• De laatste tijd is er wel errug veel 1D op quizlet! Wat vinden jullie hiervan??

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    you should take yourself as you are, because you're wonderful

    Is er al de hele tijd. Het is net zoals TH, het gaat vanzelf over. En voor de rest heb ik GM zodat ik al die 1D troep niet hoef te zien en de rest negeer ik :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mij boeit het eigenlijk niet meer zo.

    En zo is er ook veel JB en is er in eerdere jaren een vreselijke TH hype geweest...
    Je leert er mee leven.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Really don't care. Me loves 1D & me loves Justin Bieber.


    To infinity and beyond •

    TH, Twilight, HP, JB, 1D
    Gaat vanzelf wel weer over (:

    Ik vind het stom.


    26 - 02 - '16

    Eerlijk gezegd duurt het naar mijn mening wel erg lang nu, maar ik negeer het verder gewoon.


    Happy Birthday my Potter!

    Zowat al mijn vriendin hebben wat met 1D (behalve ik),dus mij boeit het niet echt meer.


    Shoganai i ne~

    Ik vónd het leuk, maar nu begin ik het steeds irritanter te vinden.


    Take risks and conquer your fears.

    Rider schreef:
    Eerlijk gezegd duurt het naar mijn mening wel erg lang nu, maar ik negeer het verder gewoon.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het maakt mij niet zo veel uit hoor. Zelf ben ik helemaal geen 1D fan, maar ik heb zelf mijn eigen fandoms waar ik me mee bezig hou.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Don't know, to busy ignoring it. Ik laat het gaan in de hoop dat mensen mij ook mijn gang laten gaan. Werkt redelijk goed, over het algemeen. :Y)


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    Don't know, to busy ignoring it. Ik laat het gaan in de hoop dat mensen mij ook mijn gang laten gaan. Werkt redelijk goed, over het algemeen. :Y)


    This.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Bloodlust schreef:
    Don't know, to busy ignoring it. Ik laat het gaan in de hoop dat mensen mij ook mijn gang laten gaan. Werkt redelijk goed, over het algemeen. :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Idc


    Olive