuld van de jongens dat ze zo reageerden, maar van management. Als zij zich niet bemoeiden met ons leventje was er niets aan de hand geweest. Dan hadden zij hun geld, wij onze vrijheid en dan was iedereen tevreden geweest. Maar nee, mensen gunden ons de echte liefde niet. "Ik snap het. Ik zal het proberen uit te leggen en vragen of ze iets milder willen reageren." mompelde ik, waarna ik nog eens knikte. "Ik zoek de anderen wel. Als Louise er ook is kunnen jullie misschien samen naar de Starbucks."
    Ik knielde even naast Lucy neer en drukte een kus op haar voorhoofd, waarna ik weer overeind kwam. "Loop je eventjes mee of wil je blijven zitten?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ze zijn er nog niet, Liam en Delana zijn aan het kletsen, je kunt doen dat Nialler op de bank lag te slapen ofzo... of erbij stond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [mijn topics]

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [zo stil hier:o]

    [Geeft niets hoor kan gebeue

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 16:44 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [oohh sorry:$ waarschijnlijk niet meer gelezen in oude topic, komt zo]

    Luciana Dé La Rosá

    Ik knikte en keek op naar Harry. ''Als je het goed vindt tenminste, blijf ik even hier.'' zei ik en keek weer naar de grond. Ik begon wat met mijn nagels te spelen en stond uiteindelijk weer op. Maar als ik hier alleen en eenzaam ging zitten, had ik helemaal niks te doen. ''Oké, maakt het wat uit als ik meeloop? Ik realiseer me net als ik hier zit, al helemaal niks te doen heb.'' zuchtte ik en keek Harry met een engelachtige glimlach aan, die meerderheid sarcastisch was. Ik grinnikte kort en wiebelde wat neer op mijn benen, dat gebeurde nou als ik niet aan het lopen was of degelijk iets had te doen. Dan werd ik negen van de tien keer gewoon hyperactief. Ach ja, zo was ik gewoon.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson
    Ik haalde een hand door zijn haar, om vervolgens mijn schouders op te halen. 'Het maak niet uit. Het is alleen dat je dat weet.' We hadden niets voor het zeggen terwijl het over ons ging. Logisch dat er soms van deze reacties kwamen, en leerde er mee omgaan. Het deed me nu dan ook nog heel weinig, wetende dat ikzelf ook zo kon reageren. Ik glimlachte kort. Het liefst had ik dit allemaal ook niet en laat me zeggen dat het er ook niet gemakkelijker op word. Er waren dan ook genoeg momenten dat ik op het punt stond om alles op te biechten, maar dan wel zo dat de andere niet in de problemen kwamen. Liever dit dan dat -dat zou gebeuren. Ik hield te veel van deze vier jongen om dat te laten gebeuren. Dit is gewoon het gene dat ik altijd wilde en nu is het zo en leven we zoals gedroomd, maar is het niet leuk omdat je er zelf niet over te zeggen had. Ik keek naar Zayn en trok een bedenkelijk gezicht. 'Waar wedden we om? Als het zo doorgaat dan gaat dat heel snel gebeuren. Ik ben het zo zat om de rest van mijn tijd zo door te brengen.' Het maakte me dan echt niet uit at er gebeurd of gedaan werd. Gelukkig had ik de andere nog die me soms weer het goede lieten zien. Onbewust kroop ik nog iets dichter tegen Zayn aan en glimlachte. 'Hmm, misschien heb je gelijk en wat is er gebeurd?' Van heel weinig dingen had ik vandaag wat meegekregen, alleen van net kon ik me sommige dingen herinneren. Zachtjes kuste ik Zayn terug, maar stond als snel op toen hij met zijn benen begon te wiebelen. 'Weet wel dat je niet van me af bent en als ik je ergens mee kan helpen moet roepen. Maar volgens mij moeten we beide eerst nog iets regelen, niet waar? '


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer