• heey,
    Ik was laats de videoclip van The Islander van Nightwish aan het kijken. En daar komt een bass in voor maar die bass is dus geen gewone bass.Hij ziet er anders uit en het klinkt ook niet als een gewone arcoestiese bass. En ik wil dus weten wat voor bass dat is. Ik heb het al gevraagt aan een jonge uit mijn klas die daar veel van af weet maar hij wist het ook niet(ik heb hem plaatjes laten zien)bas.
    Dus als iemand weet wat voor bas het is zou je het dan ff wille melden, want anders is mijn leven niet kompleet.
    dank je
    -xx-


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    De muziek is opgenomen met zijn gewone bas, alleen voor de clip speelt Marco op die bas, die daar speciaal voor ontworpen is. Hij zei ook (in de making-off) dat de bas niet echt geweldig speelt en alleen maar voor de 'show' is eigenlijk.
    Voila. (:


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    dank je,
    maar de bass in het lied klinkt anders dan een gewonen.of licht dat aan mij


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    XamaranthX schreef:
    dank je


    No problem. ;-)
    Dan mag dit topic dicht? (:


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Escapist schreef:
    De muziek is opgenomen met zijn gewone bas, alleen voor de clip speelt Marco op die bas, die daar speciaal voor ontworpen is. Hij zei ook (in de making-off) dat de bas niet echt geweldig speelt en alleen maar voor de 'show' is eigenlijk.
    Voila. (:

    Als mede NW-geobsedeerde was ik net van plan om hetzelfde te gaan zeggen n_n


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    Als mede NW-geobsedeerde was ik net van plan om hetzelfde te gaan zeggen n_n


    Naha, ik was eerder, sukkol. :Y) [/off topic-heid]

    -Oké, ik zet hier een slotje op, aangezien de vraag beantwoord is.-


    " I'm not your boyfriend, baby. "